Bax-shop.nl | Bax Music

1.119 producten en 1.178 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

I bought a DDJ 400 and It arrived 3 days later, all was good and I loved the product. All in their page is easy to find, it is all well organizated and it was easy to pay. No more to say, I loved Bax Music Store.

Verzending

The delivery was before the espected (to be exactly 2 hours before the estimated) so it was all good, the package was well organizated so nothing could break meanwhile the transportation and it got delivered in a good condition. So happy of the presentation.

Klantenservice

Also I had a problem with the page because I bought 2 instead of one but I talk with them and they answer me fast and it help me a lot. Now I have to return one and all will be ok.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Ik ben in het algemeen niet te spreken over Bax-Music met de ervaring die ik heb opgedaan, jammer jongens!

Verzending

Defect product aangemeld. Alles van mij kant netjes afgehandeld en krijg hetzelfde product na vier week terug, DOA! Er is dus niks aan gedaan. Ik heb nog nooit een statusupdate mogen ontvangen of enige bericht dat ik mijn product retour kreeg. Ook was de originele verpakken flink (pardon my french) verkracht.

Het pakket is inmiddels weer met retour gegaan, ik laat het hier niet bij.

Klantenservice

Van klantenservice moet ik niks van hebben want het bedrijf is tamelijk moeilijk te bereiken en dus onaantrekkelijk. Ik kreeg telkens een ‘invaller’ aan de telefoon die tot heden niks te bieden heeft dan loze belofte.

Via mail gaat het ook stroef! Een statusupdate opvragen wordt door een niet geïnteresseerde onfatsoenlijke medewerker beantwoord. Ik ‘MOET’ maar vier weken wachten op enig bericht.

Algemeen

Persoonlijk ben ik vrij simpel met bestellen. Ik zoek eerst op welk product ik wil, vergelijk de prijzen met winkels en wil binnen ~2-3 minuten hebben afgerekend. Dit is precies waar Bax-Shop aan voldoet. Een winkel met veel aanbod, en verschijnt daardoor bij vrijwel elke zoekterm naar een audio product bovenaan. Afrekenen gaat snel, en het word snel geleverd. Netjes ingepakt het product werkt zoals hij hoort te werken.

Niks op aan te merken en ik doe er graag mijn volgende bestelling weer.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Heb al aardig wat keren producten besteld bij Bax (7 keer sinds 2014). Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in dit proces.

"Alle producten zijn op voorraad en we zullen je bestelling zo snel mogelijk versturen." Achteraf is het hoofdproduct wat ik heb besteld op nalevering geplaatst en komt deze "Mogelijk" over 3 weken binnen. Hier kwam ik pas achter toen er maar een product bij de levering zat. Hier moest ik achter komen toen ik in de bijlagen keek van de PDF's. (Edit: Dit is blijkbaar toch geleverd de dag erna, al was hier niet goed over gecommuniceerd)

Probeer ik te bellen, krijg ik iemand aan de lijn die geen bevoegdheden heeft.

Verzending

Product krijg ik blijkbaar pas over 3 weken. (Edit: Dit is blijkbaar toch geleverd de dag erna, al was hier niet goed over gecommuniceerd) Het andere product dat ik heb ontvangen lijkt gebruikssporen (veel stof, vies) te hebben. Dit geeft mijn geen gevoel van zekerheid.

Klantenservice

Krijg geen antwoord of feedback op emails (gisteren ook nog een email gestuurd waar ik vandaag geen antwoord op heb gehad). Toen ik probeerde te bellen kreeg ik iemand aan de lijn die geen bevoegdheden had. Antwoord op emails krijg ik niet, niet eens een automatisch bericht dat een ticket aangemaakt is of iets dergelijks.

Beste klant,

Wat jammer om te lezen over deze keer bestellen bij ons. Zeker omdat je voorheen wel positieve ervaringen hebt gehad.
Aan de hand van jouw review kunnen we jouw klantgegevens er niet bij pakken. We weten dan ook niet of dit inmiddels al is opgelost. Eventueel zijn we ook via social media bereikbaar voor vragen of wellicht kunnen we je via die weg nog verder helpen.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Shop zelf heeft opvallende praktijken, sommige zijn altijd "afgeprijsd" (waardoor het dus eigenlijk geen korting is). Ook is de klantenservice niet echt goed.

Klantenservice

Ik heb met blackfriday een audio-interface besteld, de levertijd hiervan is zes keer verplaats, in plaats van de beloofde week 50 van 2020 (2 weken levertijd) zou het nu week 12 van 2021 worden. De helpdesk reageerde niet super spoedig, en nadat ik een andere audio interface wilde bestellen kreeg ik 2x (ik heb het 2x in 2 verschillende weken geprobeerd) een invoice voor een ander product, dat 4x zo duur was en in een andere valuta. Ook was er 0 vergoeding voor de bijna 4 maanden die ik heb moeten wachten

Beste klant,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat balen dat je al zo lang aan het wachten bent/of het moeten wachten op jouw audio interface. Het is ons niet helemaal duidelijk of het is opgelost, maar feit is dat het niet helemaal lekker is gelopen. Onze excuses voor dit ongemak.
We kunnen je ook verder helpen via social media. Stuur ons gerust een bericht via bijvoorbeeld Facebook indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen
Ik heb al echt veel dingen besteld bij bax-shop, en ik heb nooit problemen gehad met ze.
De klantenservice is altijd goed behulpzaam geweest als ik vragen had, en de producten heb ik altijd in goede staat ontvangen.
Ook qua verzenden en leveren zijn ze altijd stipt, en tonen ze altijd representatieve levertijden.

Verzending
Ik heb nog nooit iets te laat gekregen, en bij producten die niet in een keer geleverd kunnen worden, doen ze netjes de bestelling in stukjes knippen.
Zodat je niet ongeduldig hoeft te wachten omdat een klein dingetje mist.
Bij bestellingen waar de levertijd langer is wordt dit ook correct getoond.

Klantenservice

Klantenservice helpt vaak goed meer, alleen sommige keren is niet alles soepel verlopen :\ daarom kiez ik ook voor 4 sterren ipv 5

Algemeen

Ik heb bij bax nu meerdere audio aperatuur besteld, en met al die dingen heb ik nog geen problemen en dat verwacht ik ook niet.. De klantenservice helpt goed, ook is de verzending snel, heb binnen 1 dag al mijn product binnen gekregen... Ik ken zelf ook niemand die met bax ooit problemen heeft gehad!!

Verzending

Zodat je niet ongeduldig hoeft te wachten omdat een klein dingetje mist.
Bij bestellingen waar de levertijd langer is wordt dit ook correct getoond.

Klantenservice

De keren dat ik heb gebeld ben ik altijd goed te woord gestaan, de reden dat ik hier 4 sterren kies is omdat 1 keer was de medewerker duidelijk niet al te enthousiast om mij te helpen.

Algemeen

Het was erg makkelijk om een mooi en goed instrument te vinden. Je hoeft maar even te zoeken en je vind al snel wat bij je past en wat je leuk vind.

Verzending

De producten zijn erg snel geleverd, echt top. Goed verpakt en zonder beschadigingen aan gekomen.

Klantenservice

Toen de winkel open was ben ik er geweest om nieuwe snaren op te halen voor m'n gitaar die ik een tijd geleden daar gekocht heb. Ik werd direct geholpen en ze waren heel vriendelijk. Gelijk een paar handige tips gekregen over snaar kwaliteit, echt super bedankt!

Algemeen

Al een paar jaar goede ervaring met bax. Van plectrums tot studiomoniors, het wordt (meestal) snel en zorgvuldig geleverd. De klantenservice reageert ook snel.

Verzending

Zorgvuldig verpakt dus, levering was meestal de volgende dag.

Klantenservice

Niet vaak mee te maken gehad maar tot nu toe zeker positief.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Heb er meerdere keren besteld en hebben tweemaal een reeds geopend en gebruikt product toegestuurd. Ik krijg dus tweedehands producten toegestuurd voor de volle mep. Klantenservice zegt klote voor je, je mag het retourneren als je dat wilt.

Klantenservice

Zeggen dat het niet de bedoeling is, maar als ik bij 2 van de 4 bestellingen dit meemaak geloof ik er helemaal niks van.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wel ongelukkig dat de helft van jouw bestellingen niet in orde waren. Goed dat je dit bij ons gemeld. Dan kunnen wij dit namelijk intern oppakken en kijken waar dit niet lekker loopt. Dat neemt niet weg dat we het voor jou erg vervelend vinden. Mocht je willen retourneren, dan is dat natuurlijk geen probleem. Neem gerust contact op indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

Algemeen

Regelmatig artikelen besteld via Bax shop, en altijd zeer tevreden met de service. Wat mij de laatste tijd vooral positief verrast zijn de goede B-stock artikelen. Ik heb een keyboard besteld als B-stock, tegen een scherpe prijs, en deze werd in topstaat geleverd, niet van nieuw te onderscheiden!
Verder zeer tevreden over het ruime aanbod en de fijne werking van de site.
Ook retourneren gaat gemakkelijk en zonder problemen.

Verzending

Over het algemeen zeer tevreden. Een keer meegemaakt dat een product 1 dag later dan beloofd werd geleverd, daarom 4 ipv 5 sterren. Maar verder altijd keurig op tijd, en niet veel onnodig verpakkingsmateriaal.

Algemeen

Het is altijd weer een verademing om op de website van Bax je ding te kunnen zoeken. Heb je éénmaal gevonden wat je zocht dan is de prijs meestal even goed of beter dan de concurrentie, en zijn er interessante pack-voordelen te scoren.... Verder : makkelijk te bestellen en vele betaalmogelijkheden

Verzending

Geleverd zoals afgesproken, en onmiddellijk mijn Yamaha SX-600 uitgepakt en 10 minuutjes later zat ik al achter het Keyboard... Werkelijk verbluft door dit instrument, en dit allemaal voor deze prijs. Ongetwijfeld het beste wat je momenteel in die prijsklasse kan krijgen. Bax, You've made me so happy :-)

Klantenservice

Ook al was het druk, kwam ik op de receptie van de winkel waar men mij zeer vriendelijk te woord stond, mijn probleem werd besproken en genoteerd en doorgegeven aan de bevoegde medewerker, waarna het kort daarna zeer snel werdopgelost

Algemeen

Door de omstandigheden was ik op zoek naar een nieuwe hobby en kwam ik uit bij drummen. Gezien ik niet wist of ik deze hobby ging volhouden heb ik gekozen voor huren. Ik heb bij Bax een aanvraag tot huren ingediend en werd binnen 24u teruggebeld. Ik werd net en duidelijk te woord gestaan en mocht, tot mijn verbazing, alles huren (drum, kruk, stokken en statief voor tablet). Dit kwam als een aangename verrassing.

Verzending

De levering duurde langer dan verwacht (verwerken huurcontract) maar uiteindelijk alles netjes ontvangen.

Klantenservice

Ik werd gebeld door de klantenservice om de te huren producten te bespreken en het proces in gang te zetten. Ik werd netjes te woord gestaan en vragen werden duidelijk beantwoord. Eerlijk advies gekregen over de kruk waarvoor dank.

Algemeen

Bax heeft zo goed als alles in de catalogus, en je vindt makkelijk waar je naar op zoek bent. Het aanbod is groot, en er staan veel nuttige klantreviews bij. Kijk wel uit dat je niet meer uit geeft dan je van plan was, want het is wel een soort speelgoedwinkel met teveel leuke dingen. Jammer dat we momenteel niet naar de fysieke winkels kunnen komen om te proberen en af te halen, dat was wel een pluspunt.

Verzending

Je kan tot savonds laat bestellen en het komt doorgaans de volgende dag aan. Tot nog toe komt alles op tijd en is prima verpakt.

Algemeen

In het verleden heb ik meerdere malen iets bij Bax-Shop besteld en toen ik op zoek was naar de V-Moda BoomPro Microfoon kon ik er ook terecht. Los van het product (dat uitstekend is), voldeed Bax-Shop wederom aan de verwachtingen.

Verzending

De levering is mijn motivatie voor deze review: ik heb de V-Moda BoomPro Microfoon besteld op donderdag 31 december en deze is op maandagmiddag 4 januari geleverd. Dat vond ik echt een prestatie gezien de feestdagen, coronacrisis en eventuele vakanties. Levering was dus eerder dan verwacht. Dik aan te raden!

Algemeen

Prima spul, eerst een vraag gesteld over compabiliteit van het product, binnen een paar uur reactie gehad, waarna ik het product bestelde. Gelijk de volgende dag in huis gehad en het bleek precies het juiste product dankzij de klantenservice.

Verzending

Gewoon geleverd volgens de afspraak

Klantenservice

Goede kennis (of vermogen om te googelen). Ik heb antwoord gekregen op een hele specifieke vraag waarna ik het juiste product heb kunnen bestellen.

Algemeen

Snelle service na juiste informatie die ik telefonisch ontving nav diverse vragen over digitale midi mixers

Algemeen

Ik schrijf dit weliswaar om kans op een prijs te maken, maar ook zonder die motivatie kan ik zeggen dat Bax een betrouwbare webshop is waar ik al jaren zonder problemen gear koop, en waarbij ik altijd gerust kan zijn dat het goed komt.

Verzending

Spullen worden altijd netjes geleverd in een omverpakking van Bax, zodat niemand direct zicht heeft op de spullen, of ze waardevol zijn of niet. Dit is ook erg prettig.

Algemeen

Ik heb bij Bax verschillende producten besteld en het aanbod wat zij hebben is groot. Dit vind ik persoonlijk erg fijn, want doen hoef ik niet tientallen sites af te gaan voordat ik een product naar mijn smaak vind.

Het bestellen en betalen gaat prima, maar ik zou bij het zoeken graag zien dat als je de zoekbalk gebruikt en een algemene term als "drumstokken" intypt, dat je dan op hetzelfde punt uitkomt als dat je op de hoofdpagina de categorie en sub-categorieën selecteert. Als je de categorie selecteert kun je filters toepassen die je (op dit moment althans) niet krijgt bij het gebruik van de zoekbalk. Een nadeel van het huidige systeem, is dat het bij sommige specifieke producten lastig is om te vinden onder welke categorieën zij horen, waardoor de zoekbalk makkelijk zou wezen.

Verzending

De leveringen zijn bij mij vooralsnog altijd prima geweest. De dozen worden naast het product ook opgevuld met materiaal om klappen op te vangen en de levertijden op producten die zij op voorraad hebben zijn prima.
Ik heb zelf voordeel bij het feit dat ze DHL als koeriersdiensten hebben, want ik ben regelmatig weg van huis, maar heb wel een DHL-punt op korte afstand, dus dan laat ik het daar bezorgen.

Klantenservice

Ik ben hier maar een keer echt in aanraking gekomen en dat was toen ik een nieuwe hoofdtelefoon had aangeschaft en waarvan bleek het geluid bij het rechteroor het niet te doen. Heb toen een retour en ruiling tegen een ander product aangevraagd en dit was snel en zonder moeite geregeld.
Sindsdien doe voor het overgrote deel van mijn muziekaankopen bij Bax.

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie