Redactionele reviews

Vier goedkope ssd's op de pijnbank

In deze test kijken we naar vier goedkope ssd's met een opslagcapaciteit van 60GB of 64GB. De schijven zijn net groot genoeg voor een htpc of een eenvoudige laptop, en wij keken welke ssd de meeste indruk maakte.

130    234.930 views 23 mrt '12

Ssd-test: Memorights 240GB tegen Crucials 256GB

Het nog onbekende Memoright heeft een serie ssd's met Sandforce-controllers gemaakt. We zetten het 240GB-model van de Taiwanese fabrikant tegenover Crucials razendsnelle 256GB-ssd.

73    111.009 views 10 okt '11

Crucial m4: koning onder de ssd's

Crucial bracht deze week een nieuwe firmware voor zijn serie m4-ssd's uit: de prestaties zouden aanzienlijk verbeterd worden met versie 0009. Tweakers.net vergeleek de prestaties van de oude en de nieuwe firmware.

104  Score: 5  178.017 views 1 sep '11

Corsair Force 3 en Force GT-ssd's getest

Corsair bracht onlangs de Force 3 en de snellere, maar ook duurdere Force GT uit. We bekeken de prestaties van het tweetal en namen onder andere de Micron C400 en een Vertex 3 in onze tests mee.

72    143.642 views 26 jul '11

Gebruikersreviews

Crucial m4 CT512M4SSD2 512GB review door Femme

Ik gebruikte deze ssd als externe drive voor mijn Lightroom fotoverzameling van 450GB in combinatie met een Retina MacBook Pro. De belangrijkste reden om de Crucial m4 512GB aan te schaffen was de prijs. Met een prijskaartje van ongeveer 360 euro is de Crucial...

12  0 Score: 3  1.775 views 27 aug '12

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100