Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe PC kast en mijn keuze was gevallen op de Fractal Design Meshify 2 Gray TG Light Tint die Micro-mail aanbood voor een aantrekkelijke prijs.
De bestelling was zo geplaatst door een overzichtelijke website en een makkelijk order en betaal systeem.

Verzending

De pc kast werd geleverd in zijn originele verpakking en dus degelijk verpakt.
De zending was binnen 2 dagen geleverd omdat het weekend er tussen zat.
Dus zeer snel en ik werd goed op de hoogte gehouden

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie