Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik was op zoek naar een Focusrite Scarlett 18i8 3rd Gen 18-in, 8-out en vond deze bij Bax-shop. Op de website staat aangegeven dat deze op voorraad zou zijn in Rotterdam maar na een telefoontje naar deze winkel blijkt dat dit product op voorraad staat omdat er een demomodel in de winkel is.

Verzending

Toch maar via de website besteld om het product naar mij toe te sturen wordt het product ineens omgezet om af te halen in Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat onhandig dat de order werd omgezet naar afhalen in de winkel in plaats van bezorgen. Onze excuses voor dit ongemak. Neem gerust contact met ons op indien je hiermee hulp nodig hebt.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie