Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestellen was eenvoudig en snel. Positief dat je niet verplicht een account moet aanmaken.

Verzending

De eerste bestelling kwam een dag later dan aanvankelijk aangegeven, maar dit stoorde me niet. 2de bestelling kwam op aangegeven tijd aan.

Klantenservice

Heb beide producten retour gestuurd, omdat ze niet voldeden aan mijn verwachtingen. Bij de eerste retour was alles correct verlopen, dus daar geen klachten over. Mijn 2 retour is jammer genoeg fout gelopen. Op 2 juli is het aangekomen bij hun, maar tot op heden (31 juli) geen terugbetaling gekregen. Al tweemaal email gestuurd (op 21 en 26 juli). maar nooit enig antwoord op gekregen.

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie