Bor schrijft: over een nieuwe versie van het programma WinRAR. In de zevende beta-versie van WinRAR 3.0 is het volgende verbeterd:
- removed erroneous "Cannot extract " message when unpacking .iso files;
- removed unnecessary "Cannot create
" message when unpacking a folder over its already existing copy from TAR archive; - fixed a bug in CAB SFX processing. When an archived file had the same name as CAB SFX archive, WinRAR could extract it with errors;
- "WinRAR
" command did not open a folder.
:strip_icc():strip_exif()/u/5144/crop690b1b1fabee4_cropped.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/46721/wolf-av.jpg?f=community)
/u/13698/Balance_60.png?f=community)
:strip_exif()/u/2393/Tie-Fighter-Pilot3.gif?f=community)