Schrijf review
5 van 5 sterren
4 van 5 sterren
3 van 5 sterren
2 van 5 sterren
1 van 5 sterren
2 van 5 sterren (Slecht)
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
2,0
2 van 5 sterren
0
0
0
1
0
Ventilator met veel opties en een paar onhandige designkeuzes voor net wat te veel geld. Bediening is niet ideaal, maar de ventilator blaast fijn en is stil op lagere standen.
Pluspunten
Op lagere standen erg stil Voelt stevig Display dimt en kan uit Onthoud vorige stand (als de stroom erop blijft) Verplaatst veel lucht op hoge standen
Minpunten
Prijs Labels knopjes op het apparaat slecht leesbaar Piepjes Snoer is aan de korte kant Snel al rare extra geluiden Sensor afstandsbediening zit niet in het midden Ionisator is echt een onzinfeature