Dragon Computer Kerkrade

0 producten en 0 uitvoeringen

Review door matthll05, zondag 28 juni 2015 17:44

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

ik heb een paar dagen geleden een game-pc gekocht bij dragoncomputers, en ik zal je zeggen: wat een fantastisch ding!

voor de opmerkelijk goedkope pc had ik mijn twijfels. snap niet hoe ze het doen.

Verzending

geen 5 sterren omdat het een beetje lang duurde. kreeg hem een week later, maar goed. hij was geweldig goed ingepakt, en alles zat er netjes in een keer en heel bij. dik te vrede!

Klantenservice

ze hebben me netjes geholpen, toen ik een vraag had over wifi, verder niet echt contact met ze gehad.

Review door michel18, zaterdag 27 juni 2015 18:33

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik heb op deze site een game pc voor me beste vriend gekocht en hij was er super blij mee! Ik ga hier ook mijn volgende game pc kopen!

Verzending

De levering was aangekomen binnen de aangegeven levertijd.

Review door MetalHolic, vrijdag 26 juni 2015 22:06

Altijd simpel betalen
simpele en snelle service.
altijd snel geleverd.
goed verpakt.
goeie klanteservice
en goed onderhouden forums

Verzending

Altijd goed verpakt en altijd heel.

Klantenservice

Snel geholpen en altijd duidelijk

Review door remy2096, vrijdag 26 juni 2015 20:02

Algemeen

echt super goede service en ze weten wat ze doen! echt top gewoon, tevreden klant.

Klantenservice

ik heb eigenlijk nog nooit klachten gehad, als ik een probleem heb helpen ze mij uitstekend telefonisch of ik ga er met mijn pc heen en helpen mij te plekken. alsnog super goede klantenservice. met het bezorgen weet ik niet omdat ik het meestal zelf ga ophalen .

Review door clifford7, zondag 31 mei 2015 21:29

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Dragon heeft de beste aanbiedingen van 24 inch monitoren. Advertenties met duidelijke specificaties. Ik zocht een nieuwe leesmonitor en speel overigens af een toe een tactische war game. Heb gekozen voor het merk BENQ. Product is van zeer goede kwaliteit. Uitzonderlijk veel scherminstelling. Ik word verwend. Zoals een picture mode. En zwart is zwart, blauw is blauw. Opbouw en refresh rate prima. Wat een rustig en geavenceerde scherm.

Review door s1lence, woensdag 20 mei 2015 18:39

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Gebruikte harde schijf met defecte sectoren ontvangen in een nieuwe kant & klare game pc.
De data van iemand anders is hier nog op aanwezig inclusief Windows 7 besturingssysteem. (een retourzending geweest?) (zonder besturingssysteem besteld)

Verzending

Kast die op voorraad zou zijn bleek niet op voorraad te zijn waardoor levering 1 dag werd uitgesteld, klant was hier niet over te spreken.
Tevens word onze papieren kliko nog even extra gespekt met alle extra lege doosjes karton waar ik niets aan heb.

Klantenservice

Komen niet met een compensatie enkel de verzendkosten retour voor het terugsturen van de defecte gebruikte harde schijf.
Ik voel mij ook zeer slecht behandeld aan de telefoon, telefonist geeft aan dat ik maar naar hun voorwaarden te luisteren heb ondanks dat mij gebruikte rotzooi word toegestuurd.

Review door MoniqueH, woensdag 14 januari 2015 18:49

Algemeen

Tijdens het bestelproces heeft Dragon ons goed geadviseerd en antwoord gegeven op een aantal vragen.

Verzending

De levering was snel en er wordt niet bespaard op verpakkingsmateriaal. Het was allemaal helemaal in orde.

Klantenservice

De kwaliteit van een bedrijf komt pas naar voren zodra er iets mis is. In ons geval was de voeding van de computer lawaaierig geworden. Zonder enig probleem heeft Dragon dit euvel gerepareerd door een compleet nieuwe voeding bij onze computer in te bouwen. Daar zijn we erg blij. Kortom: service met een grote S.

Review door hoenens, maandag 20 oktober 2014 11:30

Algemeen

Een computer winkel waar ik totaal niet over kan klagen. Altijd heel vriendelijk, en als je vragen hebt word je alles tot in de details uitgelegd. Heel ruim assortiment in producten en een super goeie service. Keep it up guys! Jullie zijn mijn nummer 1!

Klantenservice

Kan niet klagen, word altijd netjes te woord gestaan. Uitstekend.

Review door Intodadeep, vrijdag 17 oktober 2014 10:30

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

!Deze review is bewerkt!
Hallo,

voor mijn 16e verjaardag wilde ik een computer om op te gamen en zocht ervoor op het internet. Uiteindelijk kwam ik bij een bedrijfje in Kerkrade terecht met de naam: Dragon Computers.
Ik heb daar naar een computer gezocht die redelijk krachtig was maar niet te gek. uiteindelijk kwam ik op een computer met een i7 3770, 8GB RAM, GTX 660 3GB en een 1TB HDD. Deze pc heeft me uiteindelijk iets van 900,- euro gekost en dat komt omdat ik er nog wat extra features erbij heb gedaan (SSD, Betere CPU koeling, etc. waarvan ik alle dozen erbij kreeg). Op mijn verjaardag hebben mijn ouders de pc aan mij gegeven en ik was heel blij toen ik de doos zag. Ook alle ander dozen zaten erbij (Moederbord, Processor, RAM, SSD en Koeling, maar niet de videokaart). Toen ik de doos opendeed zat mijn computer erin maar, het was een andere behuizing dan de behuizing die op de foto stond (De behuizing op de foto was een LC power 974 en die ik binnenkreeg was een LC power 975B). Ik vond dat best jammer want ik vond deze kast iets minder mooi. Toen mijn vader dragon had gebeld wisten de mensen van Dragon Computers dat er een andere behuizing omheen zat. Hij zei wel dat hij wat meer features waren bij deze kast (raampje aan zijkant en een hitte meter). Ik vond dit nadat ik dat hoorde niet zo erg maar wel jammer dat ze er niet een briefje erbij hebben gedaan waarom of dat ze een mailtje van tevoren hadden gestuurd. Ik pakte de rest van mijn cadeau's uit en ging daarna snel met mijn computer naar boven en uitproberen. mijn computer ging aan en was blij dat ie het deed. Maar na 3 uur gebruik van de computer viel hij opeens uit. Ik vond dat maar vreemd en startte hem opnieuw op toen ik bij het homescreen kwam, viel hij weer uit en startte hij uit zichzelf opnieuw op. Dit gebeurde de hele tijd door. Je kwam wel op homescreen en je kon je muis wel bewegen maar na een seconde of 10 viel de pc weer uit en, startte hij weer opnieuw op. Mijn vader heeft later een programma via een of andere manier (ik stond er niet bij) erop gekregen waarmee je kan zien wat er fout is. Toen mijn vader de mensen van DC had gebeld wisten ze niks beter en vroegen ze of we de pc even konden opsturen. Dat hadden we gedaan en een dag of twee later kregen we een bericht. Het bericht ging erover dat in de pc de GPU n de HDD kapot waren. Ik weet dat ze er weinig aan kunnen doe maar 2 dingen die stuk zijn in een pc tegelijk is wel een beetje raar. Dit was jammer maar de mensen zelf kunnen er weinig aan doen.

Na een maand of 6 en nadat ik er wat game uren erop had zitten merkte het me op dat ik games zoals Skyrim en Sniper Elite V2 niet op maximum kon spelen (terwijl dat wel zou moeten met een i7 en GTX 660). Er stond ook geen merk op de videokaart. Ik nam natuurlijk aan dat het de GPU was, een i7 is heel krachtig. Ik ging het Nvidia Configuratie scherm en keek naar de specificaties. Ik kon de kloksnelheid, aantal CUDA cores etc. zien. Uiteindelijk zag ik dat de GPU ZWAAR underclocked was en dat er heel weinig CUDA cores aanwezig waren. Ik had een mail gestuurd naar de mensen van Dragon Computers en die zeiden dat het een kaart was die in Dell computers gaan, dus dat je hem nergens op het internet kon vinden. Ik heb later de kaart vergeleken met andere qua performance op het internet en wat bleek, hij scoorde maat een haar beter dan de Nvidia GTS 450. Later heb ik de GTS 450 op google afbeeldingen opgezocht en een zag er precies hetzelfde uit als de GTS 450 AXLE. Ik had een review hierover op tweakers geplaatst en een vriendelijke werkneemster van DC heeft daarna contact met ons opgenomen. Aan de telefoon vertelde ze dat de GPU inderdaad slechter was en en met een andere BIOS. Dit heeft de leverancier echter gedaan en ze biedde hun excuses aan. Ze vroegen of ik de videokaart nog thuis had. Toen ik had verteld dat de GPU nog thuis lag heeft Dragon Computers mij gevraagd of ik de GPU terug wilde sturen en dat ik het geld teruggestort kreeg. Ik vond dit zr klantvriendelijk en attent

De voeding is een goedkope, en matige kwaliteit voeding. Bovendien maakt deze soms een tikkend geluid als je aan het gamen bent. En de RAM is ook best goedkoop. Het werkt wel maar helaas wel 1 ster minder.

Kortom, de klantenservice is goed en word goed geholpen als er een fout is. De producten zijn een beetje goedkoop en daarom niet de volle 5 sterren. Een computer bij dragoncomputers is een goede keus, alhoewel ikzelf een computer zelf zou bouwen. Voor mensen die niet weten hoe dat moet is Dragon Computers voldoende.
⅘ Vier sterren ★★★★

Verzending

Was redelijk maar duurde wel erg lang.

Review door sjenke, woensdag 18 december 2013 22:23

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

dit was heel snel,,,erg snel.

na veel gemail,en geen keuze konden maken,naar dragon computers gegaan,,ze zullen wel gedacht hebben,daar is hij weer met zn jumbo tas..LOL.

ik vroeg om een amd fx6300 procc en een tranquilo rev2 cooler.
ik moest maar ff wachten,zei Damian,1 van de mensen daar.
ik heb het druk,en geen plaats op de werktafel....idd het lag goed vol daar.
dus ik zei,ik wacht wel.
hij nam mn pc mee naar de tafel,en ik dacht die komt straks wel,,maar toen was de kast open,en Damian ging alles upgraden.keek mn bios helemaal na,checkte alles,en het was ondanks alle hectiek en drukte,snel klaar.
als het niet hoeft laten ze je niet wachten,ze zijn er voor je,en daar heb ik respect voor.
ben blij dat er nog mensen zijn zoals bij Dragon Computers.

mn pc gaat als een speer,hoor hem niet en is veel en veel soepeler.

ben er helemaal blij mee

good job guys,job well done....:-))

Damian mijn dank hiervoor

Review door Pegsterke, donderdag 12 december 2013 21:02

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede hulp bij het samenstellen van een desktop afgestemd op mijn wensen,dit is binnen mijn familie de vierde pc die bij dragon vandaan komt,dat zegt waarschijnlijk genoeg over onze tevredenheid.

Verzending

Alleen mijn man heeft zijn pc op laten sturen,de andere 3 zijn afgehaald in de winkel,netjes op tijd geleverd,verder geen problemen.

Klantenservice

RAM-geheugen was defect bij mijn computer,ermee terug geweest naar de zaak,alles getest en prima opgelost.

Review door robinmoonen, dinsdag 10 december 2013 21:59

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Vorige maand een computer gekocht, en ik mag toch wel zeggen dat ik nog nooit bij welk andere computerzaak dan ook, een betere aankoop heb gedaan.
De bestelling was makkelijk gedaan. Ik heb van te voren nog even gebeld voor vragen en advies, die ik uitstekend en heel vriendelijk vond, dat heeft mij een aantal Euro's bespaard op dingen die ik eigenlijk niet nodig had, maar wel bij de computer die ik wilde inbegrepen zaten. (Ik ben in leek op computergebied, dus ik wist ook eigenlijk niet precies wat ik wel en niet nodig had). De computer heb ik ook snel en in goede staat ontvangen en werkte prima naar wens.

Verzending

Dragoncomputers heeft een bestel/verzendtijd van 1 - 3 werkdagen, ik had de computer al de volgende avond al kunnen komen ophalen.

Dat noem ik nou nog eens snelle levering. Toppie!!

Klantenservice

Ook moet ik wel toegeven dat mijn pc na ander halve week een defect had, helaas was de voeding kapotgegaan. Helaas dit kan gebeuren. Apparatuur heeft nou eenmaal de neiging om al snel defect te raken, al heeft het merk/kwaliteit van het product nog zo'n goede reputatie. Ik heb gelijk de winkel opgebeld en ik kon diezelfde avond nog langskomen. De pc is worden nagekeken en meteen worden gerepareerd.

Nog nergens zo'n snellen service gehard, Toppie!

Review door Purpol, dinsdag 10 december 2013 00:24

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Slechte kwaliteit van de onderdelen. Nog nooit zo'n slechte, goedkope kwaliteit behuizing gezien. Typisch geval van goedkoop = duurkoop. Bovendien slecht advies gekregen. Ze hadden me een stille behuizing kunnen verkopen en meer kans gehad op een tevreden klant. De hele pc wordt als 'fluisterstil' verkocht, maar dat geldt alleen voor de CPU-koeler. Voor de rest was het een lawaaiige rammelbak. Als je er een DVD in deed, leek het wel of er een raket gelanceerd werd, zo'n herrie. En er was een veel te grote koeler ingebouwd, die niet in de behuizing paste. De zijkant was met kracht erop geforceerd, waardoor het luchtrooster naar buiten werd gedrukt en de koeler + het moederbord onder constante druk stonden. Schandalig dat je zoiets durft te verkopen, maar nog erger werd het toen ik mijn beklag ging doen.... Zie verder mijn volledige verhaal over de aftersales.

Klantenservice

Ik kocht een ‘fluisterstille’ pc bij Dragon Computers. Vroeg nog telefonisch of ik ook een stille behuizing nodig zou hebben, maar dat was overbodig aldus het ‘deskundige’ advies. Bij levering blijkt de dvd-speler (cheap!) enorme herrie te maken, dus die stille behuizing was zeker niet overbodig geweest. Alleen de CPU-koeler was stil, maar duidelijk te groot voor de supergoedkope flut-behuizing, die daardoor naar buiten uitdeukte bij het rooster!!! Er was zichtbaar veel kracht op uitgeoefend om de behuizing dicht te krijgen. Bellen dus. Eerste reactie was: “U hebt zelf deze pc gekozen, meneer”!?!? Ja, in goed vertrouwen en op jullie advies, maar dat blijkt dus niets waard… Dat de koeler te groot was voor de behuizing werd botweg ontkent!!! Ik dus boos. Dat werd niet gewaardeerd, dus gooiden ze de hoorn erop!!! Weer gebeld, andere mw: ik mocht pc terugsturen. Verzendkosten voor mijn rekening. Niet mee eens, want deze fout ligt niet aan mij. Maar Dragon ontkent dat er een fout is gemaakt. Enkele mailtjes later bieden ze aan een ander CPU-koeler te plaatsen, die wel past. Toen brak mijn klomp, want blijkbaar zijn er ook koelers die wel in de behuizing passen!!! PC weer open gemaakt om alles nog eens na te kijken (een schroefdraad van de waardeloze behuizing was inmiddels al dolgedraaid). Bleek ik een andere koeler te hebben gekregen dan ik had besteld!!! Dus maar weer een mail. Inmiddels vraag ik naar de manager/eigenaar. Ik krijg een reactie en vraag of deze van manager/eigenaar is, maar dat blijkt niet het geval. Na verder aandringen eindelijk wel contact met de eigenares. Eindelijk ook excuses. En eindelijk mag ik nu wel kosteloos terugsturen. Uiteraard wil ik inmiddels de koop ontbinden, want ik ben klaar met Dragon. Prima, ze komen volgende dag de pc ophalen. Het was natuurlijk netter geweest om mij eerst even te vragen of het die dag ook zou schikken. Maar ik kon wel en ben de hele dag thuis gebleven. Helaas is er niemand gekomen. Ik mail de eigenares weer. Ze had tot zover oprecht haar best gedaan om het allemaal goed te maken. Maar nu bleek de eigenares toch niet heel veel beter dan het personeel. Ik las dat ik haar eerder die dag al contact met haar had moeten opnemen!!! Maar er was geen tijd afgesproken, dus ik bleef geduldig wachten tot 20uur. Ik had blijkbaar te lang geduld betoond?!?! Bovendien was het toch echt niet aan haar te wijten dat de vervoerder niet is gekomen. Oneens, want ik had een afspraak met haar gemaakt en niet met de vervoerder. Uiteindelijk mocht ik nu de pc zelf naar TNT brengen en kreeg 20,- vergoeding van benzinekosten hiervoor toegezegd. Ach, ze deed nog steeds erg haar best hoor, dat moet ik haar toch wel meegeven. Maar dat vind ik toch niet voldoende als je in de verdediging schiet, de klant verwijten maakt en je achter andere partijen verschuilt. Maar goed, ik met frisse tegenzin naar TNT. Beter dan weer een dag wachten, niet waar. Een kleine week later staat het geld van de pc op mijn rekening, echter zonder de 20,- vergoeding!!! KKKRRGGG… Weer mailen dus: “Ja dergelijke ‘extra rekeningen’ maken we alleen op vrijdagen over. Dus die krijgt u achteraf nog op uw rekening gestort”. De logica hiervan ontging mij volledig. Maar wat me vooral irriteerde was dat het mij niet vooraf is verteld, dan weet ik waar ik aan toe ben. Dat is ook onderdeel van service verlenen: heldere afspraken maken. Je kan allerlei trainingen volgen over service verlenen en er zijn boeken vol over geschreven. Misschien een idee voor Dragon?

Als ik de andere beoordelingen lees, houd ik het er maar op dat de Wet van Murphy hier volledig van toepassing is geweest. Maar ik vond het toch nodig om mijn geluid ook te laten horen tussen alle enthousiastelingen die 5 sterren geven, omdat de pc goed is ingepakt en op het juiste adres werd bezorgd (hulde aan DPD). Of dat Win7 perfect loopt (hulde Microsoft). En ik ben jaloers op hen die terecht enthousiast zijn over Dragon, omdat ze meteen hun pc kosteloos mochten terugsturen. Of gratis een beter/duurder moederbord kregen, omdat er is mis bleek met hun configuratie. Roept bij mij de vraag op waarom ik een dergelijke service in de verste verte niet heb mogen ontvangen. Ik zou zelfs het woord 'service' niet eens in de mond willen nemen. Maar goed, In (Zuid) Limburg zijn ze er heel blij mee. Jammer dat ik in Amsterdam woon……

Review door tiesvandenham, maandag 28 oktober 2013 17:18

Algemeen

Erg goede service. Ook erg aardig en klantvriendelijk. Erg goede service qua contact opnemen en reactietijd.

Verzending

de verzending is ook erg goed. Tnt post was mijn computer kwijtgeraakt , en dat had ik gemeld bij Dragon computers. Ze vonden het erg erg en hadden een nieuwe computer zonder extra kosten toegestuurd. Dat was erg aardig.

Klantenservice

De aftersales waren ook erg goed. goede aanbiedingen en erg goed geprijsd.

Review door theberzerker, vrijdag 11 oktober 2013 21:11

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

mooie pc voor nog mooiere prijs en toch lekker snel en stabiel. niks aan op te merken

Verzending

netjes op tijd en degelijk verpakt

Review door torturekill, donderdag 10 oktober 2013 20:09

Algemeen

gamercomputer besteld via dragoncomputer, mooi aanbod met nieuwste generatie intel processors en nieuwe generatie nvidia videokaarten. Dit allemaal tegen een scherpe prijs.

Verzending

perfect, aangegeven 1-3 werkdagen, na 2 werkdagen al verzonden. Super ingepakt, beter kan niet.

Klantenservice

Het lukte mij niet om de videokaart te installeren, telefonisch contact gehad met dragon en hun konden mij via de telefoon prima helpen. Probleem kwam doordat de tijd/datum niet correct stond. 1 ding is zeker, mijn volgende computer word weer een dragoncomputer, topper!

Review door Van Pols, maandag 7 oktober 2013 23:24

Algemeen

Purchased several office computers (inclusive software). This is our second purchase via Dragon computers; 2010 and 2013. They are an extremely proficient multi lingual company, their staff members are happy to converse fluently in Nederland’s German or English. Service delivery is outstanding.

They offered sharp & competitive pricing, and they delivered us a detailed understanding of technical requirements. After consultation they brought to our attention available upgrades to several alternative components, at no extra cost. Product service and delivery appear to be paramount. A rare commodity these days. We received more for less, considerable savings & extremely high end quality products.

Verzending

Standard delivery times, as expected, although when we did have our 2010 systems upgraded with a list of non proprietary requirements, the turn around time for sending and receiving was brilliant.

Klantenservice

What impressed us most was, even if our questions were not sales related, they still took out time to answer our questions. As mentioned service delivery is outstanding, very few companies know who you are when you call back.

Review door vuzeluf, maandag 7 oktober 2013 20:27

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik zocht computer die aan mijn eisen voldeed dus had keurig lijstje van hoe of wat ik er in wou
Gevraagd om advies die ik keurig gekregen heb, heb gesproken met Mark die gewoon keurig en netjes behandeld heb, mij goed advies heb gegeven met wat ik het beste zou kunnen doen!! en moet zeggen ze hebben hun kennis en ervaring ga zo door zou ik zeggen ,!hierover helemaal tevreden,

Ik denk zelf dat Bas misschien ook wel niet echt het meest sympathieke persoontje is
Want ik heb totaal geen opmerkingen over, ben zelfs uitermate netjes te woord gestaan

---

Ga zeker de volgende keer opnieuw bij Dragon Computer kerkrade bestellen goede service goed advies plus gewoon uitermate netjes te woord gestaan en behandeld

Verzending

Verzending ,correct, netjes, goed verpakt alles keurig erbij zoals afgesproken wederom niks te klagen

Review door kelseyberns, maandag 7 oktober 2013 20:16

Algemeen

Via kennisen is mij deze winkel geadviseerd en zodoende ben ik langs gegaan. Erg nette mensen welke zich uitgebreid de tijd nemen om alles uit te leggen en te adviseren. Zonder enige twijfel kon ik het bij mij passende systeem bij hun kopen voor een zeer scherpe prijs. Niet te vergeten de levertijd van 1-3 werkdagen was ook zeer snel, de dag erna kreeg ik al een telefoontje dat hij klaar was om af te halen!

Klantenservice

Computer werkt perfect, razendsnel! Echter wou mijn vriend spelletjes erop spelen en daarvoor waren er aanpassingen nodig. Langs gegaan bij de zaak en er werd netjes uitgelegd en geadviseerd wat er bij het systeem mogelijk was en ook doel heeft. Na aankoop van een videokaart en extra werkgeheugen werkt de computer nu ook super met spelletjes. Dit alles werd per direct ingebouwd en geinstalleerd zonder extra montage kosten!

Review door raven26, maandag 7 oktober 2013 19:56

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Elke x als ik bestel of langs kom krijg ik goed advies en raad. Er Word gekeken na wat ik zoek wil en betalen kan. Zelfs eens een pc besteld smorgens die ik dus toen ik in de buurt was smiddags al meteen kon meenemen.

Verzending

Soms haal ik ze soms laat ik ze brengen tot op vandaag nog geen een probleem gehad. Altijd netjes optijd en zelfs al meegemaakt dat ik de pc eerder kon krijgen als ik hem kwam ophalen wat ik geen een probleem vond omdat het me een dag verzending zou schelen en ik meteen weer aan de gang kon.

Klantenservice

Altijd als ik wat laat vernieuwen krijg ik wel echt super service, hier mag ik absoluut niet over klagen. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Scorekaart voor Dragon Computer Kerkrade

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True