Review door de redactie

Review - Vier goedkope ssd's op de pijnbank

In deze test kijken we naar vier goedkope ssd's met een opslagcapaciteit van 60GB of 64GB. De schijven zijn net groot genoeg voor een htpc of een eenvoudige laptop, en wij keken welke ssd de meeste indruk maakte.

130    236.127 views 23 mrt '12

Review - Crucial m4: koning onder de ssd's

Crucial bracht deze week een nieuwe firmware voor zijn serie m4-ssd's uit: de prestaties zouden aanzienlijk verbeterd worden met versie 0009. Tweakers.net vergeleek de prestaties van de oude en de nieuwe firmware.

104  Score: 5  178.515 views 1 sep '11

Review - Ssd-test: Memorights 240GB tegen Crucials 256GB

Het nog onbekende Memoright heeft een serie ssd's met Sandforce-controllers gemaakt. We zetten het 240GB-model van de Taiwanese fabrikant tegenover Crucials razendsnelle 256GB-ssd.

73    111.258 views 10 okt '11

Review - Corsair Force 3 en Force GT-ssd's getest

Corsair bracht onlangs de Force 3 en de snellere, maar ook duurdere Force GT uit. We bekeken de prestaties van het tweetal en namen onder andere de Micron C400 en een Vertex 3 in onze tests mee.

72    144.063 views 26 jul '11

Reviews door gebruikers

4 reviews - Pagina 1 van de 1
Review door Femme 27 augustus 2012

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Drive na anderhalve maand defect

Review door Vredinburgh 15 november 2012

Review door Robertos147 13 oktober 2012

Review door Sir Guinhill 2 juni 2012

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Scoreverdeling van gebruikersreviews

Heb jij ook een Crucial m4 CT512M4SSD2 512GB?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Populair: Websites en communities Smartphones Beheer en beveiliging Apple Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles Besturingssystemen

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013