Lees reviews
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 review - Pagina 1 van 1
|
Review - Windows Server 8: weg met de gui 09-'11 - Windows Server 8 kan nog weliswaar nog met een grafische shell worden gedraaid, maar Microsoft raadt aan om de versie zonder gui te gebruiken. Tweakers.net keek naar het nut en de… |
:strip_exif()/i/1316217680.gif?f=fpa)