Merk en serie Logitech, Harmony

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
xs4me 3 maart 2012

Logitech Harmony 900

Pluspunten

• Al m'n apparaten worden herkent, dus 't werkt perfect
  • Knoppen indeling zeer goed
  • Docking station
  • Mooi Touchscreen

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Software en opties beperkt of lastig te vinden als een apparaat niet direct herkent wordt. Verplichte wizards die je moet doorlopen ipv een advanced mode zodat je direct kunt doen wat je zoekt.
  • RF blaster niet altijd goed in te richten. Positionering is gevoelig. Communiceert niet met m'n Marantz.
  • Het design mag wel wat strakker. Het is al jaar en dag hetzelfde model bij elke Harmony zonder innovatie.
  • Geen optie om iconen te customizen, behalve het standaard geleverde aanbod, welke gedateerd en gebrekkig is. Behalve dan iconen TV zenders. Maar dus niet voor activiteiten o.a.

Philos31 7 februari 2011

Logitech Harmony 900

Pluspunten

• Mooie vormgeving.
  • Zeer goede service van Logitech

Minpunten

• Afstand tot blaster mag niet te groot zijn, 10 meter is bij mij de max.
  • Geen makro ondersteuning meer

raymonvdm 6 augustus 2010

Logitech Harmony 900

Pluspunten

• Voorzien van dockingstation zodat hij altijd opgeladen kan zijn. Ik plaats hem niet altijd op de dockingstation of heb de dockingstation aan de stroom om de accu te "sparen"
  • Ondersteuning voor RF-Signalen zodat een kastdeurtje of een salontafel geen uitdaging zijn.
  • Touchscreen voor eenvoudige bediening. Als is dit wel even wennen in vergelijk met de 525 omdat de 900 ook gebruik maakt van icoontjes
  • Eenvoudige configuratie via Windows applicatie, het is mij niet bekend of deze applicatie ook beschikbaar is op overige platformen

Minpunten

• Het lukt mij nog niet om mijn Marantz SR4003 in en uit te schakelen met de harmony 900 op het moment dat ik deze gebruik als RF remote. Alle andere functies werken wel. (Iemand dit probleem ook ?) Met de harmony 900 op infrarood stand werkt de afstandsbediening perfect op alle apparatuur. (ook op de Maratnz met aan/uit)
  • Het is niet mogelijk om de configuratie van mijn Harmony 525 via de software over te zetten naar de Harmony 900, ik heb hiervoor 2 accounts moeten aanmaken in de software.
  • Als de touchscreen vies wordt door vette vingers kun je deze niet zomaar even afvegen zonder allerlei signalen te sturen naar je apparatuur.
  • LET OP:
  • Voor de bediening van klikaanklikuit systemen is toch een extra module nodig welke ongeveer 100 euro mag kosten. Hier heb ik op dit moment nog geen ervaring mee.

jwhoogervorst 25 augustus 2013

johannesberg740 10 mei 2013

HenryvanGeffen 26 juli 2012

upje 18 juli 2011

Configuratie Score: 5

guidog 26 augustus 2010

Logitech Harmony 900

Pluspunten

• Heel mooie vormgeving
  • Vervangt de meeste afstandsbedieningen

Minpunten

• Duur product
  • Geen goede ondersteuning voor alle functionaliteit die B&O apparatuur heeft en tevens geen mogelijkheid tot bijleren van deze functionaliteit.

Configuratie Score: 2

Grolsch 18 mei 2010

a3aanm 14 april 2010

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech Harmony 900?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat OnePlus

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True