Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Koop hier geen B-stock. Ontbrekende onderdelen staan niet in de beschrijving en absoluut geen klantvriendelijke/meedenkende after sales.

Verzending

Ze zouden intern de foto's van de b-stock nog eens bekijken, nooit meer iets van gehoord...

Klantenservice

Lang wachten aan de telefoon, dan krijg je een antwoordapparaat en ze reageren niet op email...

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je een slechte ervaring hebt met een B-stock bestelling, onze excuses hiervoor. Met zelfgemaakte foto's en een productbeschrijving op de pagina proberen wij zo goed mogelijk aan te geven wat er wel en niet bij zit. Het spijt ons dat dit in uw geval beter had gekund. In dit geval adviseren wij u om gebruik te maken van onze 30 dagen niet goed, geld terug garantie. U kunt het artikel desgewenst retourneren via onze retouren pagina.

Met vriendelijke groet,
Bax Muziek

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie