Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 7 oktober heb ik een bestelling geplaatst. Deze is dezelfde dag verzonden. Op vrijdag, zaterdag en de volgende maandag, ontving ik van DHL het bericht dat het pakket tussen 10:00 en 15:00 bezorgd zou worden, maar iedere dag rond 14:00 zag ik op de website dat het pakket opnieuw in de planning zit. Ik ben alle dagen thuis geweest en er is nooit een bezorgder langs geweest.

Op maandag 11 oktober heb ik contact gehad met Bax-shop. Dit contact kostte erg veel moeite want ze zijn nooit telefonisch bereikbaar. Toen kreeg ik te horen dat het pakket steeds in een sorteerstoring zat en dinsdag bezorgd zou worden. Dinsdag kreeg ik in de ochtend vanuit de Bax helpdesk een mail met het bericht dat mijn pakket daar retour is gekomen en dat ze niet weten waarom. Ik heb daarop direct gereageerd met het bericht dat DHL hier niet is komen bezorgen en dat ik het pakket alsnog graag wil ontvangen.

Tot zover de gekkigheden van DHL.

Diezelfde dinsdag heb ik ook nog contact via de telefoon gehad met Bax-shop. Zowel de persoon aan de telefoon, als de helpdesk via mail, hebben mij verzekerd dat het pakket die dag opnieuw verzonden gaat worden en ik het woensdag kan ontvangen. Woensdag en donderdag weer niets ontvangen. Ook geen verzendbericht. Wel een berg aan emails met creditnota's en nieuwe facturen. Zure daarvan is dat iedere mail de banner met de tekst "Voor 23:00 besteld, de volgende dag in huis" bevat.

Vrijdag contact opgenomen via de telefoon (47 minuten in de wacht) en toen kreeg ik te horen dat het pakket nog niet was verzonden omdat een van de producten niet meer op voorraad was. Ik vroeg waarom dat was, want het volledige pakket was eerder die week retour gekomen. Toen kreeg ik te horen dat dat product aan iemand anders was gegeven. Lekker dan. Maar mij werd weer verteld dat het diezeflde dag verzonden zou worden want het magazijn heeft het missende product inmiddels ontvangen. En eindelijk kreeg ik die avond een verzendbericht. Ruim een week nadat het origineel bezord had moeten worden.

Zaterdag 16 oktober heb ik eindelijk een pakket ontvangen. En er zaten 2 producten in. Lekker dan want ik had er toch echt 4 besteld. 2 cruciale producten missen. Meteen gebeld met de helpdesk (32 minuten wachten) en toen kreeg ik te horen dat het pakket incompleet was omdat ze eerder die week vergeten waren om de 2 missende producten opnieuw in bestelling te zetten. Dus zowel de helpdesk via de mail en de persoon die ik dinsdag aan de telefoon had, hebben beide dezelfde fout gemaakt? Ik neem contact op met het verhaal dat ik mijn pakket mis, en dat lossen jullie op door het pakket niet opnieuw te verzenden?

En weer een belofte dat het nu goed zou komen en dat het pakket zaterdag verzonden zou worden en maandag aan gaat komen. EN WEER HEB IK GEEN VERZENDBERICHT. EN WEER IS HET NIET VERZONDEN.

EDIT: Op maandag 18 oktober heb ik in de nacht een verzendbericht ontvangen. Ik was tevreden want ik had het idee dat mijn pakket nu eindelijk zou komen. Bax had het dit keer verzonden met het transportbedrijf "Transmission". Omdat ik de track&trace van dat bedrijf niet snapte, heb ik gebeld en gevragen hoe ik kan zien wanneer het pakket bij mij aankomt. En toen kreeg ik te horen dat ze wel de melding hadden gekregen dat er een pakket via hun verzonden gaat worden, maar dat het pakket zelf nog niet door Bax-shop aan hun is overgedragen. Dus zaterdag nog beloven dat het maandag nu echt binnen gaat komen en dan vervolgens het pas op maandag avond laten verzenden. Lekker klanten voorliegen of klantje pesten. Dat kunnen ze wel. Maar een pakket verzenden is toch hogere wiskunde voor ze.

Zoals het er nu uit ziet krijg ik dinsdag (morgen) of woensdag alles binnen. Ik zal niet snel nog niets bestellen bij deze amateuristische kleuter organisatie.

Kortom: op 23:00 besteld, over 2 weken pas binnen want we hebben geen idee wat we aan het doen zijn. Sorry maar een foutje of een dag vertraging kan ik begrijpen. Maar dit is echt belachelijk.

Verzending

Pakket wordt gewoon niet verzonden, ondanks dat de helpdesk mij dit meerdere keren beloofd.

Klantenservice

Bijna niet te bereiken. Wel vriendelijk maar zoals uitgelegd in mijn verhaal, ook volledig incompetent.

Beste,

Spijtig om te vernemen dat het niet allemaal goeg gegaan is bij je bestelling.Excuses voor de ongemakken. We kijken graag met je mee aan de hand van je klantgegevens. Mocht je nog niks hebben ontvangen kan je ons dan een appje sturen op +31610192964? Kans dat we je hier sneller van een reactie kunnen voorzien.

Met vriendelijke groeten,
Bax music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie