Bax-shop.nl | Bax Music

1.091 producten en 1.145 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb een product besteld bij Bax Shop. De vermelding bij het product was dat het ongeveer 9 dagen later geleverd zou worden. Na een paar dagen kreeg ik een bericht dat het niet 9 dagen later maar in week 9 2022!!! geleverd zou worden. Je gaat mij niet vertellen dat je als 'professioneel bedrijf' dit niet van te voren wist. Hierop bel ik met de helpdesk met de vraag om het te annuleren omdat ik mijn product sneller nodig heb. Dit was geen probleem en het zou binnen 7 dagen op mijn rekening staan. Dat vind ik gek want het is niet dat ik iets terug moet sturen. Bax Music hoeft enkel een bestelling van een product wat ze schijnbaar zelf niet in huis hebben annuleren. Dan vind ik 7 dagen vrij lang. Na het verstrijken van de 7 dagen heeft Bax nog niks teruggestort. Ik neem contact op met de helpdesk. Aan de telefoon hoor ik dat de wachttijd 30 min bedraagt. Na een uur gewacht te hebben krijg ik iemand aan de lijn. Deze zegt dat de terugbetaling op 8 oktober is goed gekeurd. Het was inmiddels 15 oktober en nogsteeds geen geld terug. De medewerker van Bax vertelde dat het die vrijdag of anders begin van de volgende week het geld op mijn rekening zou staan. Wederom is deze belofte niet nagekomen. Om hier vervolgens meer vragen over te stellen probeer ik opnieuw in contact te komen met deze helpdesk. Deze keer waarschuwen ze niet voor een langere wachtijd. Inmiddels hang ik al bijna anderhalf uur aan de lijn zonder iemand gesproken te hebben.

Bax Music zorg dat je de zaken op orde hebt. Dit is echt ongekend. Zo ga je niet met mensen of hun geld om....

Verzending

Nooit van verzending gekomen door mis-informatie. Er was sprake van 9 dagen en dat werd ruim in 2022.

Klantenservice

AL 2 UUR!!!! aan de lijn en niemand gesproken tot dusver.

Klantenservice

AL 2 UUR!!!! aan de lijn en niemand gesproken tot dusver.

Beste,

We betreuren het dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze serivice. Excuses voor de ongemakken. Mocht je nog geen terugbetaling hebben ontvangen kan je ons dan een appje sturen op +31610192964? Via deze weg kunnen wij je het snelst helpen. Kan je ook je klantnummer of bestelnummer doorsturen?

We kijken graag me je mee

Bax music

Algemeen

Op 7 oktober heb ik een bestelling geplaatst. Deze is dezelfde dag verzonden. Op vrijdag, zaterdag en de volgende maandag, ontving ik van DHL het bericht dat het pakket tussen 10:00 en 15:00 bezorgd zou worden, maar iedere dag rond 14:00 zag ik op de website dat het pakket opnieuw in de planning zit. Ik ben alle dagen thuis geweest en er is nooit een bezorgder langs geweest.

Op maandag 11 oktober heb ik contact gehad met Bax-shop. Dit contact kostte erg veel moeite want ze zijn nooit telefonisch bereikbaar. Toen kreeg ik te horen dat het pakket steeds in een sorteerstoring zat en dinsdag bezorgd zou worden. Dinsdag kreeg ik in de ochtend vanuit de Bax helpdesk een mail met het bericht dat mijn pakket daar retour is gekomen en dat ze niet weten waarom. Ik heb daarop direct gereageerd met het bericht dat DHL hier niet is komen bezorgen en dat ik het pakket alsnog graag wil ontvangen.

Tot zover de gekkigheden van DHL.

Diezelfde dinsdag heb ik ook nog contact via de telefoon gehad met Bax-shop. Zowel de persoon aan de telefoon, als de helpdesk via mail, hebben mij verzekerd dat het pakket die dag opnieuw verzonden gaat worden en ik het woensdag kan ontvangen. Woensdag en donderdag weer niets ontvangen. Ook geen verzendbericht. Wel een berg aan emails met creditnota's en nieuwe facturen. Zure daarvan is dat iedere mail de banner met de tekst "Voor 23:00 besteld, de volgende dag in huis" bevat.

Vrijdag contact opgenomen via de telefoon (47 minuten in de wacht) en toen kreeg ik te horen dat het pakket nog niet was verzonden omdat een van de producten niet meer op voorraad was. Ik vroeg waarom dat was, want het volledige pakket was eerder die week retour gekomen. Toen kreeg ik te horen dat dat product aan iemand anders was gegeven. Lekker dan. Maar mij werd weer verteld dat het diezeflde dag verzonden zou worden want het magazijn heeft het missende product inmiddels ontvangen. En eindelijk kreeg ik die avond een verzendbericht. Ruim een week nadat het origineel bezord had moeten worden.

Zaterdag 16 oktober heb ik eindelijk een pakket ontvangen. En er zaten 2 producten in. Lekker dan want ik had er toch echt 4 besteld. 2 cruciale producten missen. Meteen gebeld met de helpdesk (32 minuten wachten) en toen kreeg ik te horen dat het pakket incompleet was omdat ze eerder die week vergeten waren om de 2 missende producten opnieuw in bestelling te zetten. Dus zowel de helpdesk via de mail en de persoon die ik dinsdag aan de telefoon had, hebben beide dezelfde fout gemaakt? Ik neem contact op met het verhaal dat ik mijn pakket mis, en dat lossen jullie op door het pakket niet opnieuw te verzenden?

En weer een belofte dat het nu goed zou komen en dat het pakket zaterdag verzonden zou worden en maandag aan gaat komen. EN WEER HEB IK GEEN VERZENDBERICHT. EN WEER IS HET NIET VERZONDEN.

EDIT: Op maandag 18 oktober heb ik in de nacht een verzendbericht ontvangen. Ik was tevreden want ik had het idee dat mijn pakket nu eindelijk zou komen. Bax had het dit keer verzonden met het transportbedrijf "Transmission". Omdat ik de track&trace van dat bedrijf niet snapte, heb ik gebeld en gevragen hoe ik kan zien wanneer het pakket bij mij aankomt. En toen kreeg ik te horen dat ze wel de melding hadden gekregen dat er een pakket via hun verzonden gaat worden, maar dat het pakket zelf nog niet door Bax-shop aan hun is overgedragen. Dus zaterdag nog beloven dat het maandag nu echt binnen gaat komen en dan vervolgens het pas op maandag avond laten verzenden. Lekker klanten voorliegen of klantje pesten. Dat kunnen ze wel. Maar een pakket verzenden is toch hogere wiskunde voor ze.

Zoals het er nu uit ziet krijg ik dinsdag (morgen) of woensdag alles binnen. Ik zal niet snel nog niets bestellen bij deze amateuristische kleuter organisatie.

Kortom: op 23:00 besteld, over 2 weken pas binnen want we hebben geen idee wat we aan het doen zijn. Sorry maar een foutje of een dag vertraging kan ik begrijpen. Maar dit is echt belachelijk.

Verzending

Pakket wordt gewoon niet verzonden, ondanks dat de helpdesk mij dit meerdere keren beloofd.

Klantenservice

Bijna niet te bereiken. Wel vriendelijk maar zoals uitgelegd in mijn verhaal, ook volledig incompetent.

Beste,

Spijtig om te vernemen dat het niet allemaal goeg gegaan is bij je bestelling.Excuses voor de ongemakken. We kijken graag met je mee aan de hand van je klantgegevens. Mocht je nog niks hebben ontvangen kan je ons dan een appje sturen op +31610192964? Kans dat we je hier sneller van een reactie kunnen voorzien.

Bax music

Verzending: Score: 5

Algemeen

uitstekende service en een super groot aanbod.
prima prijs-kwaliteit verhouding, zo is er voor iedereen wat wils.

Verzending

degelijk verpakt en snelle levering.

Klantenservice

retour is duidelijk uitgelegd en je kan altijd een van de fysieke bax winkels binnen stappen voor advies of iets anders.

Algemeen

Na een paar keer online besteld te hebben, deze keer maar eens naar de vestiging in Apeldoorn gegaan. Ik heb fantastisch advies gekregen, mocht de microfoons uitgebreid testen én heb mijn ogen uitgekeken in deze snoepwinkel. Meteen ook maar even wat boomwhackers ingeslagen om lekker muziek te maken met mijn kids.

Klantenservice

Super advies gekregen en goed geholpen

Algemeen

Mooie website, maar voor de service hoef je hier niet te kopen.... Piano van 570 euro besteld een week geleden, is op voorraad in de winkel, is op voorraad op centraal magazijn, maar ik heb nog niets... Bellen heeft geen zin, langsgaan in de winkel heeft geen zin: sorry maar nu is het jou probleem want wij hebben het netjes verstuurd 3 dagen geleden (te laat dus, volgende dag in huis garantie...) en ergens gaat het mis bij transportbedrijf transmission, u kunt lekker zelf bellen, volgende klant graag. Baxshop kiest als leveringsbedrijf Transmission, en transmission komt met de volgende status omschrijvingen: Vertrek Scan, Aankomst Scan, In Bestelling, Gesloten-Winkelsluiting, Aankomst Scan, Loodsopname Scan, Aankomst Scan, Niet geladen...wtf betekent dit allemaal? Ergens ook nog een mail ontvangen met dat hij vandaag bezorgt wordt...maar die track and trace doet het niet. Mensen koop alleen in de winkel, deze Baxshop-Transmission combinatie is verschrikkelijk. Maandag mag ik gaan bellen om erachter te komen waar het misgaat...

Verzending

Zoals hierboven beschreven schandalig. Ik heb twee producten besteld, de piano en een niet op voorraad pedaal. Hierom kan je bij Bax heel slim aangeven dat je een deellevering wil zodat je niet lang op de producten hoeft te wachten die wel op voorraad zijn... Dat werk dus niet... Zelf achteraan moeten bellen... en nu is het verhaal in de winkel dat ze bij Transmission waarschijnlijk ook weer aan het wachten zijn op het pedaal dat een aantal weken niet op voorraad zal zijn omdat het als één is aangemeld door Bax...Als ze bij Bax niet op de website hadden gezet dat deellevering mogelijk was had ik twee bestellingen geplaats...Alsof je erin geluisd wordt xD

Klantenservice

9/10 staan er tieners in de winkel die geen idee hebben wat ze moeten doen wanneer er iets uitgezocht moet worden, en dan is het advies van hun om te gaan bellen met de klantenservice... dus je staat in de winkel en je hebt een probleem, loopt met je telefoon in de hand de winkel uit en je belt ze op en dan stelt het antwoordapparaat dat je teruggebeld wordt en hangt de lijn op... maar je wordt niet teruggebeld...wauw

Beste Justin

We vinden het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw piano nogal moeizaam verloopt. Onze excuses voor het ongemak.
Wanneer een bestelling van een bepaalde grote is kan het zijn dat deze wordt aangeboden via Transmission. We kunnen begrijpen dat de track en trace code niet altijd even duidelijk is, in dat geval kunnen we altijd contact met de vervoerder voor je opnemen om dit uit te zoeken. Als het goed is zien we dat beide track en trace codes in de link aangeven dat ze zijn afgehandeld. Kan je ons laten weten of je alles goed hebt ontvangen? Je kan ons hiervoor eventueel een whatsapp bericht sturen via +31610192964 voor een snellere reactie. Ook bij drukte op de lijn helpen we je via deze weg graag verder.

Bax Music

Algemeen

Koop hier geen B-stock. Ontbrekende onderdelen staan niet in de beschrijving en absoluut geen klantvriendelijke/meedenkende after sales.

Verzending

Ze zouden intern de foto's van de b-stock nog eens bekijken, nooit meer iets van gehoord...

Klantenservice

Lang wachten aan de telefoon, dan krijg je een antwoordapparaat en ze reageren niet op email...

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je een slechte ervaring hebt met een B-stock bestelling, onze excuses hiervoor. Met zelfgemaakte foto's en een productbeschrijving op de pagina proberen wij zo goed mogelijk aan te geven wat er wel en niet bij zit. Het spijt ons dat dit in uw geval beter had gekund. In dit geval adviseren wij u om gebruik te maken van onze 30 dagen niet goed, geld terug garantie. U kunt het artikel desgewenst retourneren via onze retouren pagina.

Met vriendelijke groet,
Bax Muziek

Algemeen

Ordered an amp, and decided to return it. DHL lost the shipment. Called Bax Music, they told me to wait… so I waited. One week later, nothing. Calling them is impossible, either an answering machine answers or number not in service. Sent them an email, no reply.

Avoid at all cost, you have been warned!!!!

Verzending

Avoid at all cost, you have been warned!!!!

Klantenservice

Impossible to contact them. You have to keep calling the whole day, maybe someone answers. The staff is not helpful, your emails are ignored. This business is a scam!

Verzending: Score: 5

Algemeen

Super Fijne Service, verstand van hun producten! snel geleverd met duidelijk inzicht wanneer het artikel wordt geleverd.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Je kunt wel boos blijven over een bestelling die gigantisch mis is gegaan,de jaren daarvoor is het wel goed gegaan en Tomas heeft zijn schouders er onder gezet en is het toch goed gekomen .

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Het bestellen was eenvoudig en snel. Positief dat je niet verplicht een account moet aanmaken.

Verzending

De eerste bestelling kwam een dag later dan aanvankelijk aangegeven, maar dit stoorde me niet. 2de bestelling kwam op aangegeven tijd aan.

Klantenservice

Heb beide producten retour gestuurd, omdat ze niet voldeden aan mijn verwachtingen. Bij de eerste retour was alles correct verlopen, dus daar geen klachten over. Mijn 2 retour is jammer genoeg fout gelopen. Op 2 juli is het aangekomen bij hun, maar tot op heden (31 juli) geen terugbetaling gekregen. Al tweemaal email gestuurd (op 21 en 26 juli). maar nooit enig antwoord op gekregen.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

In het verleden goede ervaringen met deze shop. Bij de recente bestelling ging op de site iets mis in het proces. Na veelvuldig contact helaas nog geen oplossing en nog geen producten ontvangen.

Klantenservice

Klantenservice belooft van alles maar doet niets. Iedere keer leg je het verhaal uit en krijg je als antwoord dat het naar de leidinggevenden gestuurd wordt, daarna geen reactie meer. Weer bellen, belofte om terug te bellen maar geen reactie. Is het zo moeilijk om na te zien waar de fout zit en dit te herstellen zodat de klant zich gehoord voelt. Ben diep teleurgesteld in de service.

Algemeen

Bax laat steken los.en laat klanten door de fouten van zichzelf koud en legt de verantwoording bij de klant.en dhl nu 2,5 maanden verder en nog geen geld terug kom dit wel heel veel tegen bij referenties over de klantenservice het is ons eigen geld en betaal gewoon terug.

Verzending

mg15gold versterker marshall 3 keer ontvangen en maar een keer gewild.

Klantenservice

Al vanaf 21-05 bezig over retourzending zenden ongevraagd alles op dpd over de vloer reparaties je krijgt verwijte dat je het zelf verkeerd hebt gedaan etc en nu 21-7-2021 nog niets al ben ik 108 euro kwijt en geven dhl mij enz de schuld .Je moet bij bax iets bestellen wat je echt wilt en blijf weg bij de klantenservice.Na meer dan 90 minuten bellen en zeer veel mailtjes met klantenservice en kom niet met een antwoord heb je al contact opgenomen met klantenservice .

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. We kunnen uit jouw review niet helemaal concluderen wat er aan de hand is. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice zodat we je hiermee kunnen helpen? We zijn eventueel ook bereikbaar via social media.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Bax zegt neem contact op met klantenservice al meer dan 90 minuten aan de telefoon gehad.Vandaag 13-08-2021 een creditnota ontvangen nu het moment krijg ik weer een versterker of geld terug.

Eindelijk na 3 maanden mijn geld terug hopelijk gaan ze er iets aan doen dat dit nooit meer gebeurd.En nu dit verhaal is gigantische mis gegaan maar hebben het zeer netjes opgelost mn Tomas en zullen dit maar snel vergeten andere bestellingen zijn altijd goed gegaan bij Bax.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Op 27-6 bestelde ik een Devine RF-40 reflectiefilter (B-Stock) bij Bax. Toen ik deze twee dagen later ontving bleek helaas de microfoonhouder te ontbreken, waardoor ik het product niet kon gebruiken waar het voor bedoeld was. Dat was balen, aangezien ik het filter nodig had voor een spoedklus. Een antwoord op mijn mailtje aan de klantenservice liet te lang op zich wachten naar mijn zin (meer dan 24 uur). Na een telefoontje aan de klantenservice werd ik een dag later terug gebeld. De service die ik toen ontving was top; helaas konden ze het onderdeel niet los opsturen. Ik kreeg daarom voor de B-stockprijs een nieuw filter opgestuurd en werd gevraagd om het reeds ontvangen artikel terug te sturen. Door hun uiteindelijk snelle handelen kon ik een dag later alsnog op tijd de opname maken voor de spoedklus. Erg fijn.

Verzending

Bij het B-stock product stond niet vermeld dat deze incompleet was, dat was jammer. Als ik dat had geweten had ik hem niet besteld. Verder was het geheel wel goed verpakt, net als het uiteindelijk geleverde nieuwe product.

Klantenservice

Mailen met de klantenservice duurt te lang. Het blijkt; een beller is sneller. Al werd ik ook niet direct geholpen, maar een dag later teruggebeld. Over hun toen verleende service ben ik zeer te spreken. Goed opgelost dus, Bax!

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Prima webshop met veel producten in het assortiment en met een aantal winkels in Nederland waar je dingen kunt uitproberen.

Verzending

Een deel komt later, wat niet aangegeven stond op de website als levertijd. De levering duurde erg lang omdat er iets misging, uiteindelijk wel aangekomen maar bijna een week later. Deel moet ik nog ontvangen.

Klantenservice

De klantenservice reageert wel, maar soms duur het een paar dagen. Je kunt ze helaas niet bellen.

Algemeen

Heb hier een piano gekocht, met levering op een specifieke datum (4 juni). Bestelling geplaatst eind mei. Alles was op voorraad.

Op 4 juni krijg ik een track en trace linkje, waar te zien is (en bevestigd door vervoerder) dat de spullen nog niet zijn afgehaald bij Bax en dus ook zeker niet op 4 juni geleverd gaat worden. Bax heeft de zending dus een dag te laat verzonden.

De vervoerder heeft het vervolgens een dag later geprobeerd af te leveren op een zakelijk adres. Dit was een zaterdag, dus niemand aanwezig.

En hier begint de ellende.. Op vrijdag heb ik Bax geprobeerd te bellen om te kijken wat we nog konden regelen. Misschien een zaterdag zending door DHL (optie op hun site) op een ander adres.. Of misschien is er nog wat anders mogelijk, zoals het snel cancellen van de order zodat ze de verzending ook kunnen stoppen. Maar telefonisch is Bax compleet onbereikbaar. Je krijgt een bandje dat het druk is en daarna een robot die je niet kan helpen. Direct hierna een mail gestuurd.

Via de website heb ik een retour aangevraagd. Daarbij kun je niet opgeven dat je de zending niet hebt ontvangen. Dus mijn probleem in het notitieveld opgegeven. De retourzending wordt blijkbaar volledig automatisch behandeld, want ik krijg een track en trace van een ophaalopdracht. Ondanks dat ik expliciet heb aangegeven dat ik de goederen niet heb. Een ophaalopdracht van spullen die ik niet heb ontvangen en nog ergens in een depot van de vervoerder liggen.

Hierover heb ik weer een mail gestuurd, wederom op 4 juni.

Ondertussen heb ik op 2 andere websites een negatieve review geplaatst. Hier reageert Bax binnen 24 uur op met de vraag om een ordernummer en het verzoek om even via Facebook contact op te nemen. Ik heb geen Facebook, maar vind het bovendien bijzonder. Ik heb al contact gezocht via hun eigen webshop. Waarom zou ik nog via Facebook contact moeten zoeken?

Het is nu 17 juni en nog altijd 0 reactie op mijn e-mail. Ook op de reactie op mijn andere review, waar ik weer op gereageerd heb is geen nieuwe reactie of oplossing gekomen. Ik ben als klant dus niet geholpen. Ik heb mijn geld nog niet terug, ik heb geen bevestiging dat ze de spullen hebben ontvangen. Ik hoor niets, ik zie niets op de site en ik kan ze niet bereiken.

Bax is dus actief aan het reageren op negatieve reviews maar laat ondertussen haar klanten in de steek.

Vervolgens dacht ik.. wellicht dat Thuiswinkel Waarborg mij kan helpen.. Maar wat blijkt? Ondanks dat Bax-shop op de site vermeld dat ze daar zijn aangesloten is hun certificaat ingetrokken door Thuiswinkel Waarborg. Ze mogen dus helemaal niet zeggen dat ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, want ze voldoen niet meer aan de eisen. Ook die kunnen mij dus niet helpen.

Dat iets niet helemaal soepel loopt met een order.. Dat kan gebeuren. Normaal doe ik ook niet moeilijk over een dag te late levering, maar in dit geval had ik specifiek een dag gekozen die ruim in de toekomst lag omdat ik de spullen echt die dag nodig had. Niet eerder en niet later.

Dat dat dan net niet goed gaat is vervelend, maar sta me dan te woord. Een bedrijf totaal onbereikbaar is geeft een heel naar gevoel. Een bedrijf dat na 2 weken nog altijd niet op een mail reageert, niet telefonisch te bereiken is..

Ik begin onderhand te twijfelen of deze partij niet op het randje van faillissement staat en hoop maar dat ik mijn geld nog terug krijg.

Dozen schuiven kan Bax ongetwijfeld goed. Maar je 'product' valt of staat met service. En daar gaat het wel echt ontzettend fout.

Verzending

Bax heeft een verzendlabel pas op de dag van geplande aflevering aangemaakt. De spullen zijn pas in de avond van de dag van levering opgehaald bij Bax en zouden dus nooit diezelfde dag nog bij mij bezorgd kunnen worden.

Contact hierover met Bax is onmogelijk.

Klantenservice

Er is geen sprake van een klantenservice. Of de klantenservice bestaat geheel niet of ze zijn dusdanig onderbemand dat ze een achterstand van meer dan 2 weken hebben.

Een klachtenservice hebben ze duidelijk wel, want op negatieve reviews reageren ze wel snel!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik koop vaker geluidsapperatuur en muziek spullen bij Bax, want ze leveren in het algemeen vlot en het is duidelijk wat de levertijden zijn. Ik heb nog maar een keer meegemaakt dat de levertijd totaal niet klopte. Daarnaast is de ervaring op de webshop ook erg fijn. Er wordt ruime informatie verschaft en doordat Bax klanten motiveert om een review achter te laten over de producten, helpt dat goed om een keuze te maken. Ik heb nog nooit wat hoeven terugsturen.

Algemeen

Ben persoonlijk naar de winkel in Apeldoorn om even een paar speakers horen, werknemer was zeer vriendelijk en heeft alles op een duidelijk en rustige manier uitgelegd, top winkel

Klantenservice

Werknemer was aardig en nam zijn tijd om mij alles duidelijk uit te leggen

Algemeen

Een bestelling geplaatst eind December 2020, hiervan werd de levering uitgesteld en uitgesteld. Inmiddels een half jaar later en nog geen product ontvangen.

Meermaals contact opgenomen met de klantenservice en oplossingen aangeboden (zelfde product, andere kleur) maar hier willen ze niet op ingaan omdat ik het product in een aanbieding heb gekocht. Zeer droevige service (en reacties) van de klantenservice.

Verzending

Product is na een half jaar nog niet verzonden. Omdat ik wat bijbehorende kabeltjes heb besteld zijn die wel al even in huis.

Klantenservice

De klantenservice is alles behalve oplossingsgericht. Meermaals contact gehad, reacties zijn traag en er word geen oplossing geboden.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik bestel hier al sinds begin 2010 met veel plezier (17 bestellingen totaal), maar de meest recente bestelling was dramatisch slecht.

--------------------

Tijdlijn:

Dinsdag 6 april: Bestelling geplaatst en volledig betaald (later belangrijk!), twee speakerstandaarden en een paar kabels.

Woensdag 7 april: Mail ontvangen, bestelling vertraagd. Kan gebeuren.

Vrijdag 9 april: Pakket ontvangen, mist één standaard zonder melding van tevoren. Ook nooit aangegeven op de site zelf. Mail gestuurd.

Zaterdag 10 april: Automatisch bericht met informatie over levertijd andere standaard. Dit pas na ontvangst van het eerste deel? Bedankt voor de stress!

Donderdag 15 april: Na zes dagen reactie ontvangen, "kan kloppen, we hadden de standaard nog niet op voorraad, verwachten hem komende week". Mail teruggestuurd over onvrede situatie.

Donderdag 22 april: Na een volle week (!) reactie ontvangen, "gisteren 3 standaarden binnengekomen, zodra ze opgeboekt zijn zullen wij er één inpakken en versturen".

Maandag 6 mei: Exact een maand na de eerste bestelling (!) de tweede standaard eindelijk ontvangen. Standaard niet compleet, alleen de stang maar geen bodemplaat. Gebeld, foto's gemaakt voor retouraanvraag. Coulancebon van maar liefst 20 euro ontvangen. Product in backorder, "circa 9 werkdagen" levertijd. Mail teruggestuurd met overzicht van de hele situatie, en geuit dat ik er nu echt klaar mee was en een passende oplossing verwachtte.

Donderdag 10 mei: Pakket verwerkt, retour voor zover te zien bij DHL afgerond. Mail ontvangen, "helaas kunnen wij pas een nieuwe standaard opsturen als de oude standaard binnen is". Geen inhoudelijke reactie op andere punten.

Vrijdag 11 mei: Nog een mail ontvangen, "standaard alvast gereserveerd, komt zo snel mogelijk na ontvangst van de retour jouw kant op". Geen inhoudelijke reactie op andere punten.

Zondag 23 mei (eerste pinksterdag, mooie timing): Automatische mail ontvangen, "recent bestelling gedaan waarvoor nog geen betaling is ontvangen". De mail heeft het over een bijgevoegde factuur, maar die zat er niet bij. Deze mocht ik dus opvissen uit een eerder bericht waar hij gelukkig wel in stond. Bedrag (215 euro) komt overeen met één standaard.

Dinsdag 25 mei: Gebeld, en na een aantal pogingen doorgekomen. Gesprek werd spontaan afgebroken na het noemen van het ordernummer, alle pogingen daarna (6 of 7 stuks) kwamen uit bij de terugbelrobot die je blijkbaar krijgt na zo'n twee minuten wachten. (en die je vervolgens ook uit de wacht gooit)

Woensdag 26 mei: Teruggebeld en vervolgens gemaild door een manager, retour was nog niet binnen via DHL. Intern onderzoek gestart, en de mogelijkheid gekregen om de levering nog een laatste keer te proberen met handmatig nakijken van de inhoud van het pakket, of geld terug. Gevraagd of ik een garantie kon krijgen dat de standaard snel (en compleet) opgestuurd kon worden. Ook gevraagd om een bevestiging dat de nieuwe factuur ongeldig was.

Donderdag 27 mei: Bevestiging gekregen, gekozen voor levering aangezien ik de tweede standaard nog steeds echt nodig had.

Vrijdag 28 mei: Verzendbevestiging en T&T bij DHL! Bestelling staat ook op de account, en het gewicht klopt.

Dinsdag 1 juni: Pakket compleet ontvangen. Blij dat alles eindelijk binnen is, maar in de toekomst zal ik niet snel bij Bax meer bestellen. Hopelijk doen ze hier wat mee, het was altijd een fijne winkel...

Verzending

Meest recente bestelling: Slecht. Vertraging op eerste levering, en bestelling incompleet. Tweede levering na een maand eindelijk ontvangen, maar mist alsnog een belangrijk onderdeel en mag dus weer terug. Levertijd schuift regelmatig op.

Voorgaande bestellingen: Nooit echt een punt van gemaakt, maar bestellingen komen eigenlijk altijd wel aan met een paar deuken of scheuren, soms ook op de productdozen zelf. Vaak zitten spullen ook in veel te grote dozen. Levertijd is vaak onbetrouwbaar, "op voorraad" is verre van een garantie.

Ervaringen met DHL zijn wisselend, maar het afgelopen jaar ging alles hier net weer wat beter. (ze kwamen daadwerkelijk op tijd en maakten geen nepmeldingen meer dat er niemand thuis zou zijn)

Klantenservice

Iedereen die je spreekt vindt het "zeer vervelend", maar concreet gebeurt er weinig. Er worden genoeg toezeggingen gedaan maar daar blijft het bij. Meedenken is er ook niet bij, je komt gewoon weer achteraan de rij en mag hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.

Uiteindelijk is het probleem opgelost door een manager (waarvoor dank), maar het hele proces heeft natuurlijk veel te lang geduurd. Ook had de communicatie veel beter gemogen, dingen als een deellevering moeten gewoon duidelijk zijn voordat je een half pakket binnen krijgt.

1 2 3 ... 136

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie