Beamerwebwinkel.com

152 producten en 154 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beamerwebwinkel.com

Review toevoegen

Algemeen

Als mensen op leeftijd wilde wij liever niet naar de showroom komen om een beamer uit te zoeken. Thenextshop / beamerwebwinkel heeft ons via de mail heel fijn geholpen met bepalen wat wij allemaal nodig hadden om een thuisbioscoop te maken. We zijn tenslotte zoveel thuis nu, dat zal het zeker waard zijn deze winter.

Ik heb foto's en bouwtekeningen opgestuurd en de heren hebben daar ingetekend welke beamer zou passen. Inmiddels heeft onze klusman de baemer, het beamerscherm en alles wat er bij hoort opgehangen. Wij zijn meer dan tevreden!

Wij hadden niet het idee naar een duur product geduwt te worden, in plaats daarvan kregen we een eerlijk verhaal waarom bepaalde beamers duurder zijn dan andere. Mijn eerste online keuze bleek een lens te hebben die wel duur is maar in onze bioscoopkamer geen extra waarde toevoegt - toch fijn dat er dan meegekeken wordt.

Al met al zeer tevreden!

Verzending

In het weekend hebben wij de offerte bevestigd, waarna wij op dinsdag alles bezorgd kregen. Het grote scherm werd met een vrachtwagen gebracht.

Klantenservice

Wij hebben nog geen aftersales nodig gehad

Algemeen

Door grote verbouwing in ons huis waren we geïnteresseerd in een beamer in het hogere segment in te bouwen in onze Home Theater kamer. Door Google kwamen wij terecht bij TheNextShop en zijn we in de showroom langsgeweest. De verkoper heeft ons zeer uitgebreid geholpen, en we hebben 4 beamers uitgebreid kunnen bekijken in hun cinemazaal. De keuze was moeilijk, en daarom hebben we er een weekend overna gedacht en zijn we op maandag terug gekomen. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan, wat ons zeer beviel.

Uiteindelijk bleek de DLP 4K beamer die we zelf hadden bedacht niet mogelijk te zijn door de vrij speciale plaatsing in onze nieuw te bouwen kamer. Daardoor uitgekomen op de Epson TW9400 beamer. Niet native 4K wat we eigenlijk wilden, maar in de showroom zagen wij eigenlijk geen verschil - een fantastisch mooi beeld geeft deze cinema projector. Wij zijn er dan ook zeer blij mee.

3m breed cinema 4K projectiescherm er bij genomen, deze werd de volgende dag bezorgd. Beamer hebben we direct meegenomen. Alles bij elkaar zeer tevreden.

Verzending

Scherm besteld in de showroom, was te groot voor in de auto. Werd de volgende dag bezorgd door dynalogic.

Klantenservice

Nog geen problemen gehad.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Pre-sales helpt je zeer gewillig en met kennis van zaken tot het einde van het bestelproces incl betaling.

Verzending

Snel en correct geleverd, goed verpakt, track en trace is niet accuraat

Klantenservice

Ze zijn zeer gewilig je te helpen om van je geld af te raken.

Er worden retourkosten aangerekend (95€) na 7h test van een beamer onder het mom van excesief gebruik tijdens wettelijke bedenktijd/retour periode. Van de 7h brandtijd die de beamer heeft geregistreerd heb ik trouwens de 2h software update en algemene configuratietijd nog niet eens in mindering gebracht.

Dit terwijl ze een gratis retourbeleid voeren.

Beste Kenneth,

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling en het retourproces.

Echter laat u wel belangrijke informatie weg in uw review:
- Op onze site staat zeer duidelijk omschreven wat de retourregels zijn, inclusief dat een beamer maar 1u gebruikt mag worden om voor volledige restitutie in aanmerking te komen. Er staat ook direct bovenaan dat "gratis retourneren" betekent dat wij de retour-verzendkosten betalen, wat bij uw bestelling ook gebeurd is.
- U heeft een beamer aangeschaft van €3399, wij hebben u dus slechts 2,7% aan kosten gerekend.
- U heeft vòòr uw aankoop via onze chat gevraagd hoe de retourregels zitten, waar onze medewerker u heeft geïnformeerd over de regel van max. 1u (kosteloos) gebruik. Tevens heeft onze medewerker u geadviseerd langs onze showroom te komen indien u meer dan 1 uur nodig dacht te hebben om de beamer te beoordelen.
- U heeft via Thuiswinkel.org een klacht ingediend omdat u meende "recht te hebben de beamer kosteloos te gebruiken totdat ik er een goed beeld van heb", maar uw klacht is door Thuiswinkel ongegrond verklaard.

Wij denken dat onze retourregels fair zijn en zeker niet nadelig voor de klant. Tevens bieden we vele mogelijkheden om de juiste beamer te kiezen, zoals uitgebreid gratis advies en wij raden altijd aan om bij twijfel in onze showroom verschillende beamers te komen bekijken.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice TheNextShop

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

net na black friday een beamer besteld. hierna keurig mail gekregen dat deze 9 December leverbaar zou zijn. sindsdien meerdere mail gestuurd met de vraag om een update rondom de levertijd. al sinds aantal weken geen reactie op de mails.
ben nog in afwachting van de beamer tot op heden.

update: inmiddels telefonisch contact gehad, toen bleek de beamer gewoon op voorraad te liggen, heb hem inmiddels afgehaald. de verdere afhandeling is correct verlopen. het blijft echter vreemd dat ik eea zelf moest initiëren.

Algemeen

Zeer professionele winkel met showroom.
Je wordt heel goed geholpen via email en telefoon.
Het personeel is zeer deskundig wat zeldzaam is.
Er wordt eerst gekeken wat de klant wil en ook waarom.
Daarna wordt er gekeken wat voor een oplossingen ze kunnen bieden.
Het beste van deze winkel is dat men het ook kan laten zien.
Ze hebben een demo ruimte waar je alle beamers kunt bekijken.
De instellingen worden ook goed gezet om het beste beeld uit de beamer te krijgen. En wil je iets anders zien dan hoef je het maar te vragen.
Daarnaast hebben ze ook goede prijzen wat ook niet onbelangrijk is.

Dit is mijn eerste review waarbij ik het cijfer 10 gaaf.

Goede track & trance
Er wordt gebeld als men in de buurt is
Gewoon goed

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Ik bestel op 24/10 een doek met nettorprijs +/- 800 euro. Levering was ingepland voor 26/10. 26/10 melding dat levering niet doorgaat omwille van sorteerfout. Nieuwe levering ingepland voor 28/10. 28/10 op nieuw melding dat levering niet doorgaat. 28/10 contact met verkoper voor herinplanning. Op 31/10. 31/10 terug levering geannulleerd omwille van sorteerfout. Voorlopig geen antw. wel 800 euro betaald... niks ontvangen een week later!

UPDATE:

De partij verantwoordelijk voor levering was het pakket kwijt geraakt en was ook niet al te duidelijk in zijn communicatie naar Beamerwebwinkel.com. Zodra die situatie bij Beamwerwebwinkel.com duidelijk was hebben zij asap een nieuw product naar mij verzonden. Waarna ik op de afgesproken datum alles correct heb ontvangen. Ik heb voor het ongemak ook een compensatie ontvangen en ben zeer tevreden van de kwaliteit van mijn iVision Cinema 4K Series projectiescherm. Installatie is zeer eenvoudig en kwaliteit is top voor de prijs! Ik hoop dat zij uit deze onaangename situatie qua levering lessen trekken en zorgen dat in de toekomst niemand dit nog moet ervaren.

Verzending

Zie toelichting hierboven. Probleem is de levering en de backoffice die faalt hier een degelijke oplossing aan te leveren.

Klantenservice

Als je een zware fout maakt. Begrijp tot 3x toe faalt in het leveren van je product dan neem je me dunkt asap persoonlijk contact op en speel je kort op de bal om de klant een degelijke oplossing aan te rijken en zelf te valideren indien je afhangt van externe partijen dat die hun commitment nakomen!

Update: Zonet contact gehad met de klantendienst. Levering is mogelijk voor 2/11. Ik ben in blijde verwachting. To be continued!

Update: Probleem opgelost! Tevreden van de klantenservice!

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Nadat mijn oude beamer het na 14 jaar trouwe dienst heeft begeven en in mijn projectiescherm golven begonnen te vormen, vond ik het eens tijd om een nieuwe te gaan kopen. Hiervoor vind ik het belangrijk om bij deze ook daadwerkelijk de beeldkwaliteit te zien voor ik een aankoop doe en een beamer in mijn kofferbak vervoeren geeft mij een beter gevoel dan door de postbezorgers rond gesmeten te zien worden. Daardoor ben ik naar de The Next Shop (bedrijf naam van het beamerwebwinkel.com merk) toe gegaan, aangezien dit zo een beetje de enige beamer winkel met showroom is die nog enigszins bij mij in de buurt zit.

Aangekomen werd ik netjes ontvangen door verkopers die een duidelijke passie en ook zeer veel kennis over de producten hebben. Onder het genot van een kopje thee hebben we mijn thuissituatie besproken en wat voor een soort beamer en scherm mogelijk zou zijn, de laatste van de twee kon direct bekeken worden in hun uitgebreide showroom waar alle schermen netjes werkend zijn opgehangen en gedemonstreerd kunnen worden. Hierbij werd mij duidelijk dat ik te maken had met een verkoper die graag blije klanten wilt i.p.v. zo veel mogelijk geld uit een klant te trekken (zoals bij sommige andere winkels veel wordt gedaan), aangezien hij me duidelijk de voor- en nadelen van de goedkopere en duurdere schermen liet zien en adviseerde dat het duurdere model het prijsverschil waarschijnlijk niet waard is.

Na de schermen te hebben gezien, heb ik in hun eigen mini-bioscoop een aantal stukken film op verschillende beamers bekeken. Hierbij werd de voor- en nadelen van de beamers ook besproken en werden zelfs verschillende features op verzoek laten zien.

Naast schermen en beamers is in hun showroom ook alle andere randapparatuur die benodigd zijn voor een beamersetup/thuisbioscoop te zien, zoals beamer beugels, beamer liften, 3D-brillen, etc.

Nu dat ik wist wat ik wilde hebben komt 'natuurlijk' het onderhandelen over de prijs (nog iets wat je op locatie kunt doen en in de webwinkel niet). Hierbij kwam de verkoper erachter dat de concurrent mijn uitgezochte beamer (Epson EH-TW9400W) in de aanbieding had gedaan en werd er zonder moeite direct de prijs aangepast.

Alles was op voorraad en kon ik dus direct meenemen. Helaas past het lange (3m) projectiescherm net niet in mijn auto (Ford Fiesta), dus werd het scherm kosteloos nagestuurd. Deze ontving ik de volgende dag thuis.

tl;dr
Zeer goede winkel gespecialiseerd in beamers en toebehoren met goed gekwalificeerd personeel, volledige showroom en mini-bioscoop voor demonstreren van zelfs de meest high-end beamers.

Mijn aankoop:
- Epson EH-TW9400W
- iVisions Electro ProHD Series projectiescherm 230 x 129cm
- iVisions RF-3D Bril 3D530RF
- iVisions QuickInstall Wand Afstand Beugel
- iVisions iViConnect RF Trigger

Note: Ik heb nog niet te maken gehad met de aftersales, maar daar heb ik met mijn huidige ervaring alle vertrouwen in.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Waar moet ik beginnen. Verreweg de slechtste ervaringen die ik ook heb gehad bij een webshop. Een maandsalaris bij ze uitgegeven, maar service, ho maar! Na 3 maanden begon mijn beamer een gele vlek te vertonen aan de rechter zijde van het beeld. Aan de telefoon werd ik behandeld als niet belangrijk, en te woord gestaan door uilskuikens. Het duurde anderhalve week voordat ik de beamer RMA kon sturen. Anderhalve week nadat mijn beamer terug was bij de webshop maar eens gebeld om poolshoogte te nemen. Er werd beweerd dat mijn beamer net terug was van de fabriek en dus weer naar mij werd opgestuurd. Volgende dag ontving ik de doos zoals ik m zelf had opgestuurd, ongeopend! Er is, in de anderhalve week dat ze m hadden, niet naar omgekeken en er is keihard gelogen over de reparatie. Ik zit nu weer naar exact dezelfde gele vlek te kijken. De helft van de conversaties die ik met The Next Shop (overkoepelende winkel) heb gehad zijn in deze review niet eens beschreven, maar het was een drama. You pay peanuts, you get monkeys.

UPDATE: Gisteren werd ik gebeld door de directeur van The Next Shop n.a.v. bovenstaande review. Na nogmaals de situatie uit te leggen, bood hij zijn excuses aan en heeft hij vandaag een bezorger bij mij langs gestuurd met een vervangende beamer. Na het aansluiten van de nieuwe beamer viel mij direct op dat de scherpte en de kleuren veel beter waren dan bij de oude beamer. Nu zal dit deels aan de nieuwe lamp liggen, maar toen ik de oude beamer aansloot, ben ik 1 à 2 weken bezig geweest om het ding (op het oog) te kalibreren. Bij de nieuwe ongeveer 10 minuten. Het klopt gewoon meteen. Ik heb daarom een sterk vermoeden dat de oude beamer van begin af aan al defect geweest is.
De reden van alle drama was volgens de directeur te wijten aan de groeipijn van het bedrijf. Bij de uitbreiding is redelijk wat nieuw personeel aangenomen. Ik heb met nieuwelingen te maken gehad bij de afhandeling van mijn RMA. De directeur heeft dit toegegeven en beterschap beloofd. Ik adviseer in de eerste weken altijd ervaren personeel mee te laten luisteren bij klantcontact. Tevens zou een Known Issues lijst per product standaard moeten zijn ter referentie. Regelmatig contact met de producent (in dit geval Optoma) hierover lijkt mij voor een speciaalzaak essentieel.
Als laatste wil ik graag zeggen dat het dapper was van de directeur om persoonlijk te bellen. Wel jammer dat het kwartje pas viel nadat ik mijn verhaal hier deelde en eigenlijk geen contact meer met ze wilde.

Verzending

Zoals hierboven vermeld, er is niet naar mijn RMA zending omgekeken. Totdat de directeur contact met me opnam.

Zie UPDATE.

Klantenservice

De domste vragen vlogen me om de oren en je hebt het gevoel dat ze je uitlachen vanwege het feit dat ze zó makkelijk tegen je liegen. Dit bleek onwetendheid/onkunde te zijn.

Zie UPDATE.

Algemeen

Uitstekende klantenservice. en snelle levering.
- - - - - - - - - -

Verzending

De website aangegeven leveringstijd word nageleefd.

Uitstekende klantenservice.
Gemakkelijk bereikbaar, vriendelijk & behulpzaam.

Scorekaart voor Beamerwebwinkel.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite