×

Help Tweakers weer winnen!

Superwinkel.nl

1.090 producten en 1.267 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Superwinkel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Printercartridges besteld. Zouden ruim voorradig moeten zijn. Niks ontvangen. Wel geld terug en een kortingscode, maar die is maar 1 maand geldig dus die hadden ze net zo goed niet kunnen geven

Klantenservice

Het argument dat de cartridges niet meer leverbaar zijn is een leugen. De tegemoetkoming van 2,50 is gezien de geldigheid van 1 maand waardeloos.

Algemeen

Cartridges besteld. Zouden ruim voorradig moeten zijn. Niks ontvangen. Wel een kortingscode, maar die is maar 1 maand geldig dus die hadden ze net zo goed niet kunnen geven.

Klantenservice

Het argument dat de cartridges niet meer leverbaar zijn is onzin. De tegemoetkoming van 2,50 is gezien de geldigheid van 1 maand waardeloos.

Algemeen

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en te betalen. Ik heb alleen nooit mijn bestelling ontvangen. Dat terwijk het artikel via de groothandel ruim voorradig was. De prijs voor de artikelen, in mijn geval inktpatronen, was uiterst gunstig, getriggerd door de pricewatch van Tweakers.net bewloot ik gelijk te bestellen.

Verzending

Ik heb nooit wat mogen ontvangen. Aer was wat grondig mis met de voorraadstatus of prijsstelling. Superwinkel had mijns inziens gewoon kunnen leveren, zij het wellicht met wat vertraging.

Klantenservice

Omdat Superwinkel niet leverde, heb ik ze hier op aangesproken, maar daarop nooit meer een reactie gehad. Dat is slecht.

JozB Karma 2,35K
Algemeen

Superwinkel biedt een redelijk duidelijke site met veel keus in producten en scherpe prijzen. Geen klachten dus.

Verzending

Superwinkel valt op door een toch wel speciale service: je kunt je produkt tegen geringe kosten (¤2,99 in mijn geval) nog dezelfde dag geleverd krijgen! Ik had mijn bestelling om 12:30u geplaatst en jawel: om 19:30u aan de deur afgeleverd. Petje af.

Algemeen

Was voor mijn aankoop de goedkoopste in de Tweakers.net pricewatch.
Zeer tevreden, als ik hem nog eens tegenkom bij de goedkoopste shops voor een bepaald product, bestel ik direct opnieuw hier!

Verzending

Goede en duidelijke status mails.
Track & trace via e-mail.
Snelle verzending.

Algemeen

Prijs was zoals vooraf in de pricewatch beloofd, bestellen en afrekenen ging snel en prima. Minpunt vind ik dat het product (een Sigma lens) niet door Sigma Benelux geimporteerd is, waardoor het online aanvragen van de nu aangeboden twee jaar extra garantie niet mogelijk is. Dat het een lens betrof welke door Sigma Duitsland geimporteerd is was niet vermeld. Bij insturen van een kopie van de aankoopbon en Europees garantiebewijs is er een kans dat deze alsnog toegekend wordt, maar is wel weer een extra horde.

Verzending

De bestelling werd zoals beloofd dezelfde dag nog verstuurd en kwam de volgende dag aan op het door mij geselecteerde afhaalpunt. Snel en volgens afspraak. Geen klachten wat dat betreft.

De verpakking was naar mijn mening wel ver onder de maat voor een duur stuk optiek en daarom gaan er bij mij twee sterren van af. Het betrof een buitendoos zonder padding, d.w.z. geen schuim, luchtkussentjes o.i.d.. In de buitendoos bevond zich de doos van Sigma zelf met een paar cm ruimte waardoor de Sigma doos dus rammelde in de buitendoos. De lens bevond zich gelukkig in een hoesje met een paar millimeter padding, dus uiteindelijk is deze goed overgekomen. Ik vind het meer geluk dan wijsheid.

Klantenservice:

Heel snel geleverd, ik werd ook heel goed geļnformeerd via email. Verder keurig verpakt met veel bubble wrap.

Algemeen

Prima bezorging netjes verpakt product. geen slechte ervaring met dit bedrijf. (dit zijn nog een paar woorden om mijn review legitiem te laten zijn want ze houden bij tweakers niet van kort en krachtig)

Goed geleverd.

Algemeen

Makkelijk bestellen, goed via de mail op de hoogte gehouden over de bestelling, snel geleverd.

Verzending

Goed verpakt verzonden. Waargemaakt wat ze mailde.

Scorekaart voor Superwinkel.nl

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg