rb338 schrijft: "En dan is er alweer een nieuwe beta van Style XP, het programma wat er voor zorgt dat je in Windows XP skins kan laden die niet door Microsoft gemaakt zijn.":
Changelog:
[*] Now supports rotation of themes, styles, backgrouds, and logons!
[*] Improved glass look.
[*] Many minor bug fixes.
:strip_exif()/u/584/8.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/10908/icomena.jpg?f=community)