Dragon Computer Kerkrade

0 producten en 0 uitvoeringen

Review door Maurice Vincken, donderdag 5 mei 2016 10:08

Algemeen

Zeer tevreden over product. Intel Core i5 6500 4-Core 4x3.2Ghz (turbo: 3.6Ghz) Nvidia Geforce GTX960-4GB Razendsnelle 250GBG SSD 500GB HDD 8GB DDR4 DVDRW Windows 10 HP extreemstille Xilence 700 watt Kaartlezer gekocht. Bij opstarten letterlijk binnen 5 seconden klaar voor gebruik. Zeer krachtige PC waarop alle games moeiteloos draaien.

Verzending

Zelf opgehaald. Binnen afgesproken termijn geleverd

Klantenservice

In algemene voorwaarden staat 1 jaar garantie. Tijdelijk is nu 2 jaar garantie op alle hardware. Dat stond echter nergens vermeld op het aankoopbewijs. Kreeg zonder zeuren daarna netjes een nieuwe factuur met de vermelding van 2 jaar garantie. Zo moet dat.

Review door kvkem, woensdag 4 mei 2016 23:26

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Al jaren klant bij Dragon Computer. Vele PC;s besteld voor diverse kennissen van mij. Altijd goed en snel geleverd voor een zeer gunstige prijs. En is er iets stuk, dan wordt je snel geholpen door deskundige mensen. Niet de hele PC opsturen, maar het defecte onderdeel is voldoende. Een helpdesk met service waar menig online winkel een voorbeeld aan zou moeten nemen. Alleen maar plussen.

Verzending

Altijd netjes op tijd geleverd

Klantenservice

Hier zouden veel webshops een voorbeeld aan kunnen nemen

Review door henny64, dinsdag 3 mei 2016 20:13

Algemeen

geweldige service met hart voor de klant , mijn computer was er niet alleen heel snel maar nadat ik problemen had met installeren werd dat snel en vakkundig opgelost van mij krijgen jullie een dikke 10 ..ik ben uitermate tevreden

Verzending

zeer snelle levering echt heel goed

Klantenservice

na een telefoontje werd het probleem meteen en vakkundig opgelost

Review door JAH35, dinsdag 19 januari 2016 17:08

Algemeen

Het is voordelig om je eigen PC samen te kunnen stellen en er zijn vele opties.

Verzending

Ondanks de aanstaande vakantiedagen, was de PC snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen. De verpakking ook was van uitstekende kwaliteit.

Klantenservice

Door een vergissing was de Engelstalig besturingssysteem niet aanwezig, maar binnen enkele minuten was ik staat om die wel te veranderen.

Review door Dave.M, zaterdag 16 januari 2016 23:52

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Desktop PC besteld met door mij zelf uitgekozen componenten, werd door Dragon exact geassembleerd met de componenten door mij besteld (met uitzondering van de silent mid-tower, deze was beschadigd bij Dragon afgeleverd, het bedrijf bood mij als alternatief een duurdere silent mid-tower zonder bijbetaling aan). 100% correcte assemblage, ook de (gehele) bekabeling werd keurig weggewerkt/tesamen gebonden. Alles top dus, geen enkel minpunt. Dit was de eerste keer dat ik bij Dragon een PC bestelde, en gelet op wat ik geleverd kreeg zeker niet de laatste keer.

Verzending

Levering volgde later dan ik verwachtte maar dat was kennelijk gerelateerd aan de feestdagen die kort op mijn bestelling volgden. Verpakking van de PC was zeer goed, vermeldenswaard is dat van alle componenten die in de PC ingebouwd waren de originele verpakkingen bijgevoegd waren in de karton met de PC.

Klantenservice

Goede klantenservice, namen met mij tijdig contact op om een alternatief voor te stellen voor de beschadigde silent mid-tower, dit om eerst na mijn akkoord een duurdere silent mid-tower (zonder bijbetaling) te leveren. Naderhand zelf nog een keer contact opgenomen met Dragon, reactie op mijn vraag volgde zeer snel.

Review door marshaldodge, zaterdag 16 januari 2016 21:01

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Snelle levering en goede service, goede kwaliteit van gekochte product en ben in het algemeen uiterst tevreden over deze webwinkel!

