Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een product besteld bij Bax Shop. De vermelding bij het product was dat het ongeveer 9 dagen later geleverd zou worden. Na een paar dagen kreeg ik een bericht dat het niet 9 dagen later maar in week 9 2022!!! geleverd zou worden. Je gaat mij niet vertellen dat je als 'professioneel bedrijf' dit niet van te voren wist. Hierop bel ik met de helpdesk met de vraag om het te annuleren omdat ik mijn product sneller nodig heb. Dit was geen probleem en het zou binnen 7 dagen op mijn rekening staan. Dat vind ik gek want het is niet dat ik iets terug moet sturen. Bax Music hoeft enkel een bestelling van een product wat ze schijnbaar zelf niet in huis hebben annuleren. Dan vind ik 7 dagen vrij lang. Na het verstrijken van de 7 dagen heeft Bax nog niks teruggestort. Ik neem contact op met de helpdesk. Aan de telefoon hoor ik dat de wachttijd 30 min bedraagt. Na een uur gewacht te hebben krijg ik iemand aan de lijn. Deze zegt dat de terugbetaling op 8 oktober is goed gekeurd. Het was inmiddels 15 oktober en nogsteeds geen geld terug. De medewerker van Bax vertelde dat het die vrijdag of anders begin van de volgende week het geld op mijn rekening zou staan. Wederom is deze belofte niet nagekomen. Om hier vervolgens meer vragen over te stellen probeer ik opnieuw in contact te komen met deze helpdesk. Deze keer waarschuwen ze niet voor een langere wachtijd. Inmiddels hang ik al bijna anderhalf uur aan de lijn zonder iemand gesproken te hebben.

Bax Music zorg dat je de zaken op orde hebt. Dit is echt ongekend. Zo ga je niet met mensen of hun geld om....

Verzending

Nooit van verzending gekomen door mis-informatie. Er was sprake van 9 dagen en dat werd ruim in 2022.

Klantenservice

AL 2 UUR!!!! aan de lijn en niemand gesproken tot dusver.

Beste,

We betreuren het dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze serivice. Excuses voor de ongemakken. Mocht je nog geen terugbetaling hebben ontvangen kan je ons dan een appje sturen op +31610192964? Via deze weg kunnen wij je het snelst helpen. Kan je ook je klantnummer of bestelnummer doorsturen?

We kijken graag me je mee

Met vriendelijke groeten,
Bax music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie