Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Logitech MX Vertical muis besteld en werd de volgende ochtend met PostNL meegegeven. Ging erg vlot.
Was uiteindelijk niet geholpen met de muis, had last van veel onvrijwillige rechtermuisknop klikjes.

Ik had een mailtje gestuurd en kreeg binnen een half uur reactie. Ik kon de muis binnen 14 dag gewoon retourneren, vandaag op de bus gedaan dus tot zover een top service!

Verzending

Levering was op tijd en netjes verpakt, geen onnodig bubbel plastic maar gewoon papier en karton als opvulling. Erg milieuvriendelijk, wordt gewaardeerd!

Klantenservice

Service was erg snel en vriendelijk, ben nog aan het wachten nadat ik het product vandaag heb teruggestuurd.

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie