Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 51 reacties
Bron: AMD, submitter: LongBowNL

AMD Radeon Software Crimson Edition logo (75 pix)AMD heeft een nieuwe versie uitgebracht van Radeon Software Crimson Edition, zoals de drivers tegenwoordig heten. De drivers zijn alleen geschikt voor de HD 7750 en hoger, de HD 8570 en hoger, en natuurlijk de kaarten uit de R5-, R7- en R9-series. Voor wat betreft Windows worden alleen versies 7, 8.1 en 10 ondersteund. Voor oudere kaarten, die als legacy worden aangeduid, zijn de laatste drivers versie 15.7.1. Wel is er een bètarelease van Radeon Software voor de oudere kaarten beschikbaar, maar het is onduidelijk of deze ooit het bètastadium zal verlaten.

Radeon Software bevat een geheel vernieuwde gebruikersinterface, die in Qt is geschreven en niet langer meer in .NET, wat het onder meer een stuk sneller maakt. Verder is er ondersteuning voor LiquidVR-technologie en verbeterde Freesync-ondersteuning. Ook is frame pacing, low frame rate compensation en het gebruik van custom resoluties en virtual super resolution verbeterd. Voor apu's verbetert de nieuwe driver de videoweergave. Ten slotte is de laadtijd van games verbeterd en zouden gpu's minder energie verstoken. In deze update zijn verder nog de volgende bugfixes doorgevoerd:

Resolved Issues
  • [82645] Fallout 4 – The compass flickers during gameplay on AMD Radeon R9 290 and AMD Radeon R9 295X2
  • [84118]/[59475] Elite: Dangerous - Poor performance may be experienced in Supercruise mode under Windows® 10
  • [82887] The driver installer appears to hang at various stages of the install process
  • [84116] Call of Duty: Black Ops 3 – random frame freezes may be observed during gameplay
  • [84112] Frame Rate Target Control (FRTC) setting do not apply consistently to all games. In order for FRTC to function properly, Vertical Refresh/VSync must be turned off
  • [58978] DiRT Rally – A crash may occur when starting a new race with AMD Crossfire and AMD FreeSync enabled
  • [83370] The AMD Gaming Evolved overlay may cause a black screen, or introduce game stutter
  • [82497] Assassins Creed Syndicate - Using "Very High" graphics settings in 3x1 Eyefinity mode may cause displays to switch off
  • [82093] Star Wars: Battlefront - Some flickering may be experienced in shaded areas of the screen while game levels are loading
  • [82788] Call of Duty: Black Ops 3 - Frame freezing during gameplay may be experienced
  • [82794] Just Cause 3 - The system may hang when task switching on systems with AMD CPUs and GPUs
  • [82777] Just Cause 3 - Application profile setting added for laptops with Switchable Graphics
  • [82779] Fallout 4 - Gameplay may be choppy in AMD FreeSync mode in Ultra mode at 1440p resolution
  • [82895] Fallout 4 - Brightness flickering observed with AMD FreeSync enabled on certain displays
  • [80254] cnext.exe intermittently crashes during Windows® shutdown
  • [81809] A crash may be experienced if an HDMI display is a cloned display device on an HP Envy 15 notebook
  • [82485] "Failed to create OpenGL context" error message may appear after installation
  • [82842] "Cannot find RadeonSettings.exe" error message may appear during installation
  • [83277] "AMD Install Manager has stopped working" error message may appear during installation
  • [83484] "Cannot find cncmd.exe" error message may appear during installation
  • [82902] Display may flicker on certain laptops after prolonged gameplay with AMD FreeSync enabled
  • [81489] Unable to create 4x1 or 2x1 portrait mode SLS with 4K displays
  • [82042] Video corruption may appear in Movies & TV app when is VSR enabled and scaling mode is set to "Full panel"
  • [82492] Portrait Eyefinity mode may not be configured correctly using Radeon Additional Settings
  • [82695] No display on certain laptops when toggling display mode or connecting an HDMI display
  • [82900]/[81859] Flickering may be experienced on some monitors when AMD FreeSync is enabled
  • [80064] Notifications reverting back to English on non-English systems after reboot
  • [82490] Misaligned UI may be observed on the Bezel Compensation screen
  • [81777] Launching a game from the Game Manager may launch on a single display after enabling and disabling AMD CrossFire in a 3x1 AMD Eyefinity setup
  • [81856] Marginally increased power consumption may be observed during video playback
Known Issues
  • [79428] StarCraft II: Flickering may be observed in the 'Episode 3' campaign
  • [80836]/[59701] Call of Duty: Black Ops 3 - Flickering or poor performance may be experienced when running in AMD Crossfire mode
  • [81736] Call of Duty Online - The game may crash if the Print Screen key is pressed on a 4K monitor
  • [81448]/[77961] A system restart may be experience when waking the system from sleep mode on some systems with Intel processors
  • [81651] Star Wars: Battlefront - Texture corruption may be experienced if the game "Field of View" setting is > 100
  • [82213] Star Wars: Battlefront - Some users may experience minor flickering or corruption at different game location or while viewing the in-game cinematics
  • [81915] Assassin's Creed Syndicate - Building textures may be missing on some AMD Freesync displays with VSync enabled
  • [82387] Assassin's Creed Syndicate - The game may crash if the Gaming Evolved "In Game Overlay" is enabled. A temporary workaround is to disable the AMD Gaming Evolved "In Game Overlay"
  • [82789] Total War: Rome II - Choppy gameplay may be experienced
  • [84509] Gaming Evolved client does not initiate when launching Metro Last Light if AMD CrossFire is enabled
  • [84434] Far Cry 4 – A crash may occur after performing (ALT + Enter) to switch between windowed/full screen modes with the AMD Gaming Evolved "Video Capture" feature turned on
  • [82499] Talos Principle - A crash may occur while changing Gaming Evolved Video settings or pressing ALT + Enter when "In Game Overlay" is enabled
  • [84591] Mad Max – Low FPS performance may be experienced in game when AMD FreeSync and AMD CrossFire are enabled
  • [84428] Battlefield Hardline – A crash may occur when changing graphics settings from "Ultra" to "High" during gameplay
  • [83839] Some games may experience brightness flickering with AMD FreeSync enabled
  • [83833] Radeon Settings - AMD OverDrive clock gauge needles for the secondary GPU may be in wrong position when the system is idle and the secondary GPU is inactive
  • [83832] Radeon Settings – AMD OverDrive Power setting changes on the secondary GPU are not immediately displayed. This is seen only on dual GPU graphics cards, such as the AMD Radeon HD 7990 and Radeon R9 295x2
  • [83287] Game stuttering may be experienced when running two AMD Radeon R9 295X2 graphics cards in AMD CrossFire mode
  • [82892] Display corruption may occur on multiple display systems when it has been running idle for some time
  • [83031] Star Wars: Battlefront – Corrupted ground textures may be observed in the Survival of Hoth mission
  • [82824] Call of Duty: Black Ops 3 – Flickering may be observed is task switching is used during gameplay
  • [81915] Assassin's Creed Syndicate – Building textures are missing and game objects stutter if VSync is enabled in Quad AMD Crossfire configurations

AMD Radeon Software Crimson Edition

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (51)

Wanneer komt er nou Crossfire support voor Fallout 4, Dat lijkt mij toch een groter probleem dan dat het compas een beetje flikkert.

"The compass flickers during gameplay on AMD Radeon R9 290 and AMD Radeon R9 295X2"

Een groter probleem is dus dat jouw ~¤1000-, videokaart maar voor de helft werkt.
"Een beetje flikkert"

Voor veel mensen was de game bijna onspeelbaar. Kompas werkte gewoon niet. Lijkt me een iets groter probleem dan dat een klein percentage van de spelers hun grafische instellingen slechts op super-ultra in plaats van superduperturbo-ultra kunnen zetten :+
Ik zou als bedrijf toch mijn rijke klanten "mensen die jouw meest premium product hebben aangeschaft" voorop zetten. Uiteraard moest het kompas weer goed werken. Ook al was daar een hele simpele oplossing voor.

Crossfire integendeel zou toch echt door AMD moeten worden gedaan. Er is wat geklooi dat je kunt doen met het Crysis3 profiel. Maar dan moet jij alle AA en PostFX bijna uit zetten om te voorkomen dat alles heen en weer flitst.

En terwijl Nvidia hun SLI support al heeft uitgerold

Stel je voor als mensen een 270x crossfire opstelling hebben. Dan heb je die 2de kaart toch echt zwaar nodig.

Maar dat is hoe ik er over denk. :P

[Reactie gewijzigd door Cobra8811 op 8 januari 2016 13:53]

Ik heb speciaal voor de release van Fallout4 een 2e R9 290 op de kop getikt. Helaas pindakaas. Na een hoop rommelen met settings krijg je het aan de praat maar met vreselijke belichtingsfouten, knipperende schaduwen en andere ongein.

In een notendop komt het er op neer dat de (hopeloos verouderde) engine de belichting berekent op basis van de informatie uit een vorig frame. Als dit vorige frame op een andere GPU gerenderd is krijg je belichtingsfouten.

Naar mijn idee is dit niet iets wat AMD zou kunnen ondervangen met een fix zonder de engine te moeten hacken.

Dit is iets van Bethesda. De groep Dual-GPU gebruikers is klein dus acht ik de kans klein dat Bethesda hier ontwikkelaars voor gaat vrijmaken.
Die compass-bug heb ik ook met mijn R9 290X en ik kan er niet van wakker liggen. Maar de mensen die met Crossfire niets zijn, dat vind ik erger, ook al heb ik zelf geen Crossfire. Sowieso kan je die game niet met alles op max spelen op 1080p met een enkele 290X, God Rays en de drukke steden steken daar een mooi stokje voor.
Er waren op Reddit verschillende posts over.

Op NexusMods hadden ze er een fix voor gevonden. Natuurlijk niet meer nodig als deze "hotfix" van de drivers het doen oplossen :)

Als je nieuwsgierig bent kun je de video's nog nakijken op:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2707/
ULPS uitzetten in MSI afterburner en opeens gaat je 2e kaart ook 100% meedraaien.
Met m'n dual HD7790 is er merkbaar verschil, hele spel loop soepeler.
Met AC: Syndicate net zo...
Bedankt voor het advies, ga ik proberen
ik had het ook met de 390.
Via nexusmods uiteindelijk een oplossing gevonden
AMD had Crossfire al lang gereed voordat de game überhaupt op de markt kwam...
Het is Bethesda die constant nieuwe barrières opwerpt. TAA en HBAO+ werken niet met meer dan één videokaart. Fallout 4 is technisch gezien een zeer breekbaar museumstuk. ;)
Een Hotfix impliceert dat er iets echt stuk was dat snel gefixed moest worden. Weet iemand wat dat is, kan het niet zo snel uit het artikel halen.
Als ik kijk naar het buildnummer van de driver, is deze gebouwd op 23 december 2015. Door WHQL en de feestdagen heeft het denk even geduurd voordat hij uitgebracht werd.

Misschien geeft de naam hotfix aan dat er geen nieuwe features zijn toegevoegd (zoals performance verbeteringen).
Lees onder het kopje "Resolved Issues"?
Dat snap ik, maar waarom heet het een hotfix? Dat impliceert namelijk dat bij een vorige versie iets stuk was gemaakt dat snel gefixed moest worden, wat is dat dan?
Dat er ten eerste door AMD/RTG zelf de term 'hotfix' wordt gebruikt en er een WHQL voor is aangevraagd is ook opmerkelijk. Niet dat dat label alles zegt. In 2014 en 2015 vond ik vrijwel alle bèta drivers prima stabiel, maar leuk om te merken dat RTG nu al regelmatiger driverupdates uitgeeft. Ben benieuwd wanneer Vulkan in de driver zal worden opgenomen :)
De 1.3 patch van Fallout 4 bevatte wijzigingen die het correct functioneren van Crossfire verhinderen. AMD moest zodoende weer opnieuw opzoek om dit te bypassen.

Raadzaam is overigens om bij de beta patch van 1.3 te blijven van Fallout 4 icm de laatste 16.1.1 hotfix driver voor de beste resultaten.
Net even getest, deze Crimson met een Sapphire Fury Tri-X OC :
- fan bug zit er nog steeds in : fan's gaan niet verder als 27/28%
- SW Battlefront - perfect
- ARMA 3 - ondanks een constant schommelende GPU clock in benchmark 5 fps beter dan Catalyst 15.11.1 en goed speelbaar.
- Fallout 4 - nog steeds om te janken, beter zelf : bij de vorige Crimson uitvoering tikte je de 900 Mhz nog eens aan, bij deze uitvoering niet eens de 750 MHz

Vanavond even testen of deze Crimson VLC weer laat crashen, en dan morgen maar weer een rapport schrijven :'(

[Reactie gewijzigd door dierkx36 op 8 januari 2016 20:40]

Hmm Fallout 4 draait gewoon goed bij mij met CFX aan? Ik ben alleen niet echt onder de indruk van het spel (het trekt me niet echt). Wat is dan precies het probleem?

Fan bug heb ik geen last van, ik heb mijn kaarten beide op max 85c/85% staan en dat doet hij dan ook goed.
Bij zowel ARMA als Fallout bleef de GPU constant tussen de 400 en 750 MHz verspringen en voornamelijk rond de 400Mhz hangen.

Gisteren wat aan het knutselen geweest en de videokaart krijgt nou zijn stroom via een andere connector op de voeding (was PCI-E en is nou 4&4 CPU)
Crimson 16.12 helemaal gede-installeerd, DDU er overheen en Crimson 16.12 weer geïnstalleerd.

ARMA en Fallout draaien nou wel (redelijk) goed.
Snap niet waardoor het dit nou komt

Welke CPU,RAM, moederboord ,videokaart, Windows etc gebruik jij als ik mag vragen :?

[Reactie gewijzigd door dierkx36 op 10 januari 2016 10:24]

W10 x64
2 x 290x (Ref.) - CFX aan, 3 schermen (hdmi/2 x DVI)
4770K @ 4.2Ghz (LC)
32GB
Samsung SSD 850 PRO
En een BeQuiet 730Watt?

De voeding die ik heb heeft ook echt de outputs, 4 x 6+2pins PCI-E power

En dit is nog een upgrade van W7 naar 10 en niet een kale/schone installatie.
Daarbij heb ik een hele zwik aan andere software draaien en ik heb de Crimson drivers gewoon over de oude meuk geinstalleerd, deze werd er netjes afgegooid.
Een R9 290 is een heel andere chip dan de Fury ;)
De Fury/Fury X hebben een andere power tune/power management.
Gisteren heb was ik arma 3 aan het spelen en toen viel mijn ineens op dat mijn gpu core clock rond de 500Mhz heen en weer schommelde. Ik had voor het eerst een dual monitor setup ( met 1 scherm voor de game en de ander voor google enz.) dus ik dacht dat het daar aan lag..


EDIT : een tijdelijke " fix / workaround"
1 download msi afterbunner
2 ga naar de settings en vink disable ULPS aan
3 restart
4 maak een profiel waarin je de powerlimmit met een paar % verhoogt ( voor als je dat nog niet had) en apply

Dit fixed het niet helemaal , maar in ARMA 3 ging mijn Core clock van 400-500 naar 600-900 MHz met pieken naar 1000 , maar gemiddeld 750Mhz.

[Reactie gewijzigd door holhuizen op 10 januari 2016 21:32]

Ik gebruik zelf Trixx, alleen deze heeft niet de mogelijkheid om ULPS aan of uit te schakelen (ik heb het tenminste nog niet gevonden.
Ga morgen Afterburner uitproberen :Y

Kwam er vanmiddag achter dat als je de grafische instellingen in ARMA zwaarder zet (van very high naar ultra) de GPU clock wel meer richting zijn normale snelheid gaat.

[edit]
|:( goeie morgen ... Trixx -> settings -> disable ULPS

[Reactie gewijzigd door dierkx36 op 11 januari 2016 19:46]

laat me maar weten of het werkt, ik ben benieuwd :)
ik zal ook eens kijken wat er gebeurt als ik de settings wat verzwaar.

Edit , over settings gesproken, wanneer je de CPU bottelneck vermindert door een server met maar 10 man te joinen en de render distance naar beneden te zetten lijkt gaat de Core clock nog verder omhoog richting normaal.

[Reactie gewijzigd door holhuizen op 11 januari 2016 11:21]

Ik heb het vanochtend geprobeerd, heel raar maar met ULPS gedisabled draaide ARMA en Fallout erg slecht, GPU clock kwam niet boven de 700 uit :/

ARMA speel ik alleen single player en scenarios, geen multiplayer :)
Ik gebruik een i7 4790k met Asus VII Ranger en G.Skill TridentX 2400MHz RAM, 16GB
Netwerk is dus geen belemmerende factor
Gek, ik heb vanmiddag een potje gespeeld en mijn core zat bijna helemaal goed :)

Hier nog wat info en een betere manier om ulps uit te schakelen.
https://community.amd.com/thread/176003
Net de manier geprobeerd zoals beschreven staat in de link, maar het resultaat is hetzelfde :
GPU clock loopt gelijk zoals hij met ULPS enable draait of hij zakt in.

Ga Crimson even helemaal verwijderen en dan opnieuw erop gooien samen met Afterburner, kijken of dat verschil maakt.
Ben de hele tijd met Trixx bezig, misschien is Afterburner zijn aansturing beter
Ja of mijn theorie klopt niet en is het toeval dat hij het sinds dien het beter doet, ga het testen als ik thuis ben. Ga ook testen of het uitmaakt of ik 1 of 2 monitoren aangesloten heb.
Heb het net geprobeerd en Afterburn geeft het zelfde beeld :
- fps is hetzelfde of minder ,GPU clock ligt soms hoger soms lager als met ULPS aan.
ULPS disabled lijkt wel minder micro stuttering te geven

Ik geef het op, hopelijk is de volgende Crimson driver wel goed :/
Ik hoop het ook, ik heb 2x een 295x2 en met 3d mark scoorde ik eerder 42000 punten en nu nog maar 20000... super fustrerend.. alles GPU's doen wel iets maar mis gewoon de helft van me GPU kracht :S
Dan heb je de nieuwe drivers er overheen gekwakt. Dat moet je nooit doen bij problemen. De fan bug is al lang niet meer aanwezig.

1) drivers verwijderen 2) opnieuw opstarten 2) AMD Clean Uninstall Utility gebruiken 3) opnieuw opstarten 4) AMD Radeon Software Crimson Edition 16.1/1 hotfix installeren
Ik "kwak" nooit driver over driver ;)

Eerst uninstall via de driver zelf, opnieuw opstarten, vervolgens DDU en CClean, weer opnieuw opstarten en dan de nieuwe driver installeren.

De fanbug zit er voor de R9 Fury nog steeds in (zie AMD support forum)
Ook het fluctueren van de GPU zit er nog steeds in (85263)

Schijnt allebei te maken te hebben met de power management van R9 Fury chipset
Fijne hotfix... krijg bij het installeren te zien dat cncmd.exe niet gelezen kan worden of corrupt is.
AMD Radeon Settings werkt daardoor bij mij niet.

Zo nog maar eens downloaden maar dan met edge.. wie weet igt het aan Firefox.
Corruptie van de installer kan wel eens voorkomen, als je wilt checken of de installer wel of niet corrupt is:
  • Ga naar eigenschappen van de setup .exe
  • Tab digitale handtekeningen
  • Druk op de handtekening in de lijst
  • Druk op Details
Als er staat "Deze digitale handtekening is in orde" betekent het dat het bestand niet aangepast is en dus ook niet corrupt, anders is de handtekening niet geldig.
Die handtekening is niks mis mee maar toch gaat installatie hier niet goed.
Als ik de file met edge download krijg ik geen errors bij het installeren maar dan krijg ik na get booten een Qt error en wil Cnext nog steeds niet starten.

Erg vreemd, ook de eerste keer dat ik dat probleem heb
Inmiddels is het gefixed door doe boel uit te pakken met 7zip en te installeren en door de CNext app te repairen.

[Reactie gewijzigd door SiGNe op 10 januari 2016 19:53]

Zojuist mijn Blog Post "Update AMD Display Driver under BootCamp" geupdate met deze versie voor de Apple BootCamp gebruiker!
dat ze zuiniger zijn merk ik
hij wil niet naar zn maximale mhz...
maar hij word ook warmer?

[Reactie gewijzigd door SickHekker op 9 januari 2016 19:56]

zelfde probleem maar dan 1 driver terug , snap er niks van.. :? iemand ideeen ??
Als ik mijn 2de scherm aansluit begint mijn gpu memory op 1425mhz te draaien... waardoor idle 60C is.

Mijn hoofdscherm is aangesloten op HDMI, 2de scherm op DVI.. is dit een bekend probleem of is dit normaal? Is hier een oplossing voor?

MSI R9 380 4G
of 60c idle echt komt door een memory clock die op 'vol' staat lijkt me stug. Als je core-clocks ook op 'normaal / vol' komen te staan is het beter te begrijpen. Maar in de tijd dat ze GDDR5 nog niet terug konden klokken (HD4xxx) waren de kaarten ook geen 60c idle geloof ik :).

Maar het is wel normaal dat een 2e scherm aan meer stroom kost, en wat meer vraagt. Het was eerst op m'n oude GTX560-ti's normaal dat ze niet (helemaal) terugklokte met 2 schermen aangesloten, zeker niet als 1 van de twee schermen op 120hz draaide.

Maar het hoeft niet, en ik geloof dat de kaarten / drivers tegenwoordig gewoon in 'idle clocks' hun werk kunnen doen met twee schermen. Kan ook zijn dat dat alleen zo is als er van DisplayPort gebruikt wordt gemaakt (dan wordt er meer door het scherm zelf gedaan in de aansturing i.p.v. je videokaart). VGA-over-DVI is in dit soort gevallen ook anders dan digitaal-over-DVI.

Dus ehm.. antwoord op je vraag: Het kan heel goed, maar is denk ik tegenwoordig niet normaal meer (was het eerst wel). Even rondkijken wat meer mensen zeggen die echt specifiek jouw kaart hebben.

En nogmaals, ik weet niet wat de rest van je systeem is en wat je idle temps zijn met 1 scherm connected, maar als je zegt 60c idle denk ik aan een verschil van 35c naar 60c en dat vind ik teveel voor alleen memory clocks. Maar ik heb een tijdje geen Radeon meer gehad, wie weet is het normaal.
Sinds GTX 600 series van Nvidia is dit hogere verbruik inderdaad niet meer aan de orde, dat was bij de oudere series wel zo, AMD lijkt er dus nog steeds last van te hebben met alle series.
Bij de oudere Fermi GPU's gingen te clock speeds bij idle op 1 monitor terug naar 51Mhz, zoals hier te zien is:

https://www.techpowerup.c...gtx480-1536-100406-1.html

Maar sinds Kepler idlen alle GPU's op 324Mhz, maar ze clocken niet verder omhoog in dual monitor, de hogere idle clock is om te voorkomen dat er scherm flickers en zo gaan optreden.
Voorheen met de oudere GPU's hadden ze waarschijnlijk standaard een te lage idle clock om dual monitor zonder 3D clock op te vangen, maar 324Mhz tegenover 51Mhz is natuurlijk wel een verschil voor ''idle clocks'', en de 900 series zit al op 405Mhz.

Hoe het precies zit met monitoren hoger dan 60Hz weet ik niet precies maar de idle problemen van laatst zijn nog niet helemaal opgelost, zo blijkt dat een 144Hz monitor alleen gebruiken wel werkt op idle maar in dual configuratie met een 60Hz scherm als voorbeeld weer de 3D clocks activeert.
Heb je geprobeerd om de resolutie en hz van beide schermen hetzelfde in te stellen.
ik heb ook de msi r9 380 4gb en volgensmij is het gewoon normaal.
de fans gaan ook pas aan boven de 60

[Reactie gewijzigd door SickHekker op 9 januari 2016 19:50]

Dit stelt mij dan weer gerust maar gisteren iemand met AMD videokaart aangesproke, zijn r9 200series runt lekker idle (2 monitors) op 300mhz :O

@polli:
dit kan ik niet, omdat beide schermen niet evengroot zijn, met virtual resolution is dit aan te passen maar dan alsnog 1425mhz :P
haha eindelijk weer elite spelen :) :)
Jezus die known issues.. Volgens mij moeten ze wat personeel terug van vakantie halen. Aan de andere kant maken ze wel duidelijk wat er nog gedicht moet worden. Daar is ook wat van te zeggen.
en die Crossfire x Bug dat je erop klikt maar niet doet...??

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True