Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Persoonlijk ben ik vrij simpel met bestellen. Ik zoek eerst op welk product ik wil, vergelijk de prijzen met winkels en wil binnen ~2-3 minuten hebben afgerekend. Dit is precies waar Bax-Shop aan voldoet. Een winkel met veel aanbod, en verschijnt daardoor bij vrijwel elke zoekterm naar een audio product bovenaan. Afrekenen gaat snel, en het word snel geleverd. Netjes ingepakt het product werkt zoals hij hoort te werken.

Niks op aan te merken en ik doe er graag mijn volgende bestelling weer.

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie