Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Shop zelf heeft opvallende praktijken, sommige zijn altijd "afgeprijsd" (waardoor het dus eigenlijk geen korting is). Ook is de klantenservice niet echt goed.

Klantenservice

Ik heb met blackfriday een audio-interface besteld, de levertijd hiervan is zes keer verplaats, in plaats van de beloofde week 50 van 2020 (2 weken levertijd) zou het nu week 12 van 2021 worden. De helpdesk reageerde niet super spoedig, en nadat ik een andere audio interface wilde bestellen kreeg ik 2x (ik heb het 2x in 2 verschillende weken geprobeerd) een invoice voor een ander product, dat 4x zo duur was en in een andere valuta. Ook was er 0 vergoeding voor de bijna 4 maanden die ik heb moeten wachten

Beste klant,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat balen dat je al zo lang aan het wachten bent/of het moeten wachten op jouw audio interface. Het is ons niet helemaal duidelijk of het is opgelost, maar feit is dat het niet helemaal lekker is gelopen. Onze excuses voor dit ongemak.
We kunnen je ook verder helpen via social media. Stuur ons gerust een bericht via bijvoorbeeld Facebook indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie