Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had een externe hardeschijf nodig en deze was bij Micro-Mail op voorraad. Bestellen ging heel makkelijk, de site is duidelijk, dus alles verliep keurig.

Klantenservice

Na een nachtje puzzelen bleek dat de externe opslag toch niet nodig was en heb ik de bestelling geannuleerd op zaterdagochtend. Op zondag nog wel even een berichtje gestuurd via mijn profielpagina op de site van Micro-Mail, maar maandagochtend direct een bevestiging in mijn mail. Al met al prima dus. Geld moet nog teruggeboekt worden, maar ik twijfel er niet aan dat het goed gaat komen.

Update: ook het terugboeken ging uitermate snel. Nog geen 36 uur na de bevestiging van de annulering stond het geld weer op mijn rekening. Puik werk Micro-Mail!

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie