Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

In het verleden heb ik meerdere malen iets bij Bax-Shop besteld en toen ik op zoek was naar de V-Moda BoomPro Microfoon kon ik er ook terecht. Los van het product (dat uitstekend is), voldeed Bax-Shop wederom aan de verwachtingen.

Verzending

De levering is mijn motivatie voor deze review: ik heb de V-Moda BoomPro Microfoon besteld op donderdag 31 december en deze is op maandagmiddag 4 januari geleverd. Dat vond ik echt een prestatie gezien de feestdagen, coronacrisis en eventuele vakanties. Levering was dus eerder dan verwacht. Dik aan te raden!

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie