jaspov schrijft: "Quickcam 6.0.0 met WinXP-support is net een aantal weken uit of er is alweer een update." De Nederlandse versie kan je hier downloaden, voor de Engelse mag je deze link gebruiken. De download is +/- 22 MB geen aanrader voor telefoon-modemmers! Helaas geen release-notes.
Driver-update: Logitech Quickcam 6.0.1
| Versienummer | 6.0.1 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | Logitech |
| Download | ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/quickcam/qc601nld.exe |
Update-historie
| 04-'05 | QuickCam Express 0.6.3 | 6 |
| 10-'04 | Logitech QuickCam Software 8.4.1 | 10 |
| 12-'01 | Logitech Quickcam 6.0.1 | 15 |
| 11-'01 | Logitech Quickcam | 9 |
Reacties (15)
22 MB is inderdaad superveel, maar dat komt ook omdat je zo veel kan met dit pakket 
Er zit een galleryfunctie, een filmfunctie, Motion Detector, Web-broadcast, Web Album en animatie-editor in. Echt een heel erg hoogwaardig pakket! Petje af voor Logitech
Er zit een galleryfunctie, een filmfunctie, Motion Detector, Web-broadcast, Web Album en animatie-editor in. Echt een heel erg hoogwaardig pakket! Petje af voor Logitech
heb gratis zo'n logitech quickcam express gehad van chello,
damn, had nog nooit zo'n slecht beeld gezien zeg
damn, had nog nooit zo'n slecht beeld gezien zeg
Hey Peter ! 
Je moet gewoon een beetje met die grijze ring op je cam spelen en met die instelling bij de opties van de cam, scheelt heel veel !
En je heb wel eens webcam pics van mij gezien, en die waren scherp zat
Je moet gewoon een beetje met die grijze ring op je cam spelen en met die instelling bij de opties van de cam, scheelt heel veel !
En je heb wel eens webcam pics van mij gezien, en die waren scherp zat
*GROM*

Vanochtend geprobeerd te installeren. Na het rebooten slaat Win2k op tilt met een blauw scherm bij het laden van p35u.sys. Koste me weer een half uur om alles netjes te krijgen.
Vanochtend geprobeerd te installeren. Na het rebooten slaat Win2k op tilt met een blauw scherm bij het laden van p35u.sys. Koste me weer een half uur om alles netjes te krijgen.
Heb een Quickcam express, maar heb niet die motion detector??
Hoe kan dit?
Hoe kan dit?
Zoek eens op Google.com naar QonquerCam
Arjan Scholl
Qoute Sjit vanwaar al dat gebrabbel boven je post? Qoute
Omdat je niet niet direct kan Qouten? dus heb ik alles gekopiierd
Qoute Sjit vanwaar al dat gebrabbel boven je post? Qoute
Omdat je niet niet direct kan Qouten? dus heb ik alles gekopiierd
Kan wel, op het gezichtje drukken wat naast je post staat !
Gepost door -Alex- Zaterdag 22 December 2001 - 18:16 Score: 1 +1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 First post-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 Flamebait-1 Troll
Hey Peter !
Je moet gewoon een beetje met die grijze ring op je cam spelen en met die instelling bij de opties van de cam, scheelt heel veel !
En je heb wel eens webcam pics van mij gezien, en die waren scherp zat
___________________________________________
Kan je mij vertellen hoe die instellingen zijn?
Hey Peter !
Je moet gewoon een beetje met die grijze ring op je cam spelen en met die instelling bij de opties van de cam, scheelt heel veel !
En je heb wel eens webcam pics van mij gezien, en die waren scherp zat
___________________________________________
Kan je mij vertellen hoe die instellingen zijn?
Sjit vanwaar al dat gebrabbel boven je post?
Helderheid wat OMLAAG
Contrast wat OMHOOG
Intensiteit wat OMHOOG
Gamma wat OMLAAG
Verder moet je natuurlijk wel scherpstellen e.d.
Contrast wat OMHOOG
Intensiteit wat OMHOOG
Gamma wat OMLAAG
Verder moet je natuurlijk wel scherpstellen e.d.
Foutje...
Ik heb deze drivers ook geprobeerd, super drivers.
Ikzelf heb trouwens een Logitech Quickcam Web, die staat niet in het lijstje maar daar werkt ie dus ook mee
Ikzelf heb trouwens een Logitech Quickcam Web, die staat niet in het lijstje maar daar werkt ie dus ook mee
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.