Micro-Mail Zeewolde BV

Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De site is eenvoudig en daardoor prima bruikbaar.
Ik heb 2 bestellingen geplaatst voor een Ryzen 4750 processor (een G en een GE). Ik had niet begrepen dat de G alleen in een set van 12 besteld kon worden, maar dat werd mij keurig uitgelegd. Bij het annuleren van de bestelling stond het geld vrijwel direct terug op mijn rekening. De GE versie bleek erg lastig leverbaar bleek uit de verschillende updates die ik per mail kreeg. Ook hiervan was de annulering prima.

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie