Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

12 december 2020 een moederboard besteld die op moment van bestellen leverbaar zou zijn. Verwachte leverdatum was 18 december. Ik hoopte hier met de kerst mee te kunnen hobbyen. Een aantal dagen later krijg ik een verwachte leverdatum van 31 december 2099 in de mail. Ik denk een automatisch gegeneerd bericht. De klantenservice gevraagd of ze iets nauwkeuriger konden zijn dan 2099 maar dat was niet mogelijk. Uiteindelijk op 5 januari bestelling geanuleerd. De verwachte leverdatum was inmiddels wel verkort met 98 jaar, maar mij nogsteeds anderhalve maand te laat. (verwacht voor 31-01-2021)

Ik verwacht dat een winkel kan leveren wat ze te koop aanbieden. En als het vanwege een fout niet mogelijk is dit juist communiceren en eventueel een alternatief bieden.

Uit eindelijk zelfde board besteld bij Megekko en die konden wel leveren binnen de gemelde 5 dagen.

Wel fijn dat ze de bestelling konden aanpassen naar een deel levering.

Bedankt voor je review. Helaas was het bestelde moederbord in backorder gekomen, we hebben je zo goed mogelijk geïnformeerd over de verwachte levertijd.

We hebben je echter geen alternatief geboden, dit hadden we inderdaad moeten doen. Onze excuses daarvoor.

Klantenservice Micro-Mail

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie