Gebruikers over webshop VOP Telecom
Review toevoegenEerste keer via VOP Telecom besteld en alles is goed verlopen
Als iemand om vraagt voor een shop voor een nieuwe telefoon dan kan ik ze zeker aanbevelen.
Ik had geen problemen bij het bestellen en betalen. De site heeft wel een heel kale stijl, kan wel een opfrissen gebruiken.
Overzichtelijke en eenvoudige website.
Gemakkelijk bestellen.
Uitzonderlijk lage prijzen.
Tot wel 20% goedkoper dan in Nederland.
Verbazend, maar toch waar.
Ja, vrijdag rond 18u00 besteld, paar uur later informatie dat telefoon verzonden is en zaterdag ochtend netjes in huis.
Kan niet sneller.
Goed zo.
De site zit prima in elkaar en is eenduidig. Geen poespas maar gewoon recht toe recht aan met duidelijke navigatie.
VerzendingVertraging bij de transporterende partij werd netjes aan mij gemeld met reden. Dat zie je niet vaak.
makkelijk te navigeren op de site en geweldige service. Overigens is het proces tot je besteling zelf simpel en te volgen voor iedereen.
Verzendingvrijdag bestelt, zaterdag thuis. Zelf was ik verbaasd dat het product op zaterdag (5 december) bezorgd was, het was immers Pakjesavond. Zeer tevreden!
Klantenservicezeer snelle service. Zelf had ik een vraag over de verzending, wat binnen een uur beantwoord was door een vriendelijke medewerker.
Via de Pricewatch zag ik een mooie aanbieding van de Samsung 850 EVO 250GB. Bestellen ging niet helemaal soepel (website werkte niet helemaal soepel, opeens bezorgkosten, opeens geen bezorgkosten). Na bestelling direct een melding gekregen over vertraging. Uiteindelijk het product met wat horten en stoten na 6 dagen ontvangen. Website voelt ook wat instabiel aan en krijg er soms foutmeldingen op.
Hoe dan ook, ik heb mijn spullen en over de vertraging was ik geïnformeerd. Daarom "Goed" van mijn kant.
Een halfuur na de bevestigings-e-mail een bericht over vertraging gekregen i.v.m. vertraging bij de koerier. In plaats van de volgende dag (donderdag) zou dit de dag erna (vrijdag) worden. Uiteindelijk is het product op maandag (3 á 4 dagen later) gearriveerd.
Het is jammer dat her product niet op vrijdag geleverd werd, waardoor het weekend de levering nog verder uitstelde. Gelukkig had ik geen haast met het product.
Bovendien had ik een DHL tracker waarbij ik in ieder geval kon zien dat het onderweg was. Maar DHL is geen fijne partij, andere pakketjesboeren kunnen het beter en sneller volgens mij.
Daarom een ruime "Voldoende" i.p.v. een magere "Goed".
Was veruit de goedkoopste. Bestellen en betalen was duidelijk en gemakkelijk. Ondanks Sinterklaasdrukte erg snel geleverd.
Enige optie was thuis bezorgen. Afhaalpunt was niet mogelijk.
Via tweakers gekeken wie de goedkoopste was. Ik heb wel even gegoogled op VOP want ik kende het bedrijf niet. Alles ging prima IPhone keurig de volgende dag geleverd.
KlantenserviceDit zou ik echt niet weten ik heb geen contact met ze gehad, dit was ook niet nodig.
Had eerder al urbeats hier besteld. Na goede ervaring hier ook maar de s6 edge gekocht. Op 3 december besteld en tot mijn verbazing 4 december al in huis. Ook al was het met die drukte rond sinterklaas dus nog steeds binnen 1 dag geleverd. Alleen mijn track en tracé code kwam later, toen was het pakketje al binnen, al weet ik niet of dit aan voptelecom of de bezorgdienst ligt
Eerste keer via VOP Telecom besteld en dit beviel mij prima! Mocht ik of iemand om mij heen een nieuwe telefoon oid nodig hebben dan kom ik hier zeker terug! lage prijzen!!!
Verzendingverzending was goed verpakt, geen onnodig groot pakket. Enkel het Track&Trace nummer liet op zich wachten. Ook Werd ik niet voldoende geïnformeerd over hoe laat de bezorgen kwam, maar dit heeft niets te maken met VOP Telecom! Dit komt op naam van DHL!
KlantenserviceSuper klantenservice, paar keer gemaild over het een en ander en kreeg snel reactie van VOP Telecom! zo ontbrak het factuur bij aflevering en deze kreeg ik na 5 minuten toegestuurd in m'n mailbox.
Aanrader!
Samsung EVO 850 besteld voor een zeer nette prijs.
Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Veel betalingsopties.
voor 22:00 uur besteld morgen is huis is helaas niet helemaal gelukt.
Het is 1 dagje later geworden.
Keurig een mailtje gehad dat de zending vertraagt was. zelf had ik deze over het hoofd gezien dus ik was al weer gaan bellen (ongeduldig type). Ik ben keurig en vriendelijk te woord gestaan en er is wel 3 keer excuus door ze aangeboden.
Ik zou er zo weer wat bestellen.
Huawei P8 lite besteld. Goede prijs en ook het bestellen gaat prima. Verder een duidelijke overzichtelijke site.
VerzendingDe verzending wordt gedaan met DHL. Voor 22.00 besteld is volgende werkdag in huis. Maandag middag besteld en ik heb uiteindelijk donderdag mijn gsm ontvangen. De tracking van DHL wordt erg laat bijgewerkt en van de bezorgtijden kan je niet op aan.
KlantenserviceVerschillende keren gemaild hoe het nu zit met het pakket. Netjes beantwoord retourmailtje binnen enkele uren
Via de site kon ik zeer makkelijk bestellen. Helaas kreeg ik een uur later bericht dat mijn gsm tijdelijk uitverkocht was, maar dat hij binnen een paar dagen er weer zou zijn. Een paar dagen later inderdaad bericht ontvangen dat de gsm naar me opgestuurd was. keurig een tracking code ontvangen en DHL heeft het heel goed afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.
VerzendingLevering was zeer snel gedaan door DHL. Pakketje was goed verzorgd aangeboden en de gsm was goed verpakt.
Zeer Slecht. Op 29 november heb ik mijn bestelling geplaatst, en vandaag (4 december) heb ik mijn telefoon nog steeds niet in ontvangst mogen nemen. DHL weet niet waar mijn pakket zich bevind, kan me niet verder helpen en adviseerde me tot VOP Telecom te wenden. VOP Telecom heb ik mails gestuurd, waar ik geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook heb ik meerdere malen telefonisch contact geprobeerd te krijgen, maar helaas wordt er telkens niet opgenomen. Aanstaande maandag ga ik voor langere tijd op reis, en ik ervaar deze zorgen om mijn (betaalde en niet afgeleverde) telefoon als zéér vervelend. Wanneer je betaling al gedaan is, is het moeilijk/onmogelijke om deze (vanuit het buitenland) gestorneerd te krijgen.
Verzendingproduct niet afgeleverd, terwijl er in track&trace 'afgeleverd'staat. Na bellen blijkt dat niemand weet waar mijn pakket zich momenteel bevind.
KlantenserviceGEEN. Telefonisch contact onmogelijk / Mails worden niet beantwoord. Je wordt genegeerd
Maandagmiddag mijn smartphone besteld, en uiteindelijk "pas" donderdagmiddag geleverd. Niet zoals op de website dus gezegd wordt "morgen in huis". Maar goed, ik had geen haast. Wel jammer dat de verzegeling van het doosje verbroken was en dat de telefoon op Roemeens stond ingesteld. Heeft heel wat tijd gekost om de taalinstellingen aan te passen naar Nederlands. Telefoon is wel in goede staat verder.
VerzendingPakketje werd met DHL verstuurd. Site van DHL had ik niets aan om mijn bestelling te volgen, want deze werd telkens pas uren later bijgewerkt. Zelfs na aflevering van het pakketje (waarvoor ik niet hoefde te tekenen!) stond er op de DHL-site nog dat de bezorger onderweg was.
KlantenserviceIk heb een account aangemaakt op de site van VOP Telecom, maar die werkt helemaal niet. Er staat niets in als je ingelogd bent. Gelukkig kreeg ik na een mail aan de klantenservice mijn factuur in PDF opgestuurd.
Overzichtelijke, snelle site met heldere beschrijving van het product. Ook de bestellingsmodule is duidelijk en helpt je het proces te doorlopen.
VerzendingDe bestelling ging snel en was via de site van DHL goed te volgen. Ik had aangegeven dat ik dinsdag er overdag niet was met het verzoek woensdag te bezorgen. Uiteindelijk kon het product 's avonds ook bezorgd worden. Top.
Bestelproces werkt vlekkeloos. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden in welk proces je pakketje zich bevind. Levering was ook top. S'middags besteld en volgende dag om half 10 al in huis! En natuurlijk de laagste prijs!
VerzendingLevering snel. Vrijdag rond 5 uur besteld, en zaterdag ochtend al in huis. Pakketje was ook goed verpakt.
KlantenserviceMailtje gestuurd of ze de factuurbon naar mij toe konden sturen. Binnen 1 dag al een antwoord met de factuurbon als bijlage,
Tweakers Pricewatch, super handig... Zoekende naar een SSD en kom uit op de Site van VOP Telecom.. Ik dacht dat is een nette prijs die wil ik bestellen, stop de SSD in mijn winkelwagen, kijk verder op de site of ze ook een Satakabel bijleveren / bij te bestellen is.. Wil uiteindelijk afrekenen en ineens is die van 70 naar 80 gegaan.. Dit terwijl hij in de winkelmand zat om af te rekenen.. Stuur ik een mail en krijg te horen ze willen wel 2 euro terug storten.. Gaat mij niet om het geld maar dit principe vind ik een slechte service..
Beste Martin
De prijs van de SSD schijf die we op onze webshop aanbieden schommelde vandaag inderdaad tussen 70 euro en 80 euro. Indien u deze nog wilt bestellen voor 70 euro kunnen we u een betaallink doorsturen. Het voorval heeft niets te maken met bingo maar sterke concurrentie met andere webshops. Aangezien we de laagste prijsgarantie bieden worden de prijzen meermaals per dag gewijzigd.
We hopen op uw begrip en wachten op een antwoord.
Mvg, VOP Telecom
Het bestelproces werkt vlekkeloos. Er komen direct keurige mails terug. Wel had ik eerder het toestel al laten reserveren, maar je moet zelf steeds even kijken of het toestel opnieuw op voorraad is. Dat kan zomaar gebeuren.
VerzendingNa 24 uur was er nog niets. Ook de beloofde track en trace code kwam niet direct. Na een mailtje mijnerzijds kwam er direct een code, het pakje volgde nog dezelfde dag. Dus binnen 48 uur, prima.
Het pakje arriveerde in perfecte staat.
Direct een adequate reactie op mijn mailtje.
Er zit geen factuur bij de bestelling. Die factuur moet je vanuit je account printen. Maar wat als je geen account hebt aangemaakt bij de bestelling?
Ik dus later alsnog een account aangemaakt, maar die is blanco!, Ook zit er een fout in de adresinput van de account. Je kunt geen adres invoeren en dat wordt dan door het systeem als fout aangemerkt....
Makkelijke bestelling, overzichtelijke website met zeer hoog bestelgemak.
overzichtelijke menu's en kort maar duidelijk toeglicht. Top!
zeer netjes verpakt + gratis in huis de volgende dag.