Review door de redactie

Review - De goedkoopste MacBook en MacBook Pro getest

Apple heeft eind oktober een nieuwe witte MacBook uitgebracht, terwijl al iets eerder de MacBook Pro-lijn een update kreeg. Tweakers.net bekeek de verschillen tussen de twee populaire 13"-modellen van Apple.

175    254.865 views 22 nov '09

Review - OS X vs. Windows 7: nek aan nek

Onlangs bekeken we Apples nieuwe OS, 10.7 'Lion', en vervolgens namen we de nieuwe MacBook Airs onder de loep. Ditmaal kijken we nogmaals naar de 13" Air, maar dan met Windows 7 erop, en letten we op het prestatieverschil.

360    230.268 views 15 aug '11

Reviews door gebruikers

1 reviews - Pagina 1 van de 1
Review door mac-er 19 november 2010

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig.

Sub-beoordelingen

Stabiliteit Score: 5
Systeemeisen Score: 4
Gebruiksvriendelijkheid Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Scoreverdeling van gebruikersreviews

Heb jij ook een Apple Mac OS X Snow Leopard Server 10.6?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013