Dragon Computer Kerkrade

0 producten en 0 uitvoeringen

Review door hoenens, maandag 20 oktober 2014 11:30

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Een computer winkel waar ik totaal niet over kan klagen. Altijd heel vriendelijk, en als je vragen hebt word je alles tot in de details uitgelegd. Heel ruim assortiment in producten en een super goeie service. Keep it up guys! Jullie zijn mijn nummer 1!

Klantenservice

Kan niet klagen, word altijd netjes te woord gestaan. Uitstekend.

Review door Intodadeep, vrijdag 17 oktober 2014 10:30

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

!Deze review is bewerkt!
Hallo,

voor mijn 16e verjaardag wilde ik een computer om op te gamen en zocht ervoor op het internet. Uiteindelijk kwam ik bij een bedrijfje in Kerkrade terecht met de naam: Dragon Computers.
Ik heb daar naar een computer gezocht die redelijk krachtig was maar niet te gek. uiteindelijk kwam ik op een computer met een i7 3770, 8GB RAM, GTX 660 3GB en een 1TB HDD. Deze pc heeft me uiteindelijk iets van 900,- euro gekost en dat komt omdat ik er nog wat extra features erbij heb gedaan (SSD, Betere CPU koeling, etc. waarvan ik alle dozen erbij kreeg). Op mijn verjaardag hebben mijn ouders de pc aan mij gegeven en ik was heel blij toen ik de doos zag. Ook alle ander dozen zaten erbij (Moederbord, Processor, RAM, SSD en Koeling, maar niet de videokaart). Toen ik de doos opendeed zat mijn computer erin maar, het was een andere behuizing dan de behuizing die op de foto stond (De behuizing op de foto was een LC power 974 en die ik binnenkreeg was een LC power 975B). Ik vond dat best jammer want ik vond deze kast iets minder mooi. Toen mijn vader dragon had gebeld wisten de mensen van Dragon Computers dat er een andere behuizing omheen zat. Hij zei wel dat hij wat meer features waren bij deze kast (raampje aan zijkant en een hitte meter). Ik vond dit nadat ik dat hoorde niet zo erg maar wel jammer dat ze er niet een briefje erbij hebben gedaan waarom of dat ze een mailtje van tevoren hadden gestuurd. Ik pakte de rest van mijn cadeau's uit en ging daarna snel met mijn computer naar boven en uitproberen. mijn computer ging aan en was blij dat ie het deed. Maar na 3 uur gebruik van de computer viel hij opeens uit. Ik vond dat maar vreemd en startte hem opnieuw op toen ik bij het homescreen kwam, viel hij weer uit en startte hij uit zichzelf opnieuw op. Dit gebeurde de hele tijd door. Je kwam wel op homescreen en je kon je muis wel bewegen maar na een seconde of 10 viel de pc weer uit en, startte hij weer opnieuw op. Mijn vader heeft later een programma via een of andere manier (ik stond er niet bij) erop gekregen waarmee je kan zien wat er fout is. Toen mijn vader de mensen van DC had gebeld wisten ze niks beter en vroegen ze of we de pc even konden opsturen. Dat hadden we gedaan en een dag of twee later kregen we een bericht. Het bericht ging erover dat in de pc de GPU én de HDD kapot waren. Ik weet dat ze er weinig aan kunnen doe maar 2 dingen die stuk zijn in een pc tegelijk is wel een beetje raar. Dit was jammer maar de mensen zelf kunnen er weinig aan doen.

Na een maand of 6 en nadat ik er wat game uren erop had zitten merkte het me op dat ik games zoals Skyrim en Sniper Elite V2 niet op maximum kon spelen (terwijl dat wel zou moeten met een i7 en GTX 660). Er stond ook geen merk op de videokaart. Ik nam natuurlijk aan dat het de GPU was, een i7 is heel krachtig. Ik ging het Nvidia Configuratie scherm en keek naar de specificaties. Ik kon de kloksnelheid, aantal CUDA cores etc. zien. Uiteindelijk zag ik dat de GPU ZWAAR underclocked was en dat er heel weinig CUDA cores aanwezig waren. Ik had een mail gestuurd naar de mensen van Dragon Computers en die zeiden dat het een kaart was die in Dell computers gaan, dus dat je hem nergens op het internet kon vinden. Ik heb later de kaart vergeleken met andere qua performance op het internet en wat bleek, hij scoorde maat een haar beter dan de Nvidia GTS 450. Later heb ik de GTS 450 op google afbeeldingen opgezocht en een zag er precies hetzelfde uit als de GTS 450 AXLE. Ik had een review hierover op tweakers geplaatst en een vriendelijke werkneemster van DC heeft daarna contact met ons opgenomen. Aan de telefoon vertelde ze dat de GPU inderdaad slechter was en éen met een andere BIOS. Dit heeft de leverancier echter gedaan en ze biedde hun excuses aan. Ze vroegen of ik de videokaart nog thuis had. Toen ik had verteld dat de GPU nog thuis lag heeft Dragon Computers mij gevraagd of ik de GPU terug wilde sturen en dat ik het geld teruggestort kreeg. Ik vond dit zéér klantvriendelijk en attent

De voeding is een goedkope, en matige kwaliteit voeding. Bovendien maakt deze soms een tikkend geluid als je aan het gamen bent. En de RAM is ook best goedkoop. Het werkt wel maar helaas wel 1 ster minder.

Kortom, de klantenservice is goed en word goed geholpen als er een fout is. De producten zijn een beetje goedkoop en daarom niet de volle 5 sterren. Een computer bij dragoncomputers is een goede keus, alhoewel ikzelf een computer zelf zou bouwen. Voor mensen die niet weten hoe dat moet is Dragon Computers voldoende.
⅘ Vier sterren ★★★★

Verzending

Was redelijk maar duurde wel erg lang.

Review door sjenke, woensdag 18 december 2013 22:23

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

dit was heel snel,,,erg snel.

na veel gemail,en geen keuze konden maken,naar dragon computers gegaan,,ze zullen wel gedacht hebben,daar is hij weer met zn jumbo tas..LOL.

ik vroeg om een amd fx6300 procc en een tranquilo rev2 cooler.
ik moest maar ff wachten,zei Damian,1 van de mensen daar.
ik heb het druk,en geen plaats op de werktafel....idd het lag goed vol daar.
dus ik zei,ik wacht wel.
hij nam mn pc mee naar de tafel,en ik dacht die komt straks wel,,maar toen was de kast open,en Damian ging alles upgraden.keek mn bios helemaal na,checkte alles,en het was ondanks alle hectiek en drukte,snel klaar.
als het niet hoeft laten ze je niet wachten,ze zijn er voor je,en daar heb ik respect voor.
ben blij dat er nog mensen zijn zoals bij Dragon Computers.

mn pc gaat als een speer,hoor hem niet en is veel en veel soepeler.

ben er helemaal blij mee

good job guys,job well done....:-))

Damian mijn dank hiervoor

Review door Pegsterke, donderdag 12 december 2013 21:02

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede hulp bij het samenstellen van een desktop afgestemd op mijn wensen,dit is binnen mijn familie de vierde pc die bij dragon vandaan komt,dat zegt waarschijnlijk genoeg over onze tevredenheid.

Verzending

Alleen mijn man heeft zijn pc op laten sturen,de andere 3 zijn afgehaald in de winkel,netjes op tijd geleverd,verder geen problemen.

Klantenservice

RAM-geheugen was defect bij mijn computer,ermee terug geweest naar de zaak,alles getest en prima opgelost.

Review door robinmoonen, dinsdag 10 december 2013 21:59

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Vorige maand een computer gekocht, en ik mag toch wel zeggen dat ik nog nooit bij welk andere computerzaak dan ook, een betere aankoop heb gedaan.
De bestelling was makkelijk gedaan. Ik heb van te voren nog even gebeld voor vragen en advies, die ik uitstekend en heel vriendelijk vond, dat heeft mij een aantal Euro's bespaard op dingen die ik eigenlijk niet nodig had, maar wel bij de computer die ik wilde inbegrepen zaten. (Ik ben in leek op computergebied, dus ik wist ook eigenlijk niet precies wat ik wel en niet nodig had). De computer heb ik ook snel en in goede staat ontvangen en werkte prima naar wens.

Verzending

Dragoncomputers heeft een bestel/verzendtijd van 1 - 3 werkdagen, ik had de computer al de volgende avond al kunnen komen ophalen.

Dat noem ik nou nog eens snelle levering. Toppie!!

Klantenservice

Ook moet ik wel toegeven dat mijn pc na ander halve week een defect had, helaas was de voeding kapotgegaan. Helaas dit kan gebeuren. Apparatuur heeft nou eenmaal de neiging om al snel defect te raken, al heeft het merk/kwaliteit van het product nog zo'n goede reputatie. Ik heb gelijk de winkel opgebeld en ik kon diezelfde avond nog langskomen. De pc is worden nagekeken en meteen worden gerepareerd.

Nog nergens zo'n snellen service gehard, Toppie!

Review door Purpol, dinsdag 10 december 2013 00:24

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Slechte kwaliteit van de onderdelen. Nog nooit zo'n slechte, goedkope kwaliteit behuizing gezien. Typisch geval van goedkoop = duurkoop. Bovendien slecht advies gekregen. Ze hadden me een stille behuizing kunnen verkopen en meer kans gehad op een tevreden klant. De hele pc wordt als 'fluisterstil' verkocht, maar dat geldt alleen voor de CPU-koeler. Voor de rest was het een lawaaiige rammelbak. Als je er een DVD in deed, leek het wel of er een raket gelanceerd werd, zo'n herrie. En er was een veel te grote koeler ingebouwd, die niet in de behuizing paste. De zijkant was met kracht erop geforceerd, waardoor het luchtrooster naar buiten werd gedrukt en de koeler + het moederbord onder constante druk stonden. Schandalig dat je zoiets durft te verkopen, maar nog erger werd het toen ik mijn beklag ging doen.... Zie verder mijn volledige verhaal over de aftersales.

Klantenservice

Ik kocht een ‘fluisterstille’ pc bij Dragon Computers. Vroeg nog telefonisch of ik ook een stille behuizing nodig zou hebben, maar dat was overbodig aldus het ‘deskundige’ advies. Bij levering blijkt de dvd-speler (cheap!) enorme herrie te maken, dus die stille behuizing was zeker niet overbodig geweest. Alleen de CPU-koeler was stil, maar duidelijk te groot voor de supergoedkope flut-behuizing, die daardoor naar buiten uitdeukte bij het rooster!!! Er was zichtbaar veel kracht op uitgeoefend om de behuizing dicht te krijgen. Bellen dus. Eerste reactie was: “U hebt zelf deze pc gekozen, meneer”!?!? Ja, in goed vertrouwen en op jullie advies, maar dat blijkt dus niets waard… Dat de koeler te groot was voor de behuizing werd botweg ontkent!!! Ik dus boos. Dat werd niet gewaardeerd, dus gooiden ze de hoorn erop!!! Weer gebeld, andere mw: ik mocht pc terugsturen. Verzendkosten voor mijn rekening. Niet mee eens, want deze fout ligt niet aan mij. Maar Dragon ontkent dat er een fout is gemaakt. Enkele mailtjes later bieden ze aan een ander CPU-koeler te plaatsen, die wel past. Toen brak mijn klomp, want blijkbaar zijn er ook koelers die wel in de behuizing passen!!! PC weer open gemaakt om alles nog eens na te kijken (een schroefdraad van de waardeloze behuizing was inmiddels al dolgedraaid). Bleek ik een andere koeler te hebben gekregen dan ik had besteld!!! Dus maar weer een mail. Inmiddels vraag ik naar de manager/eigenaar. Ik krijg een reactie en vraag of deze van manager/eigenaar is, maar dat blijkt niet het geval. Na verder aandringen eindelijk wel contact met de eigenares. Eindelijk ook excuses. En eindelijk mag ik nu wel kosteloos terugsturen. Uiteraard wil ik inmiddels de koop ontbinden, want ik ben klaar met Dragon. Prima, ze komen volgende dag de pc ophalen. Het was natuurlijk netter geweest om mij eerst even te vragen of het die dag ook zou schikken. Maar ik kon wel en ben de hele dag thuis gebleven. Helaas is er niemand gekomen. Ik mail de eigenares weer. Ze had tot zover oprecht haar best gedaan om het allemaal goed te maken. Maar nu bleek de eigenares toch niet heel veel beter dan het personeel. Ik las dat ik haar eerder die dag al contact met haar had moeten opnemen!!! Maar er was geen tijd afgesproken, dus ik bleef geduldig wachten tot 20uur. Ik had blijkbaar te lang geduld betoond?!?! Bovendien was het toch echt niet aan haar te wijten dat de vervoerder niet is gekomen. Oneens, want ik had een afspraak met haar gemaakt en niet met de vervoerder. Uiteindelijk mocht ik nu de pc zelf naar TNT brengen en kreeg ¤ 20,- vergoeding van benzinekosten hiervoor toegezegd. Ach, ze deed nog steeds erg haar best hoor, dat moet ik haar toch wel meegeven. Maar dat vind ik toch niet voldoende als je in de verdediging schiet, de klant verwijten maakt en je achter andere partijen verschuilt. Maar goed, ik met frisse tegenzin naar TNT. Beter dan weer een dag wachten, niet waar. Een kleine week later staat het geld van de pc op mijn rekening, echter zonder de ¤ 20,- vergoeding!!! KKKRRGGG… Weer mailen dus: “Ja dergelijke ‘extra rekeningen’ maken we alleen op vrijdagen over. Dus die krijgt u achteraf nog op uw rekening gestort”. De logica hiervan ontging mij volledig. Maar wat me vooral irriteerde was dat het mij niet vooraf is verteld, dan weet ik waar ik aan toe ben. Dat is ook onderdeel van service verlenen: heldere afspraken maken. Je kan allerlei trainingen volgen over service verlenen en er zijn boeken vol over geschreven. Misschien een idee voor Dragon?

Als ik de andere beoordelingen lees, houd ik het er maar op dat de Wet van Murphy hier volledig van toepassing is geweest. Maar ik vond het toch nodig om mijn geluid ook te laten horen tussen alle enthousiastelingen die 5 sterren geven, omdat de pc goed is ingepakt en op het juiste adres werd bezorgd (hulde aan DPD). Of dat Win7 perfect loopt (hulde Microsoft). En ik ben jaloers op hen die terecht enthousiast zijn over Dragon, omdat ze meteen hun pc kosteloos mochten terugsturen. Of gratis een beter/duurder moederbord kregen, omdat er is mis bleek met hun configuratie. Roept bij mij de vraag op waarom ik een dergelijke service in de verste verte niet heb mogen ontvangen. Ik zou zelfs het woord 'service' niet eens in de mond willen nemen. Maar goed, In (Zuid) Limburg zijn ze er heel blij mee. Jammer dat ik in Amsterdam woon……

Review door tiesvandenham, maandag 28 oktober 2013 17:18

Algemeen

Erg goede service. Ook erg aardig en klantvriendelijk. Erg goede service qua contact opnemen en reactietijd.

Verzending

de verzending is ook erg goed. Tnt post was mijn computer kwijtgeraakt , en dat had ik gemeld bij Dragon computers. Ze vonden het erg erg en hadden een nieuwe computer zonder extra kosten toegestuurd. Dat was erg aardig.

Klantenservice

De aftersales waren ook erg goed. goede aanbiedingen en erg goed geprijsd.

Review door theberzerker, vrijdag 11 oktober 2013 21:11

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

mooie pc voor nog mooiere prijs en toch lekker snel en stabiel. niks aan op te merken

Verzending

netjes op tijd en degelijk verpakt

Review door torturekill, donderdag 10 oktober 2013 20:09

Algemeen

gamercomputer besteld via dragoncomputer, mooi aanbod met nieuwste generatie intel processors en nieuwe generatie nvidia videokaarten. Dit allemaal tegen een scherpe prijs.

Verzending

perfect, aangegeven 1-3 werkdagen, na 2 werkdagen al verzonden. Super ingepakt, beter kan niet.

Klantenservice

Het lukte mij niet om de videokaart te installeren, telefonisch contact gehad met dragon en hun konden mij via de telefoon prima helpen. Probleem kwam doordat de tijd/datum niet correct stond. 1 ding is zeker, mijn volgende computer word weer een dragoncomputer, topper!

Review door Van Pols, maandag 7 oktober 2013 23:24

Algemeen

Purchased several office computers (inclusive software). This is our second purchase via Dragon computers; 2010 and 2013. They are an extremely proficient multi lingual company, their staff members are happy to converse fluently in Nederland’s German or English. Service delivery is outstanding.

They offered sharp & competitive pricing, and they delivered us a detailed understanding of technical requirements. After consultation they brought to our attention available upgrades to several alternative components, at no extra cost. Product service and delivery appear to be paramount. A rare commodity these days. We received more for less, considerable savings & extremely high end quality products.

Verzending

Standard delivery times, as expected, although when we did have our 2010 systems upgraded with a list of non proprietary requirements, the turn around time for sending and receiving was brilliant.

Klantenservice

What impressed us most was, even if our questions were not sales related, they still took out time to answer our questions. As mentioned service delivery is outstanding, very few companies know who you are when you call back.

Review door vuzeluf, maandag 7 oktober 2013 20:27

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik zocht computer die aan mijn eisen voldeed dus had keurig lijstje van hoe of wat ik er in wou
Gevraagd om advies die ik keurig gekregen heb, heb gesproken met Mark die gewoon keurig en netjes behandeld heb, mij goed advies heb gegeven met wat ik het beste zou kunnen doen!! en moet zeggen ze hebben hun kennis en ervaring ga zo door zou ik zeggen ,!hierover helemaal tevreden,

Ik denk zelf dat Bas misschien ook wel niet echt het meest sympathieke persoontje is
Want ik heb totaal geen opmerkingen over, ben zelfs uitermate netjes te woord gestaan

---

Ga zeker de volgende keer opnieuw bij Dragon Computer kerkrade bestellen goede service goed advies plus gewoon uitermate netjes te woord gestaan en behandeld

Verzending

Verzending ,correct, netjes, goed verpakt alles keurig erbij zoals afgesproken wederom niks te klagen

Review door kelseyberns, maandag 7 oktober 2013 20:16

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Via kennisen is mij deze winkel geadviseerd en zodoende ben ik langs gegaan. Erg nette mensen welke zich uitgebreid de tijd nemen om alles uit te leggen en te adviseren. Zonder enige twijfel kon ik het bij mij passende systeem bij hun kopen voor een zeer scherpe prijs. Niet te vergeten de levertijd van 1-3 werkdagen was ook zeer snel, de dag erna kreeg ik al een telefoontje dat hij klaar was om af te halen!

Klantenservice

Computer werkt perfect, razendsnel! Echter wou mijn vriend spelletjes erop spelen en daarvoor waren er aanpassingen nodig. Langs gegaan bij de zaak en er werd netjes uitgelegd en geadviseerd wat er bij het systeem mogelijk was en ook doel heeft. Na aankoop van een videokaart en extra werkgeheugen werkt de computer nu ook super met spelletjes. Dit alles werd per direct ingebouwd en geinstalleerd zonder extra montage kosten!

Review door raven26, maandag 7 oktober 2013 19:56

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Elke x als ik bestel of langs kom krijg ik goed advies en raad. Er Word gekeken na wat ik zoek wil en betalen kan. Zelfs eens een pc besteld smorgens die ik dus toen ik in de buurt was smiddags al meteen kon meenemen.

Verzending

Soms haal ik ze soms laat ik ze brengen tot op vandaag nog geen een probleem gehad. Altijd netjes optijd en zelfs al meegemaakt dat ik de pc eerder kon krijgen als ik hem kwam ophalen wat ik geen een probleem vond omdat het me een dag verzending zou schelen en ik meteen weer aan de gang kon.

Klantenservice

Altijd als ik wat laat vernieuwen krijg ik wel echt super service, hier mag ik absoluut niet over klagen. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Review door bas93, donderdag 3 oktober 2013 14:20

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Vorig jaar september heb ik een computer voor mijn bedrijf bij Dragon Computer Kerkrade besteld. Over de computer weinig te zeggen, goede computer voor weinig geld. Totdat hij stuk gaat....

Verzending

Absoluut slecht. Wordt verteld dat de computer verzonden is en kunnen zogenaamd geen track en trace code krijgen, omdat ze problemen hebben met 'postNL'. Bij navraag bij postNL is er helemaal niets verzonden en komt het hele pakket niet in hun systeem voor.

Klantenservice

Hierboven was alles nog redelijk positief. Als het echter op de aftersales aankomt, gaat dit bedrijf gigantisch de fout in. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een computer binnen een jaar kapot gaat, maar los dit dan normaal op en ga geen leugens vertellen. Ik heb mijn computer heel hard nodig voor mijn bedrijf en op deze computer staan programma's geïnstalleerd, die op andere computers in mijn bedrijf niet werken. Na het verzenden neem ik de volgende dag contact op om te vragen of de computer is aangekomen. Dit werd bevestigd en mij werd verteld dat de computer vrijdag of maandag weer gerepareerd verzonden zou worden. Omdat ik de maandag er op nog niets had ontvangen, heb ik weer contact opgenomen met Dragon Computer. Hier werd mij door Mark te woord gestaan, hij vertelde mij dat het pakket de deur uit was gegaan. Toen ik vroeg om een track en trace code vertelde hij mij dat dit niet mogelijk was, omdat ze problemen hadden met PostNL. Ook vertelde hij mij dat ik het pakket de volgende dag kon verwachten.

Volgende dag zag ik de PostNLbus inderdaad langs rijden, maar zonder bij mijn kantoor te stoppen. Hierop heb ik weer Dragon Computer gebeld, om te vragen of ze de Track en Trace code al konden geven, nogsteeds hetzelfde verhaal en geen track en trace code. Bij navraag bij PostNL bleek dat er helemaal geen pakket naar mijn adres is verzonden. Hierop heb ik natuurlijk weer contact opgenomen met Dragon Computers en het verhaal uitgelegd. De persoon die ik aan de telefoon had, wist er weinig van af en daarom zou Mark aan het eind van de dag contact met mij opnemen. Het was natuurlijk te verwachten, maar aan het einde van de dag geen telefoontje vanuit Limburg...

Omdat ik op dit moment al 9 dagen zonder computer zit en de benodigde programma's voor mijn bedrijf niet kan gebruiken, heb ik het helemaal gehad met Dragon Computer Kerkrade. Vanmiddag heb ik weer contact met ze gehad en deze keer kreeg ik Mark weer aan de telefoon. Hij vertelde mij dat de computer was gevonden en dat hij nog bij hun stond. Hierop werd ik natuurlijk boos, want als ze mij vorige week gewoon eerlijk hadden verteld dat de computer nog in reparatie was, dan had ik een oplossing kunnen zoeken. Omdat ze mij telkens vertelde dat de computer verzonden was, had ik elke dag weer hoop dat de computer de volgende dag binnen zou komen. Hierop vertelde Mark mij, dat hij vond dat ik overdreef en toonde absoluut geen begrip voor de hele situatie.

Door dit gebeuren heb ik flink wat schade geleden, heel wat inkomsten en nieuwe klanten misgelopen. Ik ben erg teleurgesteld in Dragon Computer Kerkrade en zal het ook ZEKER niemand aanraden.

Gepost door DragonComputers, maandag 14 oktober 2013 19:40

Allereerst is het systeem van meneer binnen 8 dagen bewerkt, gerepareerd en retour gestuurd.

Ja er was een misverstand met de datum van versturen hier, maar alsnog is het systeem (dat meer dan 1 jaar oud is) binnen heel korte tijd werkend bij meneer terug bezorgd. Wij hebben hem niet eens laten wachten op een vervangend moederbord van de fabrikant, wij hebben meteen en op eigen kosten een nieuwe geplaatst, om hem snel verder te helpen.

Helaas had meneer een eigen visie op de te verlenen garantie, maar door de jarenlange ervaring zijn wij bekend hiermee, en hebben het opgelost zoals met ieder andere reparatie die bij ons binnenkomt. Wij werken zsm alle reparaties af, maar wij kunnen niet alles "gisteren" al klaar hebben. Verder moet ook iedere reparatie na de reparatie uitgebreid getest worden.

Als bedrijf (klant claimt schade voor zijn bedrijf) is het misschien aan te raden meer dan één enkel budget Intel Celeron PC te hebben, uiteraard kan een enkele computer ook een keer uitvallen. Verder raden wij meneer voor de toekomst een goede data backup te realiseren om ook in het geval van een defect met zijn bedrijf verder te kunnen. Zo moet hij zijn stress niet op een 3e bedrijf uitlaten.

Kortom wij hebben alles binnen een week gerepareerd, voor misverstanden met de verzenddatum bij ons willen wij graag onze excuses aanbieden, maar sneller dan een week om een reparatie te verhelpen kan bijna niet meer.

Review door SirEek, zaterdag 23 februari 2013 16:30

Algemeen

Ik was op zoek naar een computer voor mijn vriendin haar werk als fotograaf. Dragon was een tip van een buurman die veel doet met video editing (en graag niet te veel betaald).

Online een computer uitgezocht met een stevige grafische kaart.

Verzending

Alle in goede conditie / verpakking en op tijd ontvangen.

Klantenservice

Ik had weinig geluk met deze computer. Al direct bleek het ethernet niet te werken. Gemaild / snel reactie en vervolgens moederbord vervangen. De computer was ook rumoerig dus ze hebben meteen kosteloos een wat stillere fan in de kast gezet.

Na een aantal maanden begon de grafische kaart te rammelen. De fan bleek stuk. Wederom mailen / snel reactie en zonder gedoe een nieuwe kaart (zelfde type).

Maar ik had weinig geluk met de hardware. Ook de nieuwe kaart gaf problemen. Wederom mailen / snel reactie en zonder gedoe een andere kaart. Op mijn verzoek een stillere / vrijwel gelijkwaardige. Geen probleem, gelukkig.

Hij zit er sinds gisteren in. En hij doet het... en hij is stiller.

Nu maar duimen dat deze kaart geen problemen geeft (hij lijkt robuuster).

Review door iTimooh, vrijdag 11 januari 2013 22:16

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

De site ziet er redelijk uit, niet geweldig maar overzichtelijk. Ik heb deze site gekozen vanwege de lage prijs. De medewerkers aan de telefoon zijn vriendelijk. Windows geinstalleerd in een half uurtje. Super service, super kwaliteit. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Verzending

De verzending was wat langzaam, maar verder geen enorm probleem. Ik heb hem gisteren gekregen, ontzettend goed verpakt in een enorme doos met enorm bubbeltjes plastic. (vond m'n broertje geweldig)

Met vriendelijke groet.

Timo

Review door rem4rk4ble, dinsdag 6 november 2012 11:11

Algemeen

Ik ben via marktplaats bij deze winkel gekomen. Zij waren 170 euro goedkoper dan een andere pc bouwer voor een betere configuratie zelfs. Ik heb zelf al Windows 7 dus die hoefde ik ook niet te hebben en dat kon gewoon bij deze zaak. De site is duidelijk genoeg. Niet state of the art maar geen problemen of onduidelijkheden. Bestelling en betaling gaan snel (geen iDeal mogelijk) maar binnen 2/3 dagen was het pakketje al binnen. Mooie PC die niets lijkt te wegen maar qua specs zeer goed is. Prima kleine kast.

Verzending

Zoals gezegd, snelle levering. Het pakket was goed ingepakt in schuim en in bubbelplastic. Helaas hebben de heren van de DPD iets te hard gesmeten met deze mooie pc zodat de cd rom drive en de card reader naar beneden gezakt waren. Ik moest hem dus helaas terugsturen, maar ja dat is het risico van een pc laten verzenden vind ik altijd.

Klantenservice

Deze zaak heb ik mede gekozen omdat ik altijd wel problemen door verzending verwacht(heb al eerder 3 pc's besteld bij andere winkels en verzonden via internet en alle 3 moesten ze terug door schade) en ik zag dat de aftersales goed werd beoordeeld. Ook nu niets meer dan lof voor deze zaak. Na een telefoontje werd ons aangeboden even langs te komen maar om nou van Kerkrade naar Hoofddorp te rijden wordt iets te veel van het goede. Of we even zelf wat wilden proberen, wat we natuurlijk graag doen want anders zijn we hem een tijdje kwijt. Maar het mocht niet baten. Teruggestuurd naar Dragon op kosten van hun(zeer netjes), en na 3 dagen gerepareerd en weer teruggestuurd. Alles doet het weer zoals het hoort!! Ik ben meer dan tevreden over de service van deze zaak en beveel hem dan ook aan aan vrienden en mede tweakers.
Een goed voorbeeld dat een zaak met scherpe prijzen niet hoeft in te leveren aan service!!!

Review door becupe, vrijdag 14 september 2012 23:30

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Ik zocht een goede computer voor weinig geld. Die heb ik gevonden bij Dragon Computers.
Snelle levertermijn (naar België).
Duidelijke website, alles OK!

Review door heusden99, maandag 3 september 2012 09:46

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Al jaren bestel ik mijn computers en upgrades bij Dragon computers. Het bedrijf levert tegen zeer scherpe prjzen. Het is flexibel bij het vervullen van speciale wensen. Ook dan blijft de prijs scherp. Daarbij moet je soms een beetje geduld hebben, maar het is zeker de moeite waard.
De website is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. In persoonlijk contact wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan. Een klein team dat enthousiast de klant efficient en deskundig bedient. Tot op heden zijn al mijn wensen vervuld. Anderen die ik naar deze shop heb verwezen delen mijn mening.

Verzending

Als het artikel op voorraad is, wordt dit binnen 24 uur na betaling verzonden. Helaas is Post-NL zelf oorzaak van vertraging, daar kan Dragon Computers niets aan doen.

Klantenservice

Het probleem was dat miujn Seagate HDDen binnen de garantie en vervolgens na reparatie door Seagate binnen enkele maanden stuk bleven gaan. Niet prettig in een raid10 opstelling. Ik bleef in een vicieuze cirkel bij Seagate hangen. Na contact met Dragon Computers hebben zij de vier Seagate schijven - ook de kapotte - terug gekocht en mij Western Digital HDDen geleverd.met een minimale bijbetaling.
Deze vlotte aftersales service is kenmerkend voor dit bedrijf.

Review door Mark0026, vrijdag 17 augustus 2012 17:31

Algemeen

na eerder al zeer tevreden een pc hier besteld te hebben, hebben wij eerder deze week weer een nieuwe pc besteld bij Dragon. Hun website is heel overzichtelijk en makkelijk. het was dan ook geen moeilijke opgave een PC samen te stellen. we kregen na 4 uurtjes telefoon of we wel genoeg intern geheugen hadden besteld voor onze wensen, en dit hebben wij samen naar tevredenheid aangepast.
de pc is na 2 dagen bezorgd, netjes op tijd, goed verpakt en de pc loopt als een trein!

Verzending

mooi op tijd afgeleverd, super goed verpakt en via track en trace makkelijk te volgen. precies zoals we hem besteld hebben

Klantenservice

ondanks dat je hoort dat het duitse mensen zijn, zijn ze aan de telefoon ook heel profesioneel en goed te volgen.
via de telefoon werd ons nog advies gegeven over aanpassingen betreft de fan-snelheid. Verder bleek dat voor onze spellen toch een andere videokaart beter zou zijn, en deze hebben hun zonder problemen voor ons omgeruild (uiteraard met bijbetaling van onze kant). wij de videokaart uitgebouwd en opgestuurd, en kregen 3 dagen later een wederom zeer goed verpakte nieuwe videokaart die wij zelf hebben geinstalleerd.

Scorekaart voor Dragon Computer Kerkrade

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities