Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Micro-Mail was de enige die het door mij gewenste moederbord nog kon leveren. Ontvangst binnen 2 dagen.

Verzending

Goed verpakt en goed geïnformeerd over de verzendstatus via Track & Trace.

Klantenservice

Helaas bleek het moederbord defect (vermoedelijk al in de fabriek beschadigd). Micro-Mail heeft direct al een nieuw exemplaar van de leverancier naar Zeewolde laten komen voordat ze mijn exemplaar terug ontvangen hadden. Zodoende kon ik binnen de kortst mogelijke tijd opnieuw verder met de bouw van de PC. Pech met een nieuw onderdeel is nooit leuk, maar goed gemaakt door de prima RMA-service!

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie