Nieuws over 3g uit 2026
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 nieuwsbericht
|
Vodafone gaat 2G in Nederland uitzetten in 2028 of 2029 19-05 - VodafoneZiggo gaat als laatste Nederlandse provider een 2G-netwerk in de lucht houden. Dat schrijft minister Vincent Karremans van Infrastructuur. De provider is van plan het netwerk in… |
:strip_exif()/i/2007721568.jpeg?f=fpa)