Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier al 6 weken een verkeerd geleverde SUB staan maar het lukt Bax niet om een retour formulier te sturen deze op de halen en mijn geld te retourneren

Klantenservice

Ze bellen en mailen beloven maar vervolgens gebeurd er niets!

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review. Wat onhandig om te lezen dat het retourneren van jouw sub niet zo soepel verloopt. In jouw review kunnen we geen klantgegevens terug vinden, dus kunnen we je op dit moment niet verder helpen. We raden je aan om toch weer contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn ook bereikbaar via social media. We lossen het graag op met je.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie