Bax-shop.nl | Bax Music

1.119 producten en 1.178 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Ik kocht de Console 1 fader als b-stock, en liet hem een tijdje op de plank liggen voor ik hem ging gebruiken. Toen bleek dat de licentie/registratie code er niet meer bijzat en de hardware onbruikbaar is zonder die code, werd ik afgescheept met een "jammer, dan had je hem maar binnen 30 dagen moeten gebruiken".

Softube wil mij ook niet tegemoetkomen zonder dat ik eerst een plugin van ze als extra aanschaf. Dat vind ik overigens nog beroerder, want de standaard console 1 software is gewoon gratis bij de hardware dus waarom geef je me geen licentie dan?

Verzending: Score: 2

Algemeen

Basversterker besteld en geleverd gekregen. Helaas was de basversterker beschadigd (hoogstwaarschijnlijk is dit bij producent gebeurd). Retourzending aangevraagd en na 2 dagen werd deze door DHL opgehaald.
Dit was een maand geleden en tot op heden nog geen reactie van Bax. Gemaild met de klantenservice dat de retourzending 3 weken geleden was uitgevoerd en kreeg als reactie "Het pakket is volgens DHL nog naar ons onderweg" Daarop contact gezocht met DHL en die gaven aan dat het pakket 3 weken geleden als was overgedragen aan Bax. Hierop opnieuw een email gestuurd met deze bevinding naar Bax, maar zit al meer dan een week op enige reactie van Bax te wachten.
Oorspronkelijk wilde ik een gelijke versterker als die ik beschadigd had ontvangen, maar gezien hoe Bax hiermee omgaat hoeft dit voor mij niet meer. Wil gewoon mijn geld terug.

Bax had het geld, wat besteed is aan de TV commercial, beter kunnen besteden aan het eigen personeel en het logistieke proces. De nieuwe klanten die je met de commercial binnen haalt, vliegen net zo hard weer uit uit door zo met klanten om te gaan. Heel jammer.

Verzending

Basversterker was gestuurd in alleen originele fabrikant doos. Er zat geen extra doos omheen. Dus matige bescherming.

Klantenservice

De klantenservice schuift de schuld op DHL, terwijl de retourzending door DHL al na 3 dagen was overgedragen aan Bax. Op de 2e email na meer dan een week nog geen enkele reactie

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat je al zo lang aan het wachten bent op een oplossing. Mocht je in de mogelijkheid zijn, stuur je ons dan een bericht via Facebook of Twitter met verwijzing naar deze review? Via die manier kunnen we je snel verder helpen.

Algemeen

Website zit zeer goed in elkaar. Ik heb geprobeerd met het maken van deze revieuw om echt een slecht iets van de website te vinden. Dit is mij gewoon niet gelukt. Overzichtelijk, uitgebreide filter opties en zeer goede prijzen. Zeer tevreden met de gehele zaak.

Verzending

Zeer tevreden met de verzening. Al meerdere keren hier bij Bax besteld en altijd snel en netjes in huis. Goed verpakt en nooit schade gehad aan pakketen en producten.

Klantenservice

Mocht je toch een vraag hebben omdat toch net iets niet is wat je dacht te zijn of een kabeltje te kort wordt je daar heel netjes mee geholpen. Ze komen met een mooi passende optie en willen je altijd helpen jou issue te verhelpen.
Zeer zeer tevreden

Verzending: Score: 3

Algemeen

Al vaak besteld bij Bax, tot nu toe altijd naar tevredenheid. Ruime keuze en vaak nette prijzen voor de dingen die ik bestel. (studiospullen)

Verzending

Levering (via DHL) duurt vaak een dag of twee langer, en ik heb in het verleden ook al een paar keer meegemaakt dat wij een "niet thuis"-melding kregen terwijl er wel de hele tijd iemand aanwezig was.

Hier moet ik wel bij zeggen dat dit al een flinke tijd geleden was, en dat de meest recente bestelling wel beter ging. De bestelling kwam alleen een dag te laat aan, maar dat was ook wel logisch met de drukte rond Sinterklaas. Contact aan de deur was verder vriendelijk en correct.

Klantenservice

Een aantal jaar geleden één kapot product ontvangen, maar deze werd ook snel weer omgewisseld.

Algemeen

Koptelefoon besteld; ze hadden de laagste prijs (en nog voorraad). Volgende dag goed verpakt in huis.

Verzending

Goed ingepakt zodat de losse producten niet konden schuiven in de doos. Geen plastic troep als vulmiddel papieren proppen, veel makkelijker met recyclen.

Algemeen

Meer stuk dan hersteld, nadien belogen!

Al jaren klant bij BAX shop, talloze keren probleemloos besteld en goed geholpen... Maar nog nooit te maken gekregen met hun rampzalige reparatieservice.
Eind juli, na lang overwegen, een synth gekocht (Prophet Rev2, 16 voice), eind oktober deed hij ineens niets meer. Ik begrijp heel goed dat BAX hiervoor niet verantwoordelijk is, ik mocht hem terugsturen voor reparatie. Vrijdag 27 november had ik hem na 5 weken terug. Hij werkte weer, maar dat was blijkbaar het enige wat de reparateur iets kon schelen. Het voorpaneel zat er niet goed op, LEDjes die normaal gezien door het paneel steken waren helemaal weggedrukt onder het paneel. Een van de knoppen die normaal gezien een 'click' geeft als feedback zit helemaal ingedrukt en werkt niet meer zoals het moet. Tot overmaat van ramp werken de pitch en mod wheels niet zoals het zou moeten. Als je het mij vraagt heeft hier een prutser aan gewerkt en ervoor gezorgd dat ik er al lang spijt van heb een investering van 2000EUR bij BAX shop gedaan te hebben.

Update 7/12/20
Na 4 keer proberen iemand aan de lijn gekregen die ervoor gezorgd heeft dat ik een nieuwe toegestuurd zou krijgen. Dat was de enige voorwaarde waaronder ik het toestel nogmaals op zou sturen. Eenmaal bij hen aangekomen blijkt nu dat ze het toestel TOCH zelf weer gaan repareren.

Had ik dat geweten had ik hem zeker niet terug gestuurd, maar hem naar een reparateur met verstand van zaken gestuurd!

Schandalig hoe er met de klanten wordt omgegaan.
Mij zien ze niet meer terug bij BAX!!!

Klantenservice

Er wordt telkens beloofd om terug te bellen, maar zonder gevolg!
Mails worden ook niet beantwoord.
Aan service is natuurlijk geen geld te verdienen! Ronduit schandalig!

Beste Levi,

Bedankt voor jouw review. We hebben ook op jouw review via Trustpilot gereageerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

ik koop al jaren bij bax onlangs kabel besteld voor mijn 5 kabels had ik in andere muziek winkel nog euro s te kort voor een kabel .de kwaliteit van de kabels zijn uitstekend moeten niet onder doen voor de duurdere kabels top .

Verzending

de levering was hier op 3 dagen van Nederland (er was en weekend tussen ) maar is nog top ondanks de corona

Klantenservice

als je en vraag hebt over en product kan je mailen bellen enz je bent vlug en uitstekend geholpen .dat is toch top de dag van vandaag .je kan zelf inlichtingen vragen ook al is produkt bij hen niet aanwezig top top top

Algemeen

Altijd erg fijne ervaringen met Bax-shop gehad. Duidelijke en vlotte communicatie met de klantenservice. Duidelijke site. Prima prijzen. Tijdige verzending.

Waar ze echt in uitblinken is hun coulante retourbeleid wat het mogelijk maakt een product uitgebreid te testen en zonder opgave van reden terug te sturen. Heb hier eenmaal gebruik van gemaakt bij het aanschaffen van een synthesizer.

Algemeen

Een tijdje geleden heb ik een Fender mexican stratocaster gekocht bij de bax webshop. Goeie prijs en een snelle levering. Na mijn eerste positieve ervaring ben ik een aantal keer in de winkel in Amsterdam geweest voor accessoires en ben ook daar niet teleurgesteld. Het is een mooie winkel met alles wat je nodig hebt en het is nooit een probleem om bijvoorbeeld een gitaar te proberen. Absoluut een aanrader!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Fijne verzending je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Product goed in gepakt geen beschadigingen . En werkt naar behoren.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik had een B-stock gitaar amp gekocht, waar een knop defect van was. Hier prima hulp mee gekregen en vrij snel een nieuwe amp waar ik niet de volle nieuwprijs voor hoefde te betalen!

Verzending

Verzending is eigenlijk altijd snel (behalve als het aangegeven staat bij het product). Voor dit product had ik vrij snel mijn nieuwe amp.

Klantenservice

Vriendelijk en kwamen met een goede oplossing.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Vier weken wachten op reparatie van een defect sustainpedaal (garantie) ipv even een nieuwe sturen (waarde 16 euro)

Klantenservice

Twee dagen wachten voor helpdesk tijd voor je heeft. Vervolgens vier weken om een defect (als in definitief kapot) sustainpedaal "te laten repararen".
Waarom niet gewoon een nieuwe gestuurd in de garantie. Voor 16 euro ! Heb ik ook voorgesteld. Wilden ze niet.
Drie keer raden waar ik nooit meer iets bestel.

Beste Wim,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben je inmiddels via Twitter meer informatie gegeven. Mocht je er verder nog vragen over hebben, stel ze dan gerust.

Algemeen

Ik heb op 2-10-2020 2 Telecaster Twang elementen besteld, betaald en een bevestiging ontvangen van levering in week 45.
Deze week (week 45) gevraagd wanner het geleverd gaat worden. Tot mijn verbazing te horen gekregen dat de levering in week 13 2021 zal plaats vinden.
Uiteraard ga ik daar niet op wachten, bij de concurrent heb ik het binnen 1 week in huis.
Ik heb een alternatief aangegeven of anders gevraagd mijn geld terug te mogen ontvangen.
Nu krijg ik geen enkele reactie van de Helpdesk van Bax meer terug. misschien zijn ze op die afdeling wel erg druk met van alles, maar ik verwacht toch een
beetje snel antwoord. Jaren bestel ik al bij Bax, maar dit was de laatste !!....Dus Helpdesk reageer svp eens op mijn vragen !!!

J106144818 (1200029897)

J106144818 (1200029897)

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We zien dat je inmiddels contact met ons hebt gehad. De bestelling is geannuleerd. Jouw aankoopbedrag staat binnen een paar dagen op jouw rekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

Het aanbod van Bax Music is zeer uitgebreid. Producten worden in verschillende prijs- en kwaliteitssegmenten aangeboden. Weinig of veel budget, beginner of gevorderde, amateur of professional, bij Bax Music kun je terecht!
De service is uitstekend omdat er kenners en ervaringsdeskundigen werken bij Bax. Zij kunnen je altijd goed helpen en adviseren over je aankoop.
De producten zijn altijd scherp geprijsd en snel geleverd. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Een winkel waar je van op aan kunt!

Verzending

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Algemeen

Goede en overzichtelijke site,er is veel op voorraad en goede selectie van artikelen met keurige prijzen. Keuze in eurorack modules mag wel nog veel groter worden, dan kan ik deze ook bij bax bestellen.

Verzending

Alles was goed verpakt in een stevige doos. Niets op aan te merken.

Algemeen

Duidelijke website. Goede producten met duidelijke omschrijving. Prijs kwaliteit is ook alrijd goed. En met regelmaat acties.

Verzending

Altijd de volgende dag binnen. Geen kapotte dozen en geen verkeerde producten.

Klantenservice

Ze helpen altijd. Ook na een bestelling wanneer er nog vragen zijn

Algemeen

Het is een fijne site met groot aanbod, levert producten op tijd en ze geven goed advies

Verzending

Ik heb tot op heden al mijn producten op tijd gekregen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

n plaats van de volgende dag het binnen te hebben, krijg ik het pas 4 dagen later. Corona mag geen smoes meer zijn om dingen later te bezorgen. Genoeg werklozen nu die kunnen gaan bezorgen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Onze excuses dat de bestelling niet tijdig bij je is geleverd. We weten niet exact wat de reden was van de vertraging, maar het kan wel eens voorkomen dat een pakket door onvoorziene omstandigheden later wordt geleverd.
We hopen dat je, desondanks de vertraging, tevreden bent over jouw aankoop.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Over het algemeen zal je denk ik bij deze shop geen problemen ondervinden als alles op voorraad is, maar ze zijn niet eerlijk over de levertijd van producten.

De levertijd kan op paar uur tijd veranderen van 12 weeken naar 6 weeken en een dag later is het ineens 'snel leverbaar binnen 4 dagen' om vervolgens weer omhoog te gaan. Daar heb je dus niets aan. Liever een statische termijn van XX weeken.

Verzending

De producten waren netjes en goed verpakt, evenals op de beloofde datum geleverd.

Klantenservice

Gezien één van de bestelde producten een onbekende levertermijn had, heb ik besloten om dat deel van de order te annuleren. Na een facebookberichtje te hebben gestuurd(daar zouden ze sneller reageren dan mail), voor annulatie van product X en over te gaan op terugbetaling binnen de 7 werkdagen.

Dit gingen ze voormij inorde maken en dit hebben ze ook gedaan gehad.

Algemeen

Regelmatig bestel ik spullen bij Bax en…
Regelmatig bestel ik spullen bij Bax en dat gaat bijzonder goed. Vandaag besteld morgen in huis geen probleem. Niet op voorraad dat kan je altijd zien op de zeer gebruiksvriendelijke website van Bax. Ruilen of retour zenden van gekochte product geen probleem. Garantie op producten prima geregeld. Over de prijs kwaliteit verhouding kan ik kort zijn, heel goed. Ik weet niet meer wat ik moet vertellen ben al jaren klant bij Bax en ik wil niet anders .
I LOVE BAX

Verzending

Gewoon goed ,altijd goed verpakt en op tijd geleverd.

Klantenservice

Heb er een keer gebruik van moeten maken, en er een prettige ervaring mee. Het kleine (software) probleempje was gauw opgelost.

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie