Redactionele reviews

2010: een smartphone bij twee pakjes boter

Een smartphone van 99 euro? Het werd realiteit in 2010, het jaar dat de smartphone goedkoop werd. Ook brak Android definitief door en kwam Windows Phone 7 uit. Tweakers.net maakte een overzicht van een bewogen jaar.

84    215.457 views 27 dec '10

Apple iPhone 3GS: van revolutie naar evolutie

Vrijdag ligt hij in de winkel: de nieuwe iPhone 3GS. Tweakers.net testte alvast of de nieuwe functies van de Apple-smartphone echt een grote verbetering zijn ten opzichte van de 'oude' iPhone 3G.

226    384.664 views 24 jun '09

Gebruikersreviews

Apple iPhone 3GS 8GB Wit review door DianeKoster

sinds oktober 2008 ben ik in het bezit van de iPhone 3G 16 GB wit. Prima telefoon, en nog betere computer in handformaat. Ik twijfelde of ik mijn Nokia E51 nog zou gebruiken, omdat hij zo handig, snel en compact is, maar het grote scherm van de iPhone en de...

3  +1 Score: 5  1.532 views 14 jul '09

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100