Enkele dagen na de release van bètaversie 4.3.3 hebben de developers van BitTorrent in de vorm van 4.3.4 beta een nieuwe versie van de software uitgebracht. De nieuwe release is vanaf deze locatie te downloaden voor gebruik op het Windows- en Linux-platform. Het is niet bekendgemaakt wat de veranderingen zijn van de nieuwbakken bètaversie. Het changelog is tijdens dit schrijven nog niet bijgewerkt. Het unieke aan BitTorrent is de manier waarop files gedeeld worden: de gebruikte techniek maakt het namelijk mogelijk om bestanden in kleine stukjes te delen die vervolgens met andere gebruikers gedeeld wordt. Dit betekent dat bijvoorbeeld een film niet compleet hoeft te zijn voor hij door een ander van jou geleecht kan worden.
Software-update: BitTorrent 4.3.4 beta
| Versienummer | 4.3.4 beta |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Linux, Windows XP |
| Website | BitTorrent |
| Download | http://www.bittorrent.com/dl/BitTorrent-Beta.exe |
| Licentietype | Voorwaarden (GNU/BSD/etc.) |
Update-historie
| 02-'09 | BitTorrent 6.1.2 build 13185 | 10 |
| 02-'07 | BitTorrent 5.0.6 | 10 |
| 01-'07 | BitTorrent 5.0.5 | 14 |
| 01-'07 | BitTorrent 5.0.4 | 11 |
| 11-'06 | BitTorrent 5.0.1 | 7 |
| 11-'06 | BitTorrent 5.0.0 | 12 |
| 07-'06 | BitTorrent 4.20.4 | 17 |
| 06-'06 | BitTorrent 4.20.1 | 7 |
| 06-'06 | BitTorrent 4.20.0 stable | 5 |
| 06-'06 | BitTorrent 4.9.9 beta | 14 |
Reacties (4)
Onnodige mededeling...Dit betekent dat bijvoorbeeld een film niet compleet hoeft te zijn voor hij door een ander van jou geleecht kan worden.
Elk zichzelf respecterend P2P model heeft dat tegenwoordig.
Zucht, de vorige keer heb ik precies hetzelfde gezegd.
Waarom word dat gemod naar overbodig??? Ik ga het nog een keer zeggen: Noobs lezen dit ook en die denken nu, goh, dat klinkt wel heel slim, laat ik dit ook maar gebruiken! En das dus bull, elk modern p2p-netwerk doet dit. BitTorrent is uniek vanwege een hoop aantal andere zaken.
Verder word nog steeds het woord geleecht gebruikt, das niet duidelijk en heeft in de file-sharing wereld nogal een dubbele betekenis.
Waarom word dat gemod naar overbodig??? Ik ga het nog een keer zeggen: Noobs lezen dit ook en die denken nu, goh, dat klinkt wel heel slim, laat ik dit ook maar gebruiken! En das dus bull, elk modern p2p-netwerk doet dit. BitTorrent is uniek vanwege een hoop aantal andere zaken.
Verder word nog steeds het woord geleecht gebruikt, das niet duidelijk en heeft in de file-sharing wereld nogal een dubbele betekenis.
Eens, want leechers wil je juist niét hebben, want die halen het netwerk om zeep door niet gewoon netjes een minimale ratio van 1:1,5 te werken waardoor een seed langzaam uitsterft.
BitTorrent is een heel mooi protocol maar helaas ontbreekt het de mensen vaak het fatsoen om even het spul te laten staan voor de anderen. In de normale wereld heb je daarvoor nog een soort sociale controle maar in de BitTorrent wereld heb je alleen maar een down-up ratio voor tijdens het binnenhalen, niet erna.
BitTorrent is een heel mooi protocol maar helaas ontbreekt het de mensen vaak het fatsoen om even het spul te laten staan voor de anderen. In de normale wereld heb je daarvoor nog een soort sociale controle maar in de BitTorrent wereld heb je alleen maar een down-up ratio voor tijdens het binnenhalen, niet erna.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_exif()/u/19165/9cdefd.gif?f=community)