Review door ChretienvdH, zaterdag 16 januari 2016 19:38

Algemeen

Zeer snelle levering. prima PC. Ik kom hier zeker terug en zal vrienden/kennissen ook adviseren hier hun PC en/of benodigdheden te kopen

Verzending

Nog sneller geleverd dan toegezegd was

Review door Stefanlom, donderdag 17 december 2015 22:10

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Super tevreden. Maandag een PC op maat besteld, woensdag middag al helamaal geinstalleerd ontvangen. Website is ook goed & duidelijk.

Snelle verzending

Review door Nagel72, donderdag 17 december 2015 10:43

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Makkelijke overzichtelijke site . betaling en bevestiging liep snel en duidelijk .
Alles was duidelijk en overichtelijk

Verzending

Had laptop besteld , bleek niet meer leverbaar .
Werd een goed alternatief aangeboden
De levering was sneller dan verwacht

werd netjes gebeld

Review door Caligo69, woensdag 9 december 2015 13:51

Algemeen

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en de klantendienst. Bij vragen werd ik zeer snel en goed geholpen. De kwaliteit is zeer goed en aan een lage prijs. De extra opties die ik bestelde zijn ook perfect ge´nstalleerd.

Verzending

Mijn product werd snel en op het afgesproken tijdstip geleverd. Het was zeer mooi verpakt en verkeerde in een perfecte staat.

Klantenservice

Ik had enkele bijkomstige vragen over mijn bestelling en werd steeds zeer snel en goed geholpen

Review door knegt, maandag 7 december 2015 18:19

Algemeen

Betrouwbare en snelle service en altijd scherpe prijzen en keuze uit een ruim assortiment. TOP

Betrouwbare en snelle service

Klantenservice

Maken altijd tijd en zijn snel en duidelijk in hun advies

Review door pd3rmv, zondag 6 december 2015 19:14

Algemeen

Een zeer tevreden klant erbij. Al voor ik mijn bestelling heb geplaatst ben ik telefonisch heel erg goed geholpen. Ook hoe mijn pc geleverd werd was uitstekend,Zo goed ingepakt dat er zeker niks mee kon gebeuren. Kortom voor een volgende pc hoef ik niet meer te zoeken maar ga meteen naar Dragon computers. Groetjes Rob.

Verzending

Zeer netjes geleverd in een grote doos met meer dan voldoende bescherming

Klantenservice

Ben via de telefoon netjes en correct behandeld door de afdeling klantenservice over hoe en wat aan te schaffen.

Review door ruud1951, zondag 6 december 2015 19:10

Algemeen

Makkelijk te volgen proces, bestellen en daarna kiezen voor een betalingsmethode. Keurig een e-mail met de bestelling.

Verzending

Snelle levering, binnen drie werkdagen. Soms zelfs de volgende dag al in huis.

Klantenservice

Had een keer hulp nodig en werd correct en snel geholpen.

Review door Braby, donderdag 12 november 2015 15:05

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Bestelling vlot geplaatst via de website, bevestiging ontvangen op mail en daarna alles perfect onvangen binnen de beloofde levertermijn. Na uitpakken de PC geopend want ik wou er nog een extra schijf in monteren, helaas was hiervoor de schroeven en rubbers niet voorzien. Na contact via email heeft Dragoncomputers mij een setje van beide opgestuurd. Schijf gemonteerd, windows 10 geinstalleerd en nu werkt alles perfect.
PC draait super voor office toepassingen en de laatste nieuwe games gaan ook vloeiend op hoog detail en resolutie. Een waar plezier om zo’n kwaliteit aan een scherpe prijs te kunnen kopen.

Review door nextgen93, woensdag 11 november 2015 14:04

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Heb er een monitor gekocht, was namelijk een flinke korting op het model aangezien de doos open was geweest. De monitor verkeert echter in volledige nieuwstaat.

Verzending

Verzending aangegeven als 1-3 werkdagen en werd netjes na twee dagen al afgeleverd.

Review door vladtudor69, maandag 17 augustus 2015 20:54

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Er is niets aan te merken over de producten (dus ik hou het kort): ze zijn van topkwaliteit, zeer performant en nog goedkoop ook.

Verzending

Het was jammer dat de producten later aankwamen dan verwacht, maar ze waren wel heel goed ingepakt om schade te voorkomen

Klantenservice

De servicedesk was vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Review door tom06, woensdag 5 augustus 2015 17:05

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

goede zaak top service zeker altijd corect en zeer mooie prijzen kan iedereen deze zaak aanraden omdat je zeker nergens anders zou goedkoop en degelijke pc kan kopen alsook de service is heel goed ik raad iedereen deze winkel aan

Verzending

het bestelde product komt optijd aan alssook is heel goed verpakt geen klagen over ik kan iedereen het aanraden

Klantenservice

direct antwoord alsook zijn ze goed op de hoogte van hardwware en software ook steeds vriendelijk

Review door Djlkuepers, dinsdag 28 juli 2015 23:08

Algemeen

Super bedrijf. Goede prijs/kwaliteit, goedkoopste winkel die ik heb kunnen vinden. Aardig personeel en top service!

Verzending

Eenvoudig betalen en vrij snelle levering binnen 5 werkdagen een zelf samengestelde pc in huis. Het samenstellen werkt eenvoudig en ze hebben zelf al een ruime keuze uit door hen samengestelde pc's.

Klantenservice

Top Snelle Service kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Mijn pc besteld na de pc wat zwaarder te belasten merkte ik dat de gekozen stock koeler van de AMD FX8350 toch wel enorm veel herrie maakte. 1 telefoontje met de bedrijfsleider van Dragon Computers Kerkrade en het was geregeld ik kon de volgende dag in de ochtend al langskomen en er is ter plaatse een gratis aftermarket koeler van 30 euro geplaatst. Daar ik vond dat ze dit vooraf wel kenbaar hadden mogen maken, daar de pc verkocht werd als game pc, echter liep hij hier veel te warm voor. (naar mijn mening 65+ graden bij zwaardere belasting)

Echte aanrader, zeer vriendelijk personeel!

Review door rrrrrrrrr, dinsdag 21 juli 2015 17:41

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik zit te twijfelen tussen slecht en voldoende, maar geef ze achteraf toch een voldoende.

Er is wel een boel fout gegaan, meer dan anderen misschien zouden accepteren.

*Ram modules van een ander merk werden geplaatst zonder daarvan in kennis te zijn gesteld.
*Een usb3 poort aan de voorkant van de case die domweg niet is aangesloten en er dus voor de sier zit. Het mobo ondersteunt wel usb3 en er zitten er dan ook 2 aan de achterkant.
*Een gebruikte HDD plaatsen. Daarbij had de HDD andere specs dan de advertentie aangaf. (Sata2 ipv 3)
*Stekkers op het moederbord zaten scheef en kon ik zelf goed plaatsen.
*De sata kabel voor de HDD loopt buiten het frame en zat knel tussen de afdekplaat.
*Een DVD brander van een ander merk plaatsen, zonder dat vooraf aan te geven, zelfs niet achteraf.

Na de HDD terug te hebben gestuurd kreeg ik een gerefurbishte, die kon ook weer terug en uiteindelijk kreeg ik een nieuwe, maar dan wel eentje met een grotere capaciteit dan de originele.

Verzending

Keurig verpakt in een grote doos, met een 'luchtbed' tegen het stoten.
Ook hadden ze de verpakkingen van de onderdelen meegestuurd, waarschijnlijk om te laten zien dat ze nieuwe spullen gebruiken.

Klantenservice

Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel op mailtjes.
Problemen worden opgelost, maar als ze iets zorgvuldiger waren en vooraf iets beter zouden communiceren dan zou dat een hoop frustratie kunnen schelen.

Review door Scalpa, zondag 19 juli 2015 18:31

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik heb hier een paar jaar geleden een kant en klare PC besteld. Helaas bleek deze in hun busje te staan die was gestolen. Ondanks dat ze er niks aan konden doen hadden ze me een nieuwe PC in elkaar gezet met zelfs iets duurdere en betere componenten. Alles was tip top in orde.

Klantenservice

Ze zijn zeer vriendelijk en hulpzaam. PC's zijn hun passie en dat is goed te merken. Ze hebben een keer mijn Moederbord vervangen omdat ik deze had weten te slopen met een bios update. Hier werd totaal geen probleem om gemaakt, zolang ik het niet nogeens deed.

Scorekaart voor Dragon Computer Kerkrade

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True