The Club

Inleiding

Playstation 3Bizarre Creations is voornamelijk bekend geworden dankzij de Project Gotham Racing-serie. Waar het Japanse Polyphony Digital zich al lang en breed heeft bewezen met Gran Turismo, daar deed Bizarre dat in de herfst van 2007 opnieuw met Project Gotham Racing 4. De racemonsters blijven nu echter in de garage. Het is tijd voor wapens!

Hoewel The Club in principe 'gewoon' een schietspel is, komt de race-achtergrond van Bizarre absoluut naar voren in het spel. Waar het in veel shooters de bedoeling is om het einde van een level te behalen zonder dood te gaan, waarna het verhaal verdergaat, daar draait het in The Club puur om de levels zelf. Als een van acht prijsvechters moet je jezelf zo snel en efficiŽnt mogelijk een weg door de levels heen schieten, om zo een zo hoog mogelijk puntenaantal te scoren. Kortom: The Club maakt aanspraak op zowel je schietkwaliteiten als je racekunsten.

The Club

The Club heeft weinig van doen met een fysieke club. Het is meer een toernooi waarin acht genadeloze vechtersbazen het in een klassement tegen elkaar opnemen. Per plaats die het toernooi aandoet zijn er een serie events die punten opleveren en degene die aan het eind van alle events bovenaan staat in het klassement, wint een gouden kogel, met zilveren en bronzen varianten voor de nummers twee en drie. Het volbrengen van alle evenementen op een bepaalde plek zorgt dat de volgende plek open gaat, en zo verder.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3