Jan_2teP schrijft: "Detecteert je CPU, AGP poort en nog veel meer.
Gaat even verder dan Sisoft Sandra.
Helaas geen release notes.":
Software-update: WCPUID 3.0f
| Versienummer | 3.0f |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | WCPUID homepage |
| Download | http://hp.vector.co.jp/authors/VA002374/src/download.html |
Reacties (15)
changelog
Version 3.0f (Build 1086) 01/01/2002[TUE]
Supported Many New CPU. (New Celeron / Athlon XP / Xeon)
Supported Many New ChipSet.
Version 3.0e (Build 1085) 10/21/2001[SUN]
Internal Test Version (members only)
Version 3.0f (Build 1086) 01/01/2002[TUE]
Supported Many New CPU. (New Celeron / Athlon XP / Xeon)
Supported Many New ChipSet.
Version 3.0e (Build 1085) 10/21/2001[SUN]
Internal Test Version (members only)
Woooot 
tnx
/edit
iemand bedanken voor het mirroren van een file overbodig
Dacht het niet.
tnx
/edit
iemand bedanken voor het mirroren van een file overbodig
Heeft er iemand misschien een mirror waar ik hem wel kan downen?? Ik krijg weer eens zo'n gave melding bij meneer h. oda...
"You can not download it from your access point.
Your access point was prohibited
because other member did the dishonest operation."
bedoelt ie hiermee deeplinken ofzo??
"You can not download it from your access point.
Your access point was prohibited
because other member did the dishonest operation."
Is er nou echt helemaal niemand die dit progje ergens gemirrored heeft staan? Ook ik kan er helaas niet bij
Uiteraard deze melding :
Handig is dat ..You can not download it from your access point.
Your access point was prohibited
because other member did the dishonest operation.
http://www.crashdot.com/files/wcpu30f.exe
bedoel je dan?
bedoel je dan?
Vanaf A2000 (Chello) haal ik em gewoon binnen hoor. Helaas niet al te snel maar hij is er nu wel.
even offtopic weet iemand waarom Oda gestopt is met het ontwikkelen EN het aanbieden van SoftFSB? Ik vind het nog steeds een geweldig progje, heeft me goed geholpen om een c300@450 te draaien en nu deze c566@850.
even offtopic weet iemand waarom Oda gestopt is met het ontwikkelen EN het aanbieden van SoftFSB? Ik vind het nog steeds een geweldig progje, heeft me goed geholpen om een c300@450 te draaien en nu deze c566@850.
wel jammer dat ik nu weer een celleron heb ipv een Xeon (versie D gaf mijn Cellie als een Xeon aan)
Idem hier... Deze versie denkt dat mijn Athlon XP een MP is!!
Doet het niet echt

Heeft iemand een mirror?
Heeft iemand een mirror?
Heeft er al iemand een mirror? Deze link werkt niet bij mij (gelul over plaats enzo)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.