Bax-shop.nl | Bax Music

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb bij Bax verschillende producten besteld en het aanbod wat zij hebben is groot. Dit vind ik persoonlijk erg fijn, want doen hoef ik niet tientallen sites af te gaan voordat ik een product naar mijn smaak vind.

Het bestellen en betalen gaat prima, maar ik zou bij het zoeken graag zien dat als je de zoekbalk gebruikt en een algemene term als "drumstokken" intypt, dat je dan op hetzelfde punt uitkomt als dat je op de hoofdpagina de categorie en sub-categorieën selecteert. Als je de categorie selecteert kun je filters toepassen die je (op dit moment althans) niet krijgt bij het gebruik van de zoekbalk. Een nadeel van het huidige systeem, is dat het bij sommige specifieke producten lastig is om te vinden onder welke categorieën zij horen, waardoor de zoekbalk makkelijk zou wezen.

Verzending

De leveringen zijn bij mij vooralsnog altijd prima geweest. De dozen worden naast het product ook opgevuld met materiaal om klappen op te vangen en de levertijden op producten die zij op voorraad hebben zijn prima.
Ik heb zelf voordeel bij het feit dat ze DHL als koeriersdiensten hebben, want ik ben regelmatig weg van huis, maar heb wel een DHL-punt op korte afstand, dus dan laat ik het daar bezorgen.

Klantenservice

Ik ben hier maar een keer echt in aanraking gekomen en dat was toen ik een nieuwe hoofdtelefoon had aangeschaft en waarvan bleek het geluid bij het rechteroor het niet te doen. Heb toen een retour en ruiling tegen een ander product aangevraagd en dit was snel en zonder moeite geregeld.
Sindsdien doe voor het overgrote deel van mijn muziekaankopen bij Bax.

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie