Redactionele reviews

OS X vs. Windows 7: nek aan nek

Onlangs bekeken we Apples nieuwe OS, 10.7 'Lion', en vervolgens namen we de nieuwe MacBook Airs onder de loep. Ditmaal kijken we nogmaals naar de 13" Air, maar dan met Windows 7 erop, en letten we op het prestatieverschil.

360    228.600 views 15 aug '11

De goedkoopste MacBook en MacBook Pro getest

Apple heeft eind oktober een nieuwe witte MacBook uitgebracht, terwijl al iets eerder de MacBook Pro-lijn een update kreeg. Tweakers.net bekeek de verschillen tussen de twee populaire 13"-modellen van Apple.

175    253.584 views 22 nov '09

Gebruikersreviews

Voor de Apple Mac OS X Snow Leopard Server 10.6 is er 1 beoordeling gegeven door een gebruiker die niet los getoond wordt. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart