Media Homeservice

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een perfecte en kundige service. Alles helemaal volgens afspraak. Altijd een snelle reactie op vragen.

Verzending

De TV was niet direct voorradig, we werden prima op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd.

Algemeen

Had een Philips TV 49pus6561 besteld, helaas achteraf niet direct leveren.

Bestelling geannuleerd en volgende dag mijn geld terug.

Klantenservice:

Vandaag bij Medialand een Nederlands model Samsung UE49KS7000 4K Smart LED TV opgehaald. Model SXXN.
Keurige prijs. Stukken goedkoper dan bij MM en andere grote concerns.
Incl. 2 afstandsbedieningen. Kreeg nog een paar tips mee wat betreft installatie.
Verzending kan ik niks over zeggen. TV afgehaald.
Communicatie via e-mail verliep goed en soepel.

En niet onbelangrijk de TV is werkelijk een plaatje en stelt niet teleur.

Klantenservice:

Samsung UE49KU6400S gekocht bij deze webshop. Na een telefoontje overdag met wat vragen, 's avonds het toestel besteld. De volgende ochtend kreeg ik de verzendbevestiging en de dag erop was de TV rond 10.00 bij mij thuis. Erg prettig zaken doen. Scheelde zo'n 175 euro met de mainstream (web)winkels.

Er werd mij verteld dat het voorraadbeheer met de hand wordt gedaan, dus als er 's avonds door 3 klanten dezelfde TV wordt besteld, kan het zijn dat de levertijd wat oploopt. Voor mij niet storend omdat de Samsung gewoon netjes op tijd werd geleverd, maar kan me voorstellen dat klanten dit anders gewend zijn.

Algemeen

Dit is echt een van de beste webshops voor jou als je een nieuwe betaalbare TV wil kopen. Een zeeeer aardig en 'geduldige' baas die je echt wil en kan helpen. Ik had een verkeerde TV besteld (stom van mij) en toen was er helemaal geen probleem; een klein prijs aanpassing en dan heb ik de juiste product weer keurig op tijd gekregen. Ze komen dus op afspraken na, en dat is heel belangrijk.

Klantenservice

makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk.

Algemeen

Prima webshop voor aanschaf en onderhoud van TV. Zeer goede prijs (scherp)/kwaliteit(goede service en aardige eigenaar).

Verzending

Web winkel was onbekend, maar zag goede reviews op Tweakers.net, dus heb de nieuwe TV zelf opgehaald in Zoetermeer. Vind ik ook een beter gevoel (zelf ben je toch voorzichter als een postorder bedrijf). Locatie goed bereikbaar en het inladen van TV was door overkapping voor winkel ook uitstekend (het regende).

Erg aardige eigenaar.

Algemeen

Bestellen was makkelijk, had nog wat vragen en deze werden erg snel en correct behandeld! Fijn om hier wat besteld te hebben, kan het zeker aanraden, prijs is ook erg goed in verhouding met sommige andere leveranciers. Echt een aanrader!

Verzending

Geen voor 11 uur besteld morgen in huis toestanden maar gewoon een goede en snelle verzending zoals deze verwacht mag worden van een product dat op voorraad is. Goede track&trace.

Klantenservice

Goed en snel geholpen na een vraag via de mail. Heeft kennis van zaken en handelt professioneel de vragen af!

Algemeen

Bij Media Homeservice staat de service met recht bovenaan. Daarbij koop je altijd voor de aller scherpste prijzen.Afgelopen jaren al vele malen bij Media Homeservice besteld en zal dat ook in de toekomst blijven doen. Je kunt hem dan ook gerust mijn hofleverancier noemen.

Verzending

Super blij, enthousiast en tevreden met mijn nieuwe Samsung UE48JU7000 4k UHD 3D Smart led tv. Echt een prachtig en scherp beeldscherm. Prijs en kwaliteitsverhouding top!

Klantenservice

Met al je vragen wordt je uitstekend geholpen.

Algemeen

Via Tweakers een mooie TV gevonden bij Media Homeservice. Daar was die 10% goedkoper dan bij de mainstream winkels en op voorraad. Dus besteld, gaat erg makkelijk incl. betalen met ideal etc. Netjes een account met statusinformatie (al moet je zelf "www." typen in het webadres om bij je accountinfo te komen) en je krijgt updates per mail. Echter na de ietwat vage orderbevestiging ('levering in week 5') bleef het 2 dagen stil. Bij navragen per mail bleek het product toch niet op voorraad en moest nabesteld worden. Voorraadinformatie en actieve benadering hierover kan dus beter. Reactie op mail is redelijk snel (ca. 1 dag) dus vandaar niet 'slecht' maar voldoende. Alleen is het wel een teleurstelling dat een bestelling niet op voorraad blijkt terwijl de website anders zegt.

Verzending

Omdat het product na bestellen en navragen niet voorradig bleek, is er dus niets verzonden.

Klantenservice

Na vragen waar mijn zending bleef, kreeg ik na 1 dag een mail terug dat er toch geen voorraad was. De winkel bood zonder klagen aan de order te annuleren en stort dan ook direct het aankoopbedrag terug. Bereikbaarheid en probleemoplossing is dus ok.

Inderdaad deze meneer heeft gelijk.
De voorraad wordt handmatig bijgehouden.
Het komt wel eens voor dat er 's avonds van een TV model meer bestellingen plaatsvinden dan er werkelijk op voorraad zijn. De voorraad wordt de volgende dag weer bijgewerkt.
We streven ernaar om uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren.
Met vriendelijke groet H.R. Land, eigenaar Media Homeservice

Algemeen

TV besteld bij deze winkel en heb eigenlijk niets te klagen.
Na het bestellen netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en na 2 dagen had ik mijn TV in huis.
De site ziet er alleen niet zo modern uit.

Verzending

De levering was in de aangegeven tijdsperiode die ik via mail gekregen had.

Algemeen

Goede en correcte afhandeling van bestelling van mijn LG 55uf850v tijdens de feestdagen. Deze is op tijd geleverd en ik werd netjes op de hoogte gehouden via email.

Verzending

Nette updates met betrekking tot de status van de verzending

Algemeen

Een prettig klein bedrijf waar je goed om advies kan vragen. Daarnaast worden de producten in een vrij korte tijd geleverd, tenzij anders wordt aangegeven

Verzending

Ik heb inmiddels diverse producten besteld, met tot nu toe een goede prijs - kwaliteitverhouding.

Klantenservice

altijd behulpzaam en geduldig in de uitleg van de TV en toebehoren.

Algemeen

Snelle reactie op e-mail, duidelijke webshop en een goede prijs. Maakt betrouwbare indruk en stelt niet teleur.

Verzending

Op Tweakers staat "Vandaag besteld, morgen in huis". Na bestelling zie je dat dit 1 tot 3 dagen duurt. Mijn bestelling was na twee dagen in huis. Op zich geen probleem, maar als je om het product staat te springen kan dit misschien een kleine teleurstelling zijn. Verzonden met Trans Mission. duidelijke aflevertijd. Niets mis mee.

Algemeen

Goede bereikbaarheid via mail en telefoon, snelle reacties. Zeer betrouwbare en 100% goede service ťn goede scherpe prijzen, ga zo door Harmen !!

Verzending

De door mij bestelde Sony KD-55X9005B was door Harmen zelf geleverd en netjes geinstalleerd.

Klantenservice

Na aankoop bleek er een cashback actie van Sony te zijn. De verpakking was door Harmen netjes mee genomen, echter had ik de originele verpakkingssticker nodig te hebben voor aanspraak voor deze actie. Harmen heeft achteraf de sticker uit de verpakking nog kunnen knippen en aan mij doorgestuurd met de post, helemaal top, nu nog wachten op centjes van Sony, echter heb ik goede hoop !!

Algemeen

Bij Media Homeservice staat de service altijd zeer hoog in het vaandel. Daarbij koop je altijd voor de aller scherpste prijzen. Heb nu al vele malen bij Media Homeservice besteld en zal dat ook in de toekomst blijven doen. Je kunt hem dan ook gerust mijn hofleverancier kan noemen.

Verzending

De aangekochte artikelen worden altijd zonder meerprijs keurig netjes door Harmen thuis afgeleverd. En indien gewenst aangesloten en geÔnstalleerd, waarbij Harmen pas weggaat als alles naar wens werkt.

Klantenservice

Ook bij vragen of problemen achteraf kun je altijd bij Media Homeservice aankloppen. De enkele keer dat er met een product een technisch probleem is geweest, is dat altijd perfect verholpen.

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst voor ongeveer 500 euro. Kabeltjes, CI+ module en een Onkyo 5.1 set.

Website is overzichtelijk en veel keus voor een lage prijs!

Verzending

Het heeft even geduurd voordat de producten werden verstuurd ivm levertijd maar verzending zelf ging goed.

wel 1 opmerking, de doos van de onkyo set was niet in een andere doos gezet of ingepakt dus iedereen weet wel dat het om een dure set gaat en misschien een risico is op diefstal?

Klantenservice

Tsjah altijd een spannend iets wanneer het mis gaat. Bij dit bedrijf niet! Op de website stond dat de onkyo set op voorraad was en dat bleek niet zo te zijn. Het duurde ongeveer 12 dagen voordat het er wel was. In eerste instantie heb ik erover gebeld, er werd niet opgenomen maar werd 5 minuten later terug gebeld en daarna constant op de hoogte gehouden over de status. Zowel per email als telefoon.

In de tussentijd had ik nog wat bij besteld en dat werd netjes verzonden met de rest van mijn bestelling.

Zeker een zaak die ik kan aanraden als je opzoek bent naar hoge klant tevredenheid!

Klantenservice:

Hier een Denon-receiver besteld, donderdags besteld, voorraadindicatie stond op in voorraad. Volgende dag werd ik gebeld door het bedrijf dat het artikel dinsdags binnen zou zijn. Op zich netjes dat ze bellen en een status-update geven, alleen begrijp ik dan niet helemaal de status-indicatie op de website.

Had in eerste instantie gekozen voor verzending, maar door omstandigheden was ik dinsdags toch vrij, en dan kan ik moeilijk wachten. Dinsdags gebeld of ik de receiver die dag kon ophalen. Was geen probleem, echter apparaat moest nog geleverd worden. Werd aan het begin van de middag gebeld dat het apparaat binnen was en kon komen ophalen. Verder prima geregeld dus.

Website vind ik niet heel erg overzichtelijk, veel te veel categorieŽn aan de linkerzijde. Zou misschien overzichtelijker zijn als er een menu-structuur in zou zitten.

Algemeen

Duidelijke website, helder en lekker overzichtelijk. Telefonisch goed te bereiken en goede service. Uitgebreide product informatie.

Verzending

Werd verstuurd via UPS, binnen 2 werkdagen geleverd; zondag besteld, dinsdag in huis, snel!

Klantenservice

Bij het uitpakken van het pakket bleek het gehele voorpaneel te zijn gebarsten. Meteen naar het bedrijf gebeld. Degene die er over ging was er niet op dat moment en ik werd binnen 1 uur terug gebeld. Het probleem uitgelegd. Het apparaat werd twee dagen later persoonlijk door deze heer geruild! Wat een service. En ook een nieuwe bon erbij voor de Philips aktie. Ik ga zeker bij een volgende aankoop weer winkelen bij Media Homeservice! Het bedrijf maakt zeker en letterlijk zijn naam waar. Chapeau!

Algemeen

Nette website, volledig assortiment. Zocht naar een Onkyo receiver. Contact opgenomen met de winkel en werd direct goed geholpen.

Klantenservice

Snelle reacties op email. Na 1,5 jaar begaf de receiver de geest, direct gemaild. Had de factuur niet meer en werd direct meegestuurd voor aanvraag van de garantie bij de fabrikant. Top service!

Algemeen

Ik had de http://tweakers.net/price...3/samsung-ue40es6900.html op mijn short list staan en deze was in het betreffende weekend bijna 100 euro goedkoper dan de eerstvolgende concurrent. (699 t.o.v. 795)

Om er zeker van te zijn dat het geen fout was het ik gemaild en snel een reactie terug gekregen dat de betreffende prijs klopte. Toen heb ik dus ook een bestelling geplaatst.

Verzending

Op zaterdagavond besteld en maandagmiddag kreeg ik netjes een bericht dat de tv verstuurd was inclusief mail van UPS met de trackingcode.

Scorekaart voor Media Homeservice

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk