Dankzij SithWarrior kwamen wij te weten dat er een nieuwe firmware voor de Sitecom DC-201 xDSL/Cable router beschikbaar is. Deze firmware heeft versie 1320b gekregen. Wat er veranderd is, wordt niet echt duidelijk gemaakt op de site. Er is ook geen changelog beschikbaar.
Firmware-update: Sitecom DC 201
| Versienummer | 1320b |
| Besturingssystemen | DOS |
| Website | SiteCom |
| Download | http://213.19.128.219/md_download.php?md_id=225 |
Update-historie
| 01-'04 | Sitecom DC-202(v2) 1022b | 1 |
| 10-'03 | Sitecom DC-202 (4S) v1 1631a & v2 1020 | 5 |
| 06-'03 | Sitecom DC-202 1630 | 20 |
| 04-'03 | Sitecom DC-202 (S4) Router 162C | 3 |
| 02-'03 | Sitecom DC-202 Router 1620 | 11 |
| 07-'02 | Sitecom DC 201 | 4 |
Reacties (4)
een upgrade voor deze router kan geen kwaad. Eerst was het namelijk niet mogelijk om met de fabriekssoftware ook maar iets te versturen of te ontvangen via msn, maar naar het flashen is dit geen enkel probleem meer
ondersteund deze versie dan wel Upnp
je kan op wat andere mannieren connecten, iets hebben ze veranderd aan MSN versturen ofzo maar dat werkte met vorige firmware update al want daar zat al UPNP in dus beetje vreemd maar ag ja
Een upgrade kan ik je zeker aanraden van deze router, want na de upgrade is verzenden en ontvangen van bestanden mbv msn ook weer mogelijk. (Dit is het niet met de firmware af fabriek)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.