Redactionele reviews

2010: een smartphone bij twee pakjes boter

Een smartphone van 99 euro? Het werd realiteit in 2010, het jaar dat de smartphone goedkoop werd. Ook brak Android definitief door en kwam Windows Phone 7 uit. Tweakers.net maakte een overzicht van een bewogen jaar.

84    215.495 views 27 dec '10

HTC Smart, Android-telefoon zonder Android

De widgets, de notificatiebalk, het instellingenmenu: de interface van de HTC Smart lijkt sprekend op die van HTC's Android-toestellen. De Smart heeft echter geen Android. Sterker nog, het is niet eens een smartphone.

54    153.391 views 28 feb '10

Gebruikersreviews

HTC Smart Zwart review door pieterdebie

edit: Update na een half jaar gebruik: Na een half jaar gebruik heb ik gemerkt dat ik weer een probleemtoestel in huis gehaald heb, even de probleemomschrijving: Wat gebeurt er mis, wel: het onboard geheugen laad zich vol met allemaal prularia: sms'en die niet...

13  +1 Score: 2  6.435 views 25 feb '11

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100