Dragon Computer Kerkrade

0 producten en 0 uitvoeringen

Review door vladtudor69, maandag 17 augustus 2015 20:54

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Er is niets aan te merken over de producten (dus ik hou het kort): ze zijn van topkwaliteit, zeer performant en nog goedkoop ook.

Verzending

Het was jammer dat de producten later aankwamen dan verwacht, maar ze waren wel heel goed ingepakt om schade te voorkomen

Klantenservice

De servicedesk was vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Review door tom06, woensdag 5 augustus 2015 17:05

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

goede zaak top service zeker altijd corect en zeer mooie prijzen kan iedereen deze zaak aanraden omdat je zeker nergens anders zou goedkoop en degelijke pc kan kopen alsook de service is heel goed ik raad iedereen deze winkel aan

Verzending

het bestelde product komt optijd aan alssook is heel goed verpakt geen klagen over ik kan iedereen het aanraden

Klantenservice

direct antwoord alsook zijn ze goed op de hoogte van hardwware en software ook steeds vriendelijk

Review door Djlkuepers, dinsdag 28 juli 2015 23:08

Algemeen

Super bedrijf. Goede prijs/kwaliteit, goedkoopste winkel die ik heb kunnen vinden. Aardig personeel en top service!

Verzending

Eenvoudig betalen en vrij snelle levering binnen 5 werkdagen een zelf samengestelde pc in huis. Het samenstellen werkt eenvoudig en ze hebben zelf al een ruime keuze uit door hen samengestelde pc's.

Klantenservice

Top Snelle Service kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Mijn pc besteld na de pc wat zwaarder te belasten merkte ik dat de gekozen stock koeler van de AMD FX8350 toch wel enorm veel herrie maakte. 1 telefoontje met de bedrijfsleider van Dragon Computers Kerkrade en het was geregeld ik kon de volgende dag in de ochtend al langskomen en er is ter plaatse een gratis aftermarket koeler van 30 euro geplaatst. Daar ik vond dat ze dit vooraf wel kenbaar hadden mogen maken, daar de pc verkocht werd als game pc, echter liep hij hier veel te warm voor. (naar mijn mening 65+ graden bij zwaardere belasting)

Echte aanrader, zeer vriendelijk personeel!

Review door rrrrrrrrr, dinsdag 21 juli 2015 17:41

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik zit te twijfelen tussen slecht en voldoende, maar geef ze achteraf toch een voldoende.

Er is wel een boel fout gegaan, meer dan anderen misschien zouden accepteren.

*Ram modules van een ander merk werden geplaatst zonder daarvan in kennis te zijn gesteld.
*Een usb3 poort aan de voorkant van de case die domweg niet is aangesloten en er dus voor de sier zit. Het mobo ondersteunt wel usb3 en er zitten er dan ook 2 aan de achterkant.
*Een gebruikte HDD plaatsen. Daarbij had de HDD andere specs dan de advertentie aangaf. (Sata2 ipv 3)
*Stekkers op het moederbord zaten scheef en kon ik zelf goed plaatsen.
*De sata kabel voor de HDD loopt buiten het frame en zat knel tussen de afdekplaat.
*Een DVD brander van een ander merk plaatsen, zonder dat vooraf aan te geven, zelfs niet achteraf.

Na de HDD terug te hebben gestuurd kreeg ik een gerefurbishte, die kon ook weer terug en uiteindelijk kreeg ik een nieuwe, maar dan wel eentje met een grotere capaciteit dan de originele.

Verzending

Keurig verpakt in een grote doos, met een 'luchtbed' tegen het stoten.
Ook hadden ze de verpakkingen van de onderdelen meegestuurd, waarschijnlijk om te laten zien dat ze nieuwe spullen gebruiken.

Klantenservice

Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel op mailtjes.
Problemen worden opgelost, maar als ze iets zorgvuldiger waren en vooraf iets beter zouden communiceren dan zou dat een hoop frustratie kunnen schelen.

Review door Scalpa, zondag 19 juli 2015 18:31

Algemeen

Ik heb hier een paar jaar geleden een kant en klare PC besteld. Helaas bleek deze in hun busje te staan die was gestolen. Ondanks dat ze er niks aan konden doen hadden ze me een nieuwe PC in elkaar gezet met zelfs iets duurdere en betere componenten. Alles was tip top in orde.

Klantenservice

Ze zijn zeer vriendelijk en hulpzaam. PC's zijn hun passie en dat is goed te merken. Ze hebben een keer mijn Moederbord vervangen omdat ik deze had weten te slopen met een bios update. Hier werd totaal geen probleem om gemaakt, zolang ik het niet nogeens deed.

Review door JaNtJuh12, zaterdag 18 juli 2015 01:57

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Een goede service met 2 jaar garantie! Ik heb beide pc's bij jullie gekocht en geen enkel probleem mee gehad. Toppie! Geweldige aanbiedingen en een snelle verzending!

---

Ik heb geen klacht ingediend omdat alles naar wens werkt. Ik hoop dat dit ook niet hoeft, want ik ben 100% tevreden.

Verzending

Snelle bezorging, compact pakket om op te tillen.

Review door scrattweak, vrijdag 17 juli 2015 12:01

Algemeen

snelle levering (via web winkel)
goede service
goed ( telefonisch)bereikbaar
goed advies , aardige mensen met verstand van zaken

Verzending

snelle levering en goed verpakt

goede service
goed ( telefonisch)bereikbaar
goed advies , aardige mensen met verstand van zaken

Review door Floki, woensdag 15 juli 2015 15:42

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik zocht twee monitoren en kwam Dragon Computer tegen. Ik heb twee schermen gekocht:
~1e bezorging kreeg ik een scherm geleverd.( Men had een fout gemaakt tweede scherm wordt nageleverd.
~2e bezorging de monitor die ik geleverd kreeg was het verkeerde model. deze moest ik terug sturen en zou dan de juiste krijgen.
~3e bezorging verkeerde doos scherm was al licht beschadigd plastic beschermlaag was al weg kabels waren weg + boekjes ook weg en kwam daarna achter dat het scherm defect is. Deal gemaakt om beide monitoren te vervangen voor twee duurdere en grotere zonder bijbetaling.
~4e bezorging 1e monitor had een dode pixel en was duits 2e monitor was beschadigd links boven in de hoek. Het plastic was naar boven gebogen het zag uit alsof iemand de monitor heeft geprobeerd open te maken. Schermen terug gestuurd geld heb ik snel terug gekregen.

Verzending

Verzending is optijd doos heeft hier en daar een paar deukjes

Klantenservice

Bij het laten zien van foto's van beschadigingen werd er gezegd dat men het niet was opgevallen men zei dat ik het geld binnen 30 dagen terug zou krijgen. Officieel moet dat gebeuren binnen 14 dagen zie Herroepingsrecht. Men heeft contact met mij opgezocht en meteen geld terug overgemaakt.

Review door conusjuh, dinsdag 7 juli 2015 17:58

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Na een lange zoektocht kwam ik bij Dragon Computers uit. Uiteraard eerst wat feedback lezen van klanten die er al iets gehaald hadden, waardoor ik vertrouwen kreeg en een bestelling heb gedaan. Op een kleine mis communicatie probleempje na, heb ik geen reden tot klagen gehad.

Verzending

Zeer stevig met zeer rijkelijk gevulde plastic lucht kussens, geen noppen folie maar dit was zeer goed en boven verwachting. Doos was beschadigd door transport dat gaf de postbode netjes aan, dus ik weet dat het 100% perfect verstuurd was.

Klantenservice

Kan en moet ook wel beter aangezien dit probleem toch al wat langer speelt. Ik kreeg per telefoon de vraag of ik akkoord kon en wou gaan dat er een betere moederkaart op hun kosten er in gezet kon worden. Nu vond ik dat prima, alleen werd me niet duidelijk uitgelegd wat er dan beter aan is, ook niet per mail... Pas na 2 mails kwam er een reactie, waaruit ik als leek nog niet veel begreep. Dus als tip: houd het simpel en leg het ook simpel uit.

Review door matthll05, zondag 28 juni 2015 17:44

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

ik heb een paar dagen geleden een game-pc gekocht bij dragoncomputers, en ik zal je zeggen: wat een fantastisch ding!

voor de opmerkelijk goedkope pc had ik mijn twijfels. snap niet hoe ze het doen.

Verzending

geen 5 sterren omdat het een beetje lang duurde. kreeg hem een week later, maar goed. hij was geweldig goed ingepakt, en alles zat er netjes in een keer en heel bij. dik te vrede!

Klantenservice

ze hebben me netjes geholpen, toen ik een vraag had over wifi, verder niet echt contact met ze gehad.

Review door michel18, zaterdag 27 juni 2015 18:33

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik heb op deze site een game pc voor me beste vriend gekocht en hij was er super blij mee! Ik ga hier ook mijn volgende game pc kopen!

Verzending

De levering was aangekomen binnen de aangegeven levertijd.

Review door MetalHolic, vrijdag 26 juni 2015 22:06

Altijd simpel betalen
simpele en snelle service.
altijd snel geleverd.
goed verpakt.
goeie klanteservice
en goed onderhouden forums

Verzending

Altijd goed verpakt en altijd heel.

Klantenservice

Snel geholpen en altijd duidelijk

Review door remy2096, vrijdag 26 juni 2015 20:02

Algemeen

echt super goede service en ze weten wat ze doen! echt top gewoon, tevreden klant.

Klantenservice

ik heb eigenlijk nog nooit klachten gehad, als ik een probleem heb helpen ze mij uitstekend telefonisch of ik ga er met mijn pc heen en helpen mij te plekken. alsnog super goede klantenservice. met het bezorgen weet ik niet omdat ik het meestal zelf ga ophalen .

Review door clifford7, zondag 31 mei 2015 21:29

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Dragon heeft de beste aanbiedingen van 24 inch monitoren. Advertenties met duidelijke specificaties. Ik zocht een nieuwe leesmonitor en speel overigens af een toe een tactische war game. Heb gekozen voor het merk BENQ. Product is van zeer goede kwaliteit. Uitzonderlijk veel scherminstelling. Ik word verwend. Zoals een picture mode. En zwart is zwart, blauw is blauw. Opbouw en refresh rate prima. Wat een rustig en geavenceerde scherm.

Review door s1lence, woensdag 20 mei 2015 18:39

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Gebruikte harde schijf met defecte sectoren ontvangen in een nieuwe kant & klare game pc.
De data van iemand anders is hier nog op aanwezig inclusief Windows 7 besturingssysteem. (een retourzending geweest?) (zonder besturingssysteem besteld)

Verzending

Kast die op voorraad zou zijn bleek niet op voorraad te zijn waardoor levering 1 dag werd uitgesteld, klant was hier niet over te spreken.
Tevens word onze papieren kliko nog even extra gespekt met alle extra lege doosjes karton waar ik niets aan heb.

Klantenservice

Komen niet met een compensatie enkel de verzendkosten retour voor het terugsturen van de defecte gebruikte harde schijf.
Ik voel mij ook zeer slecht behandeld aan de telefoon, telefonist geeft aan dat ik maar naar hun voorwaarden te luisteren heb ondanks dat mij gebruikte rotzooi word toegestuurd.

Review door MoniqueH, woensdag 14 januari 2015 18:49

Algemeen

Tijdens het bestelproces heeft Dragon ons goed geadviseerd en antwoord gegeven op een aantal vragen.

Verzending

De levering was snel en er wordt niet bespaard op verpakkingsmateriaal. Het was allemaal helemaal in orde.

Klantenservice

De kwaliteit van een bedrijf komt pas naar voren zodra er iets mis is. In ons geval was de voeding van de computer lawaaierig geworden. Zonder enig probleem heeft Dragon dit euvel gerepareerd door een compleet nieuwe voeding bij onze computer in te bouwen. Daar zijn we erg blij. Kortom: service met een grote S.

Review door hoenens, maandag 20 oktober 2014 11:30

Algemeen

Een computer winkel waar ik totaal niet over kan klagen. Altijd heel vriendelijk, en als je vragen hebt word je alles tot in de details uitgelegd. Heel ruim assortiment in producten en een super goeie service. Keep it up guys! Jullie zijn mijn nummer 1!

Klantenservice

Kan niet klagen, word altijd netjes te woord gestaan. Uitstekend.

Review door Intodadeep, vrijdag 17 oktober 2014 10:30

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

!Deze review is bewerkt!
Hallo,

voor mijn 16e verjaardag wilde ik een computer om op te gamen en zocht ervoor op het internet. Uiteindelijk kwam ik bij een bedrijfje in Kerkrade terecht met de naam: Dragon Computers.
Ik heb daar naar een computer gezocht die redelijk krachtig was maar niet te gek. uiteindelijk kwam ik op een computer met een i7 3770, 8GB RAM, GTX 660 3GB en een 1TB HDD. Deze pc heeft me uiteindelijk iets van 900,- euro gekost en dat komt omdat ik er nog wat extra features erbij heb gedaan (SSD, Betere CPU koeling, etc. waarvan ik alle dozen erbij kreeg). Op mijn verjaardag hebben mijn ouders de pc aan mij gegeven en ik was heel blij toen ik de doos zag. Ook alle ander dozen zaten erbij (Moederbord, Processor, RAM, SSD en Koeling, maar niet de videokaart). Toen ik de doos opendeed zat mijn computer erin maar, het was een andere behuizing dan de behuizing die op de foto stond (De behuizing op de foto was een LC power 974 en die ik binnenkreeg was een LC power 975B). Ik vond dat best jammer want ik vond deze kast iets minder mooi. Toen mijn vader dragon had gebeld wisten de mensen van Dragon Computers dat er een andere behuizing omheen zat. Hij zei wel dat hij wat meer features waren bij deze kast (raampje aan zijkant en een hitte meter). Ik vond dit nadat ik dat hoorde niet zo erg maar wel jammer dat ze er niet een briefje erbij hebben gedaan waarom of dat ze een mailtje van tevoren hadden gestuurd. Ik pakte de rest van mijn cadeau's uit en ging daarna snel met mijn computer naar boven en uitproberen. mijn computer ging aan en was blij dat ie het deed. Maar na 3 uur gebruik van de computer viel hij opeens uit. Ik vond dat maar vreemd en startte hem opnieuw op toen ik bij het homescreen kwam, viel hij weer uit en startte hij uit zichzelf opnieuw op. Dit gebeurde de hele tijd door. Je kwam wel op homescreen en je kon je muis wel bewegen maar na een seconde of 10 viel de pc weer uit en, startte hij weer opnieuw op. Mijn vader heeft later een programma via een of andere manier (ik stond er niet bij) erop gekregen waarmee je kan zien wat er fout is. Toen mijn vader de mensen van DC had gebeld wisten ze niks beter en vroegen ze of we de pc even konden opsturen. Dat hadden we gedaan en een dag of twee later kregen we een bericht. Het bericht ging erover dat in de pc de GPU n de HDD kapot waren. Ik weet dat ze er weinig aan kunnen doe maar 2 dingen die stuk zijn in een pc tegelijk is wel een beetje raar. Dit was jammer maar de mensen zelf kunnen er weinig aan doen.

Na een maand of 6 en nadat ik er wat game uren erop had zitten merkte het me op dat ik games zoals Skyrim en Sniper Elite V2 niet op maximum kon spelen (terwijl dat wel zou moeten met een i7 en GTX 660). Er stond ook geen merk op de videokaart. Ik nam natuurlijk aan dat het de GPU was, een i7 is heel krachtig. Ik ging het Nvidia Configuratie scherm en keek naar de specificaties. Ik kon de kloksnelheid, aantal CUDA cores etc. zien. Uiteindelijk zag ik dat de GPU ZWAAR underclocked was en dat er heel weinig CUDA cores aanwezig waren. Ik had een mail gestuurd naar de mensen van Dragon Computers en die zeiden dat het een kaart was die in Dell computers gaan, dus dat je hem nergens op het internet kon vinden. Ik heb later de kaart vergeleken met andere qua performance op het internet en wat bleek, hij scoorde maat een haar beter dan de Nvidia GTS 450. Later heb ik de GTS 450 op google afbeeldingen opgezocht en een zag er precies hetzelfde uit als de GTS 450 AXLE. Ik had een review hierover op tweakers geplaatst en een vriendelijke werkneemster van DC heeft daarna contact met ons opgenomen. Aan de telefoon vertelde ze dat de GPU inderdaad slechter was en en met een andere BIOS. Dit heeft de leverancier echter gedaan en ze biedde hun excuses aan. Ze vroegen of ik de videokaart nog thuis had. Toen ik had verteld dat de GPU nog thuis lag heeft Dragon Computers mij gevraagd of ik de GPU terug wilde sturen en dat ik het geld teruggestort kreeg. Ik vond dit zr klantvriendelijk en attent

De voeding is een goedkope, en matige kwaliteit voeding. Bovendien maakt deze soms een tikkend geluid als je aan het gamen bent. En de RAM is ook best goedkoop. Het werkt wel maar helaas wel 1 ster minder.

Kortom, de klantenservice is goed en word goed geholpen als er een fout is. De producten zijn een beetje goedkoop en daarom niet de volle 5 sterren. Een computer bij dragoncomputers is een goede keus, alhoewel ikzelf een computer zelf zou bouwen. Voor mensen die niet weten hoe dat moet is Dragon Computers voldoende.
⅘ Vier sterren ★★★★

Verzending

Was redelijk maar duurde wel erg lang.

Review door sjenke, woensdag 18 december 2013 22:23

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

dit was heel snel,,,erg snel.

na veel gemail,en geen keuze konden maken,naar dragon computers gegaan,,ze zullen wel gedacht hebben,daar is hij weer met zn jumbo tas..LOL.

ik vroeg om een amd fx6300 procc en een tranquilo rev2 cooler.
ik moest maar ff wachten,zei Damian,1 van de mensen daar.
ik heb het druk,en geen plaats op de werktafel....idd het lag goed vol daar.
dus ik zei,ik wacht wel.
hij nam mn pc mee naar de tafel,en ik dacht die komt straks wel,,maar toen was de kast open,en Damian ging alles upgraden.keek mn bios helemaal na,checkte alles,en het was ondanks alle hectiek en drukte,snel klaar.
als het niet hoeft laten ze je niet wachten,ze zijn er voor je,en daar heb ik respect voor.
ben blij dat er nog mensen zijn zoals bij Dragon Computers.

mn pc gaat als een speer,hoor hem niet en is veel en veel soepeler.

ben er helemaal blij mee

good job guys,job well done....:-))

Damian mijn dank hiervoor

Review door Pegsterke, donderdag 12 december 2013 21:02

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede hulp bij het samenstellen van een desktop afgestemd op mijn wensen,dit is binnen mijn familie de vierde pc die bij dragon vandaan komt,dat zegt waarschijnlijk genoeg over onze tevredenheid.

Verzending

Alleen mijn man heeft zijn pc op laten sturen,de andere 3 zijn afgehaald in de winkel,netjes op tijd geleverd,verder geen problemen.

Klantenservice

RAM-geheugen was defect bij mijn computer,ermee terug geweest naar de zaak,alles getest en prima opgelost.

Scorekaart voor Dragon Computer Kerkrade

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Games

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True