AllSmart

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De voorraad op de website wordt niet juist gecommuniceerd met de klant. Daarnaast slechte bereikbaarheid van de klantenservice.

Verzending

Ongeveer 2,5 week op mijn product moeten wachten, terwijl er op de website wordt geadverteerd dat er binnen 2 werkdagen geleverd wordt.

Klantenservice

Telefonische bereikbaarheid van klantenservice is erg teleurstellend. Weinig tot geen respons, email wordt gemiddeld na 7 dagen beantwoord. Slechte zaak.

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk en snel. De bestelling was ook snel binnen en was blij verrast dat AllSmart zonder bijbetaling een mooier systeem (Zipatile) heeft verstuurd aangezien de andere niet vooradig was.

Ik ben helemaal tevreden!

Verzending

Levering was zeer snel en de spullen zijn netjes verpakt. Geen op- of aanmerkingen.

Klantenservice:

Alles was in orde. Goede informatie over de producten en op tijd geleverd.
Geen verzendkosten is een pré.

Algemeen

Het is een site voor Domotica/Smarthomes.
Mijn product was makkelijk te vinden (Philio PHI_PST02-1A) en had een goede prijs inclusief de verzendkosten.
De site is overzichtelijk.
Levertermijn goed aangegeven.
Hun communicatie is goed.
Het artikel was goed verpakt met luchtkussens en om-doos.

Verzending

Op 29 dec 's avonds om 22.00 besteld en op 30 dec is het verzonden, vlak voor Oudjaar dus.
Ondertussen per e-mail een bevestiging gekregen van de bestelling en een volgende e-mail met factuur. Toen de bestelling was verzonden volgde ook een e-mail.
Wellis waar zonder vermelding van Track&Trace, maar één e-mail was voldoende om dit ook te krijgen.
De verlader was GLS in Duitsland. Door de feestdagen en de locatie kwam het pakje op 4 januari aan.

Algemeen

Alles goed verlopen, ook de bijstelling van de factuur voor wat betreft de gratis verzending.

Verzending

Prima proces, per mail word je goed geïnformeerd over de vorderingen in het leveringsproces.

Klantenservice

Prima website/leverancier. Alles in orde en tegen concurrerende prijzen.

Klantenservice:

Zeer nette shop. Eerst navraag gedaan of het product op voorraad was, hier kreeg ik zeer snel antwoord op en de verzending gebeurde zoals beloofd. De volgende dag werd het pakketjes netjes verpakt geleverd door PostNL.

Algemeen

Prijs is laag. Geen verzendkosten.
Enige puntjes zijn dat het afrekenproces een wat onhandige layout heeft en dat de verzendkosten pas later in het proces eraf gehaald worden.

Verzending

Verzending op tijd. Ik mis alleen de track&trace.

Algemeen

Een nette website met een overzichtelijke productbeschrijving. De prijzen zijn scherp en zonder afleverkosten. Deze laatste worden in 1e instantie wel getoond maar bij het afrekenen niet doorbelast.

Verzending

Snel bezorgd via de post en goed verpakt

Algemeen

Duidelijke website, scherpe prijzen, groot assortiment. Prettig dat ik zonder extra kosten met Paypal kon betalen.

Verzending

Bestelling is snel geleverd. Geen track & trace maar wel gratis.

Algemeen

Aanschaf home automation van Fibaro gedaan bij Allsmart, prima en snel geholpen en binnen een aantal dagen bezorgd. Keurige verpakking, kan er niets negatiefs over vertellen. Prijzen zijn op moment van schrijven ook scherp, via Paypal betaald en dat kost uiteraard iets meer maar geeft extra zekerheid.

Verzending

Levertijd werd op aanvraag afgegeven, de spullen zijn inderdaad keurig op tijd geleverd. Verpakking was prima, niets mis mee.

Klantenservice

Over de klantenservice kan ik nog niet veel zeggen. Een vraag die ik na de levering had werd de volgende dag beantwoord maar dit zal wel goedkomen, had niets met de order te maken maar meer van technische aard. Indien dit negatief gaat verlopen zal ik dat hier melden.

Scorekaart voor AllSmart

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk