Shop4power

243 producten en 248 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Shop4power

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Snelle en goede levering tegen zeer scherpe prijzen. Bestel al jaren mijn accu's voor diverse APC's bij deze shop. Let op; accu's worden geleverd zonder de kabelsets, deze kun je gewoon van de huidige accu's overzetten. Mede daardoor kost het vervangen van de APC accu ongeveer de helft van een originele. Ze leveren PBQ accu's, welke vaak nog net even meer vermogen hebben dan de originele APC varianten (welke ook echt niet door APC zelf gemaakt worden hoor ;-) ). Ook voor diverse andere power producten kun je hier terecht, en ook die zijn scherp in prijs. Ook mijn PoE injectors komen ook van deze shop en draaien al jaren prima.

Verzending

Toen ik een defect accu pack had en haast had met vervanging werd ik zelfs gebeld en werden de accu's nog diezelfde avond bezorgd.

Klantenservice

Nooit problemen gehad, maar deze webshop is niet te beroerd om je te bellen als ze vragen hebben, maak ik niet vaak mee bij andere shops

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Ik was opzoek naar PoE splitters die het voltage van de PoE switch kan omzetten naar een lager voltage(5V). Na lang zoeken kwam ik bij shop4power terecht. Ik heb deze shop op m'n verzoek toe laten voegen aan de pricewatch omdat deze er nog niet instond en het mij handig leek voor andere Tweakers.

De website oogt zeer goed. De menu-indeling kan wellicht anders nu moet je door veel menu's om het product te zoeken. Als alternatief kun je natuurlijk de zoekbalk gebruiken maar om lekker te struinen is het toch iets te omslachtig.

Verzending

De producten kwamen met de DPD. De levertijd van de producten stond op 48 uur. Ik kreeg ze binnen 24 uur aangeboden. Wellicht dat de klant in de toekomst een verzendbevestiging kan krijgen met een track&trace nummer. Desalniettemin ben ik zeer te vreden, pakket was goed ingepakt.

Scorekaart voor Shop4power

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie