Voor de breedbandrouter BR-6104 van Edimax is versie 0.59 van de firmware te downloaden. Dit is de final van de eerder gemelde beta in de meuktracker. Een changelog konden wij helaas niet terug vinden bij Edimax waardoor we niet kunnen melden wat er veranderd is.
Firmware-update: Edimax BR-6104 0.59 final
| Versienummer | 0.59 final |
| Website | Edimax |
| Download | http://www.edimax.com.tw/Drivers/edimax_fwui_059WD.bin |
| Licentietype | Freeware |
Update-historie
| 03-'03 | Edimax BR-6104 0.64 | 22 |
| 11-'02 | Edimax BR-6104 0.59 final | 8 |
| 11-'02 | Edimax BR-6104 0.59 beta | 2 |
| 09-'02 | Edimax BR-6104 Ver 0.57 | 3 |
Reacties (8)
Ik schaam me omdat ik dit moet vragen 
...maar hoe installeer je deze update??
...maar hoe installeer je deze update??
Inloggen --> Tools --> Firmware Upgrade
Dan even browsen naar de file op je disk, druk op de knop, en even wachten.
Succes
Edit:
Overigens was dit ook na te lezen in de manual
Dan even browsen naar de file op je disk, druk op de knop, en even wachten.
Succes
Edit:
Overigens was dit ook na te lezen in de manual
Hihi 
Nadat ik het gepost had bedacht ik ook van 'Goh, laat ik de handleiding d'r 's bij pakken...'...bladzijde 55; FirmWare Upgrade...bah
Nadat ik het gepost had bedacht ik ook van 'Goh, laat ik de handleiding d'r 's bij pakken...'...bladzijde 55; FirmWare Upgrade...bah
Update ging gladjes, draait prima, maar ik heb geen flauw idee wat er nieuw aan is. De paar probleempjes die ik met deze router heb blijven, helaas.
Firmware upgrade ging bij mij ook prima.... kan helaas ook niks nieuws vinden.
Raar dat er nergens een changelog te vinden is
Raar dat er nergens een changelog te vinden is
Voornaamste verandering is dat je nu alle poorten moet openzetten ook voor uitgaand verkeer. Versie 0.57 liet al het uitgaand verkeer toe
Ga maar eens upgraden dan
Ik kon mijnn UT2003 Dedicated server via het interne IP-adres WEL bereiken maar via het externe (Chello) IP-adres dus niet. Wat ik ook probeerde met port-forwarding etc.
Dus had ik een meel gestuurd dat er waarschijnlijk een hardware- of softwarefout in dat ding zit, krijg ik 3 weken later een meel terug: "Sorry voor de late reactie, is het probleem al verholpen?"
NEE! Duh! Stelletje koeien. 
Maar goed, ik heb nu die firmware-upgrade gedaan, ik moet alleen nog testen of het nu wel werkt, maar ik ben bang van niet. I'll let you all know
PS. Updaten ging prima, geen problemen daarmee.
Dus had ik een meel gestuurd dat er waarschijnlijk een hardware- of softwarefout in dat ding zit, krijg ik 3 weken later een meel terug: "Sorry voor de late reactie, is het probleem al verholpen?"
Maar goed, ik heb nu die firmware-upgrade gedaan, ik moet alleen nog testen of het nu wel werkt, maar ik ben bang van niet. I'll let you all know
PS. Updaten ging prima, geen problemen daarmee.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.