GSM Batterij NL

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Ik had een nieuwe batterij voor m'n Samsung Galaxy S3 nodig.
Deze heb ik bij Gsmbatterij besteld.
De batterij was verpakt in een envelop met folie erin.
Om de batterij was het bestelformulier gevouwen.
M'n vader heeft naar Samsung gebeld om te achterhalen of de batterij echt was.
Het bleek dat de batterij die ik besteld had echt is!
Maar de batterij die bij m'n s3 werd geleverd bleek volgens Samsung nep te zijn omdat
De batterij in Japan gemaakt was en tegenwoordig gebeurt dat in China maarja dat was ook 2 jaar geleden.

Al met al ben ik tevreden met de batterij.
Hij gaat erg lang mee.
Gsmbatterij jullie hebben er een tevreden klant bij! :-)

Verzending

Verpakking kon voor mijn gevoel nog iets beter.
Aangezien Li-ion batterijen erg ontvlambaar zijn.

Scorekaart voor GSM Batterij NL

Algemeen Score: 1.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie