Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima prijzen, overzichtelijke website en vriendelijke en goede service.
Onlangs voor de eerste keer bestelling geplaatst, in mijn enthousiasme vergeten de levertijden te corrigeren. Na status-update die ik per mail ontving, schrok ik een beetje van de levertijd van 1 van de bestelde componenten. Contact gezocht, snel reactie gekregen en onderdeel uitgewisseld met vergelijkbaar onderdeel dat wel op voorraad was. Dezelfde dag nog verstuurd, de volgende dag ontvangen.

Verzending

Prima verpakking, genoeg luchtkussens voor bescherming.

Klantenservice

Flexibel en meedenkend

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie