Redactionele reviews

Assassin's Creed: Brotherhood

Een jaar na het verschijnen van Assassin's Creed II verschijnt alweer een nieuw deel in de franchise. Het nieuwe spel kent weinig technische vernieuwing, kunnen wij dus wel achter de release staan? Hell, yeah!

86    104.753 views 17 nov '10

Assassin's Creed - Brotherhood multiplayer

Het multiplayergedeelte van Assassin's Creed: Brotherhood wordt niet door Ubisoft Montreal, maar in Annecy in elkaar gestoken. We kregen de kans om bij de Franse ontwikkelaars langs te gaan en alvast wat te spelen.

52    47.442 views 2 okt '10

E3: Assassin's Creed - Brotherhood

Waar we een soort Assassin's Creed 2.5 hadden verwacht, blijkt Brotherhood verrassend veel venieuwing te bieden. Tijdens de E3 zagen we de singleplayer en speelden de multiplayer. We waren direct enthousiast.

71    50.506 views 19 jun '10

Gebruikersreviews

Voor de Assassin's Creed: Brotherhood, Xbox 360 zijn er 7 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart