waku was zo vriendelijk ons even op de hoogte te stellen van het feit dat Deerfield een nieuwe versie heeft uitgebracht van Serv-U. Serv-U is een uitgebreide, maar kleine (1.4MB) FTP server die makkelijk in te stellen is, en kan gratis worden gebruikt. Helaas moet je wel betalen als het de server wat meer wil gaan belasten, de gratis versie heeft namelijk een aantal beperkingen, waaronder een maximum aantal gebruikers.
Software-update: Serv-U 2.5g
| Versienummer | 2.5g |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000 |
| Website | Betanews |
| Download | http://fileforum.efront.com/download.php3?fid=944408762 |
Reacties (7)
Toppie 
Ben erg fan van serv-u en 't was al weer veels te lang geleden dat ze met iets nieuws kwamen. Ben erg benieuwd wat ze allemaal verbeterd hebben
Ben erg fan van serv-u en 't was al weer veels te lang geleden dat ze met iets nieuws kwamen. Ben erg benieuwd wat ze allemaal verbeterd hebben
Servu is gewoon een toppertje.. Lekker klein en niet zo moeilijk voor de beginner in omgang. Als je snel even een ftptje wil opzetten voor een paar users vind ik dit het programma bij uitstek en is die lock voor meer dan 5 users alleen een bijzaak.
k'vind het een leuk programma maar
G6 is heeeeel wat leuker en ook gratis te downloaden
serial op i.net zoeken.. en voila.
G6 is heeeeel wat leuker en ook gratis te downloaden
serial op i.net zoeken.. en voila.
wat is er LEUK aan een ftp server ? het is een programma waar werk aan zit, dus leuk is het nooit 
Het moet logisch zijn en gemakkelijk te bedienen. En volgens mij voldoet serv-u daar wel aan...
Het moet logisch zijn en gemakkelijk te bedienen. En volgens mij voldoet serv-u daar wel aan...
ach, een kleine code verhelpt dit euvel weer
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.