Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bax laat steken los.en laat klanten door de fouten van zichzelf koud en legt de verantwoording bij de klant.en dhl nu 2,5 maanden verder en nog geen geld terug kom dit wel heel veel tegen bij referenties over de klantenservice het is ons eigen geld en betaal gewoon terug.

Verzending

mg15gold versterker marshall 3 keer ontvangen en maar een keer gewild.

Klantenservice

Al vanaf 21-05 bezig over retourzending zenden ongevraagd alles op dpd over de vloer reparaties je krijgt verwijte dat je het zelf verkeerd hebt gedaan etc en nu 21-7-2021 nog niets al ben ik 108 euro kwijt en geven dhl mij enz de schuld .Je moet bij bax iets bestellen wat je echt wilt en blijf weg bij de klantenservice.Na meer dan 90 minuten bellen en zeer veel mailtjes met klantenservice en kom niet met een antwoord heb je al contact opgenomen met klantenservice .

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. We kunnen uit jouw review niet helemaal concluderen wat er aan de hand is. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice zodat we je hiermee kunnen helpen? We zijn eventueel ook bereikbaar via social media.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Bax zegt neem contact op met klantenservice al meer dan 90 minuten aan de telefoon gehad.Vandaag 13-08-2021 een creditnota ontvangen nu het moment krijg ik weer een versterker of geld terug.

Eindelijk na 3 maanden mijn geld terug hopelijk gaan ze er iets aan doen dat dit nooit meer gebeurd.En nu dit verhaal is gigantische mis gegaan maar hebben het zeer netjes opgelost mn Tomas en zullen dit maar snel vergeten andere bestellingen zijn altijd goed gegaan bij Bax.

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie