bobsnl schrijft: "Het was al weer een tijdje geleden, maar na versie 1005-04 nu BIOS 1005-15 voor de Asus A7V266-E. Releasedatum is vrijdag 14-12-2001. Let wel, het is een beta BIOS! Er zijn, zoals bijna altijd op de Duitse FTP van Asus, geen releasenotes beschikbaar."
Firmware-update: Asus A7V266-E
| Versienummer | 1005-15 |
| Besturingssystemen | DOS |
| Download | ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/VIA_Chipset/Apollo_KT266a/A7V266-E/1005e_15.zip |
Update-historie
| 10-'02 | Asus A7V266 1013 beta 1 | 21 |
| 09-'02 | Asus Live Update 3.35.01 | 12 |
| 08-'02 | Asus A7V266-E 1011 Final | 4 |
| 08-'02 | Asus A7V266 1011.002 | 15 |
| 08-'02 | Asus A7V266 1011.001 | 10 |
| 07-'02 | Asus A7V266-E 1010.002 beta | 12 |
| 06-'02 | Asus A7V266 serie | 4 |
| 06-'02 | Asus A7V266 serie | 11 |
| 05-'02 | Asus A7V266 familie | 11 |
| 04-'02 | Asus A7V266 familie | 14 |
Reacties (6)
Weet iemand misschien ook of er incompitabiliteits problemen bekend zijn tussen een A7V266-e en Maxtor schijven? (met name een 30.7gb)
Heb zelf 2 van 40 en 1 van 60 gig schijven van maxtor in combo met dit bordje, werkt als een speer.
Deze update heb me trouwens wel geholpen
kan weer herstarten vanuit xp, en kan ook weer een lager voltage kiezen voor me cpu. yeah baby
Deze update heb me trouwens wel geholpen
Ondanks dat dit een Beta versie is, werkt de bios zonder probs.
Gerust uitproberen er zijn extra functie's en uitleg in gebouwd!
Zelf heb ik een Maxtor 20 gig géén enkel probleem!
Maw zeer goede en stabile bios
Gerust uitproberen er zijn extra functie's en uitleg in gebouwd!
Zelf heb ik een Maxtor 20 gig géén enkel probleem!
Maw zeer goede en stabile bios
heeft iemand deze al geprobeerd?
is wel weer een beta bios
mmm gewoon ff testen maar
is wel weer een beta bios
mmm gewoon ff testen maar
Als je geen problemen hebt met je huidige setup, zie ik weinig reden om een beta-bios te gaan testen... Zeker niet als je helemaal niet weet wat er veranderd is.mmm gewoon ff testen maar
Hubert, welke CPU heb je? Ik wil mijn XP wel op een lager voltage zetten, omdat hij zo warm wordt. (64 graden stressed)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.