Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik bestel een set speakers met SUB, komt alleen de SUB aan na 3 weken kwamen ze erachter dat er een fout op de site stond en allen de SUB betrof. Deze zou opgehaald worden en mijn geld retour, niets meer gehoord! Bestel een nieuwe set krijg alleen de speakers nu MOEDELOOS word ik ervan slechte service en communicatie!

Verzending

Wordt niet geleverd wat je besteld, communicatie ronduit slecht! afwikkeling is ook niet goed.

Klantenservice

bellen niet terug, komen niet met antwoorden. mails duurt heel lang voordat men reageert, als je belt en het is te druk wordt de verbinding verbroken.
Top hoor Bax hoe jullie met vaste klanten omgaan!

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor jouw review. Deze week hebben we ook een reactie gegeven op jouw recensie via Trustpilot. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie