Superwinkel.nl

1.175 producten en 1.344 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Superwinkel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Eau de toilette besteld, beide op voorraad. Bestelproces verliep zonder problemen.
Winkel vind ik overzichtelijk ingedeeld. Al is de website niet op niveau van de grote jongens. Maar goed, meer een opmerking dan een aanmerking.
Betaalmogelijkheden zijn ook prima.

Verzending

Verzending is goed verlopen, wel 1 dag later afgegeven door 'huisvrouw' DHL dan in de bestelbevestiging is aangegeven. Producten waren voldoende verpakt.

Klantenservice

Een van de producten was niet geseald, zag er ongebruikt uit. Toch contact opgenomen. Vraag werd de volgende werkdag beantwoord. Prima dus

Algemeen

Site voldoende, betaling slecht, kosten afterpay meer dan Euro 2,00 percentage van het aankoopbedrag. Verzending DHL voldoende, 3 parfums gekocht, alle 3 meer dan 5 jaar oud. Weinig geur die maar kort te ruiken is. Klantenservice geeft snel antwoord, echter wil men niet tot een reŽle oplossing komen. Ruilen voor nieuwe parfums afgewezen. Ik ben mijn geld dus kwijt.

Verzending

Zoals aangegeven op de DHL site. en op tijd.

Klantenservice

Klantenservice reageerde wel, echter wil niet tot een daadwerkelijke oplossing komen. Compromis voorstel, hierbij geen enkel risico, werd direct afgewezen. Ik kan fluiten naar mijn geld. De oude parfums staan nog wel keurig in een doos.

Algemeen

Dezelfde ervaring als velen voor mij: van uitstel komt afstel.

Product op zondag besteld, was op voorraad. Volgende dag een mailtje: "Uiterlijke leverdatum: donderdag". Tot zover alles goed. Op woensdagavond: "Helaas hebben we de artikelen uit je bestelling nog niet op voorraad". Donderdagochtend gebeld; vriendelijke dame, belooft dat ze het in de gaten zal houden en dat 'ie er waarschijnlijk de volgende dag alsnog is. Op vrijdagochtend een mailtje: "Wij hebben van onze leverancier doorgekregen dat onderstaand product nog in bestelling is. Dit betekent niet dat het product niet meer leverbaar is". Inmiddels zijn we dus praktisch een week verder en weet ik nog niet wanneer ik m'n bestelling ga ontvangen. Gebeld en m'n geld teruggevraagd; vriendelijke man, heeft het direct in gang gezet.

Klantenservice

Twee keer gebeld, beide keren vlot geholpen. Vriendelijk te woord gestaan, maar weinig informatief.

Algemeen

Bestelde een BD-brander, redelijk goedkoper dan de eerstvolgende aanbieder en nog gratis verzending bovendien. Wat men noemt, een Superwinkel!

Verzending

De volgende dag eerst een bevestiging ("Met een supergroet"), wat uren later een teleurstellende mededeling: "Wij hebben van onze leverancier doorgekregen dat het volgende product uit je bestelling op dit moment niet leverbaar is".
Mm.

Klantenservice

Toch maar even contact gezocht:

"Beste Klantenservice,

Een nadere blik op Tweakers leert me dat mijn product volop leverbaar is. Ik verzoek u bij deze uw onderstaande stelling nader te overwegen. Mij dunkt dat verdere bedenkingen aangaande uw leveringsbetrouwbaarheid de Superwinkel geen goed zullen doen."

De Klantenservice betreurt de zaak. Over de hamvraag 'niet leverbaar' danwel 'niet leverbaar voor deze prijs' uiteraard geen woord. Een half uur later het bericht dat de bestelling geannuleerd is en mijn pecunia teruggestort zullen worden.
Mm. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik niet de eerste ben die gepaaid, aan het lijntje en afgewimpeld wordt door de Superwinkel. U is gewaarschuwd.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden over de afhandeling van deze kwestie. Er waren helaas 2 producten gekoppeld aan het door u bestelde product waardoor de prijs niet juist stond vermeld. Helaas kunnen we het door u bestelde product niet leveren, alleen het product wat verkeerd stond gekoppeld (een USB-stick). Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Superwinkel

Algemeen

Printercartridges besteld. Zouden ruim voorradig moeten zijn. Niks ontvangen. Wel geld terug en een kortingscode, maar die is maar 1 maand geldig dus die hadden ze net zo goed niet kunnen geven

Klantenservice

Het argument dat de cartridges niet meer leverbaar zijn is een leugen. De tegemoetkoming van 2,50 is gezien de geldigheid van 1 maand waardeloos.

Algemeen

Cartridges besteld. Zouden ruim voorradig moeten zijn. Niks ontvangen. Wel een kortingscode, maar die is maar 1 maand geldig dus die hadden ze net zo goed niet kunnen geven.

Klantenservice

Het argument dat de cartridges niet meer leverbaar zijn is onzin. De tegemoetkoming van 2,50 is gezien de geldigheid van 1 maand waardeloos.

Algemeen

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en te betalen. Ik heb alleen nooit mijn bestelling ontvangen. Dat terwijk het artikel via de groothandel ruim voorradig was. De prijs voor de artikelen, in mijn geval inktpatronen, was uiterst gunstig, getriggerd door de pricewatch van Tweakers.net bewloot ik gelijk te bestellen.

Verzending

Ik heb nooit wat mogen ontvangen. Aer was wat grondig mis met de voorraadstatus of prijsstelling. Superwinkel had mijns inziens gewoon kunnen leveren, zij het wellicht met wat vertraging.

Klantenservice

Omdat Superwinkel niet leverde, heb ik ze hier op aangesproken, maar daarop nooit meer een reactie gehad. Dat is slecht.

JozB Karma 2,39K
Algemeen

Superwinkel biedt een redelijk duidelijke site met veel keus in producten en scherpe prijzen. Geen klachten dus.

Verzending

Superwinkel valt op door een toch wel speciale service: je kunt je produkt tegen geringe kosten (§2,99 in mijn geval) nog dezelfde dag geleverd krijgen! Ik had mijn bestelling om 12:30u geplaatst en jawel: om 19:30u aan de deur afgeleverd. Petje af.

Algemeen

Was voor mijn aankoop de goedkoopste in de Tweakers.net pricewatch.
Zeer tevreden, als ik hem nog eens tegenkom bij de goedkoopste shops voor een bepaald product, bestel ik direct opnieuw hier!

Verzending

Goede en duidelijke status mails.
Track & trace via e-mail.
Snelle verzending.

Algemeen

Prijs was zoals vooraf in de pricewatch beloofd, bestellen en afrekenen ging snel en prima. Minpunt vind ik dat het product (een Sigma lens) niet door Sigma Benelux geimporteerd is, waardoor het online aanvragen van de nu aangeboden twee jaar extra garantie niet mogelijk is. Dat het een lens betrof welke door Sigma Duitsland geimporteerd is was niet vermeld. Bij insturen van een kopie van de aankoopbon en Europees garantiebewijs is er een kans dat deze alsnog toegekend wordt, maar is wel weer een extra horde.

Verzending

De bestelling werd zoals beloofd dezelfde dag nog verstuurd en kwam de volgende dag aan op het door mij geselecteerde afhaalpunt. Snel en volgens afspraak. Geen klachten wat dat betreft.

De verpakking was naar mijn mening wel ver onder de maat voor een duur stuk optiek en daarom gaan er bij mij twee sterren van af. Het betrof een buitendoos zonder padding, d.w.z. geen schuim, luchtkussentjes o.i.d.. In de buitendoos bevond zich de doos van Sigma zelf met een paar cm ruimte waardoor de Sigma doos dus rammelde in de buitendoos. De lens bevond zich gelukkig in een hoesje met een paar millimeter padding, dus uiteindelijk is deze goed overgekomen. Ik vind het meer geluk dan wijsheid.

Klantenservice:

Heel snel geleverd, ik werd ook heel goed geÔnformeerd via email. Verder keurig verpakt met veel bubble wrap.

Algemeen

Prima bezorging netjes verpakt product. geen slechte ervaring met dit bedrijf. (dit zijn nog een paar woorden om mijn review legitiem te laten zijn want ze houden bij tweakers niet van kort en krachtig)

Goed geleverd.

Algemeen

Makkelijk bestellen, goed via de mail op de hoogte gehouden over de bestelling, snel geleverd.

Verzending

Goed verpakt verzonden. Waargemaakt wat ze mailde.

Scorekaart voor Superwinkel.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg